TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hur långa mixar?
Hur långa mixar?
Enkel fråga enkelt svar.
Discuss in da orginaltråd:
http://tranceaddict.com/forums/show...threadid=271617
Kommer nog inte hinna få tillgång till mina prylar så att kan spela in något set tyvärr men.. har iaf vote:at 
Jag tycker att 30 minuter är för kort, Men att 60 minuter kan bli för långt och långtråkigt om alla ska spela. Men jag röstade 60 minuter i alla fall..
minst 60...varfor inte 90 eller 120? Pa 30 minuter hinner man inte bygga ett skit :|
röstade oxo 60 .. verkar bli så
röstade också 60, då hinner man iaf bygga lite å inte bara slänga på en 3-4 låtar på måfå lite halvstressat
Japp, verkar ganska överlägset 60, låter bra tycker jag med 
60!
låt alla ha så långa de vill? vad har det för betydelse?
30 min räcker gott för mig .
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 låt alla ha så långa de vill? vad har det för betydelse? 30 min räcker gott för mig . |
30 räcker, å andra sidan kanske man inte har så mycket tid för sega pretentiösa intron om man nu tycker det är kul. så vill man köra 60 så fine. 
imo ska man kunna välja mellan 30 eller 60, men inte mer eller mindre för då blir det glappigt i lineupen
Tror faktiskt jag nöjer mig med 30 min 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.