TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg!!
Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg!!
Echt heel erg toevallig: donderdag had ik het er met een vriend over dat er vrijdag wel een heel erg relaxt feestje was in de Off Corso (Everybody; met Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg) alleen jammer dat het natuurlijk al lang en breed was uitverkocht. Maarja, wat wil je ook met een paar van, naar verluid, 's werelds beste djs. Jammer, maar helaas.. totdat vrijdagavond ineens een andere vriend opbelde die kaartjes over bleek te hebben voor dat feest. Konden we er toch nog gezellig heen met zn allen! 
En het was echt heeeeel erg gaaaaaaaaaaaf! (nou magrec, je hebt echt wat gemist hoor!! serieus!!)
Darren Emerson draaide echt heel erg goed, hij stond zelf ook continue als een gek te springen en met zijn handen in de lucht. Hij zweepte het publiek perfect op. Het publiek ging echt compleet los bij hem! Vooral als die na een break weer keihard die bass erin knalde! (hehe, waar kennen we dit van?
)
Na Darren Emerson nam Sasha dus plaats achter de draaitafels. Persoonlijk vond ik dat hij in het begin met veels te veel breaks draaide wat het tempo er een beetje uithaalde. In tegenstelling tot Darren Emerson die heel erg energiek mixte. Maar goed, naarmate zijn set vorderde maakte Sasha dit weer ruimschoots goed. Hij draaide zelfs nog een of andere oldskool klassieker op het einde: Age of Love.
Wat dus ook wel grappig was, was dat Michel de Hey ook nog even langs kwam hobbelen! Terwijl op dat moment dus in Nighttown zijn clubavond, Future, waar hij resident van is bezig was.
Nouja, het was gewoon echt een heeeel erg leuk feest!! Toffe tent (Off Corso), perfecte sfeer, gezellige mensen en GEWELDIGE muziek!!
Ok, ik sta dan wel te boek als een TECHNOaddikt maar progressive is toch wel een ZEER goede 2e!!! Zeker na dit avondje Off Corso!
Wie beweert dat die muziek energieloos is en geen hoogtepunten kent, moet zijn oren maar eens uit laten spuiten en nog een keer goed ernaar luisteren!!! 
AMEN!!!!!!!!
Heb dus weer wat gemist, damn.... kijk, dat zijn nou feestjes waar ik wel heen wil...
Zeker een feestje waar we graag bij hadden willen zijn.... Helaas is het spaarvarken nu helemaal geplunderd na alle feesten van het afgelopen jaar...
Komen er nog meer van deze feesten? Weet iemand dat??
Re: Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg!!
| quote: |
| Originally posted by Jukx Vooral als die na een break weer keihard die bass erin knalde! (hehe, waar kennen we dit van? ) |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz AMEN!!!!!!!! Heb dus weer wat gemist, damn.... kijk, dat zijn nou feestjes waar ik wel heen wil... |


| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Ehm... nou vertel...??? |
Jukx, zet je battle mode (zie &joi thread)op ON, ben ik ook mee bezig (rammen we die Hardhouse troep er wel uit, hihihi, OEPS!)

hoewel Jukx, sommige hardhouse is wel cool (variaties in genres heb je altijd, je hebt bagger, en je hebt goed). Maar de meeste hardhouse vind ik toch wel gewoon club met een sneller en pompender basje. en oja, laten we Jantje-op-zijn-keyboard niet vergeten! Die is er ook vaak, niet alleen bij hardhouse,maar ook bij trance, Jantje is namelijk erg veelzijdig
)
| quote: |
| Originally posted by Jukx Jij moet gewoon een keer naar een goed feestje gaan en niet alleen maar naar die hardhouse-troep! Dan weet je precies wat ik bedoel! |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Jukx, zet je battle mode (zie &joi thread)op ON, ben ik ook mee bezig (rammen we die Hardhouse troep er wel uit, hihihi, OEPS!) |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Jukx, zet je battle mode (zie &joi thread)op ON, ben ik ook mee bezig (rammen we die Hardhouse troep er wel uit, hihihi, OEPS!) |
| quote: |
| Originally posted by Jukx haha, ja maar dat is weer zo zielig he.. met zn 2-en tegen die kleine Optimus.. volgens mij kan jij hem makkelijk in je eentje aan! |
met twee koppen koffie op kan ik ALLES

maar jhe hebt gelijk, twee tegen een is niet lief van mij. Hoe heb ik het in mijn hoofd kunnen halen 
Sorry Optimoes, hier, VANG!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Sorry Optimoes, hier, VANG! |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik geef t op!!! ik zal wel minder naar die herrie luisteren

neeeeej, ik was AARDIG aan het doen! dat was een knuffeltje wat Opti-in-moes had moeten vangen! (ik geef namelijk geen kusjes op zere plekken
)
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz neeeeej, ik was AARDIG aan het doen! dat was een knuffeltje wat Opti-in-moes had moeten vangen! (ik geef namelijk geen kusjes op zere plekken ) |


| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz neeeeej, ik was AARDIG aan het doen! dat was een knuffeltje wat Opti-in-moes had moeten vangen! (ik geef namelijk geen kusjes op zere plekken ) |

| quote: |
| Originally posted by Jukx laat gewoon Eye-Riz al het werk doen! |


Jukx is zo'n ventje met zo'n afstandsbestuurbaar autootje (Eye), die dat autootje overal heen laat gaan waar hij wil, en die die overal tegenop laat botsen 
enne, ik ben juist GEEN viezerik, ik geef die kusjes toch juist NIET!?!?!?!?! (enne, over wat voor plekken zit jij na te denken Jukx? JIJ bent degene die 'vies'denkt, hihihi, BETRAPT!!!!
)
Donderdag avond was Armin in Off-Corso en ik moet zeggen WERELD tent!!!!!!!!!!!!!!!! 
kweet niet wie het vroeg maar dit soort party'tjes komen er wel vaker, want dit is volgens mij het nieuwe concept van sander: everybody in navolging van het succesvolle earth
ga ik ook maar es uitchecken
later
michiel
kweet niet wie het vroeg maar dit soort party'tjes komen er wel vaker, want dit is volgens mij het nieuwe concept van sander: everybody in navolging van het succesvolle earth
ga ik ook maar es uitchecken
later
michiel
JA jukx ik weet wat ik gemist heb...
Kreeg gisteren al wat telefoontjes en sms jes van vrienden die er wel naar toe zijn geweest
wereldsets van alle 3 helaas gaat school nu wel ff voor hoewel ik niet denk dat ik deze herkansing ga halen

en zoals michiel al zei dit soort feestjes zullen vaker worden gehouden...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.