TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hur långa mixar?


Posted by St_Andrew on Aug-25-2005 13:45:

Question Hur långa mixar?

Enkel fråga enkelt svar.

Discuss in da orginaltråd:

http://tranceaddict.com/forums/show...threadid=271617


Posted by Jeremy H on Aug-25-2005 15:36:

Kommer nog inte hinna få tillgång till mina prylar så att kan spela in något set tyvärr men.. har iaf vote:at


Posted by zoric on Aug-25-2005 15:39:

Jag tycker att 30 minuter är för kort, Men att 60 minuter kan bli för långt och långtråkigt om alla ska spela. Men jag röstade 60 minuter i alla fall..


Posted by Laszlo on Aug-25-2005 17:52:

minst 60...varfor inte 90 eller 120? Pa 30 minuter hinner man inte bygga ett skit :|


Posted by Braxen on Aug-25-2005 18:10:

röstade oxo 60 .. verkar bli så


Posted by Vizay on Aug-25-2005 18:39:

röstade också 60, då hinner man iaf bygga lite å inte bara slänga på en 3-4 låtar på måfå lite halvstressat


Posted by St_Andrew on Aug-25-2005 19:53:

Japp, verkar ganska överlägset 60, låter bra tycker jag med


Posted by Celtor on Aug-26-2005 06:58:

60!


Posted by RebeL9 on Aug-26-2005 09:08:

låt alla ha så långa de vill? vad har det för betydelse?
30 min räcker gott för mig .


Posted by Connector on Aug-27-2005 05:26:

quote:
Originally posted by RebeL9
låt alla ha så långa de vill? vad har det för betydelse?
30 min räcker gott för mig .



Var tvungen att qouta det så alla verkligen ser det =)

spela roll om man vill lira i 30 min eller 60 min!


Posted by gurra on Aug-28-2005 16:42:

30 räcker, å andra sidan kanske man inte har så mycket tid för sega pretentiösa intron om man nu tycker det är kul. så vill man köra 60 så fine.


Posted by CJ InterCity on Aug-29-2005 08:21:

imo ska man kunna välja mellan 30 eller 60, men inte mer eller mindre för då blir det glappigt i lineupen

Tror faktiskt jag nöjer mig med 30 min



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.