TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Speelgoed
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Jakhira on Aug-26-2005 11:23:

Speelgoed

Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...

Waarmee speelde je vroeger ?

Posted by Wildfir3 on Aug-26-2005 11:31:

lego, GI Joe, He-Man, MASK, Sega en Nintendo...

Vanaf 12de beginnen inline skaten, vier jaar lang dagelijks intensief gedaan (inline hockey, aggressive inline skating,...)

Nadien computerspellekes (UT, UT2003,...)

Nu speel ik met mijne powerball :P

Posted by Pheatus on Aug-26-2005 11:32:

Re: Speelgoed

quote:
Originally posted by Pumaz
Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...

Waarmee speelde je vroeger ?

LEGO TECHNICS (wilde die robot-arm + tekenmachine, manman heb ik daarvoor moeten sparen... da was 6000BEF!) en paar jaren geleden KNEXX. Kheb nog 3 broers (ja we zijn met 4 jongens thuis excl vader ) en we waren allemaal samen daardoor bezeten. Hebben die grote ballen factory gekocht en diene met dat autootje die een looping maakt. Man, dat waren pas tijden . No worries, just playing en zot doen

Posted by Freezel on Aug-26-2005 11:35:

Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden

Posted by Pheatus on Aug-26-2005 11:39:

Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit

Posted by Bunz on Aug-26-2005 11:41:

standaard houten blokken, lego, mijn thunderbirds-eiland, fisher price dingen (een kassa en een autogarage), ..

en ne nintendo hebbe we ook nog gehad tot de bliksem daar es op in is gegaan

Posted by Jakhira on Aug-26-2005 11:44:

quote:
Originally posted by Bunz
mijn thunderbirds-eiland

Ik had ook zo eentje

Posted by Xilver on Aug-26-2005 11:54:

Lego, He-Man, MASK, GI-Joe, Micro Machines, Thundercats...

En dan spellekes op de MSX, de Commodore Amiga, en uiteindelijk een PC. Tussendoor ook nog een Sega Mega Drive gehad.

Posted by E-motion_error on Aug-26-2005 11:55:

Playmobil en auto'kes, knikkers, Sega, Game Boy, ...

Posted by lievez on Aug-26-2005 12:01:

game boy, playmobil, GI Joe, Zo autokes zelf ineen steken me lijm enzo (kweet naam niemeer :s), dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer ), lego en NES !

Posted by Nyah on Aug-26-2005 12:02:

Standaard houten en plastic blokken (lego vonden ze thuis te duur), barbie (ging altijd bij mijn nicht omdat die vanalles had: huis, paard, koets, enz, enz. Ik had ook wel wat barbies, maar ni zo veel ). Met de He-Man, GI-Joe en autokes van mijn broer speelde ik ook al eens. Verder had ik zo'n leercomputer en een sega.

Ow ja, op school: knikkeren .

Posted by Lady_LizzY on Aug-26-2005 12:28:

As I said: Transformers, auto'kes in alle vormen en maten, Barbies, Lego - gewone, Technics en modelbouw of hoe noemt da?
Toen ik een beetje ouder was, heb ik een NES gekregen en daar heb ik serieus wat uurtjes achter gespendeerd met Mario 1 t.e.m. 3, Zelda, Bubble Bobble (het zaligste spel ooit!! ), ...

Posted by speentje on Aug-26-2005 12:30:

speelde vroeger uren en uren met lego en technics, en als het mooi weer was gewoon buiten!

Posted by Jakhira on Aug-26-2005 12:33:

quote:
Originally posted by speentje
als het mooi weer was gewoon buiten!

Met of zonder Lego ?

Posted by Synthesia on Aug-26-2005 12:36:

Lego en Technics, Playmobil, autokes...daarna PC-spellekes (Prince of Persia etc, Wolfenstein 3D, Doom, Duke Nukem!!! en Quake)..nadat ook gestopt met computer spellekes

Posted by pooley on Aug-26-2005 12:47:

barbie en oma's bakkerij

Posted by Eagle` on Aug-26-2005 13:11:

ik en speelgoed rofl, hell where to begin: ik was echt zo into lego, playmobil => bucht

op zolder heb ik nog steeds 3-4 volledige catalogussen van het "piratenassortiment" liggen ofzo, heb zo een stuk of 5 van die grote boten, 2 hoofdkwartieren en nog allema ander dingen. Dan had ek nog paar dingen van de gewone wereld: een autogarage+carwash, racetrack, iet van den brandweer, de flikke en nog andere zever,... Van de riddertijd had ek oek zo nog een groot kasteel en ngo iet met ne katapult en stuff.

Daarvoor had ik als ook nog de ganse collectie voor de klein mannen toen ek kleiner was, fabuland of hoe noemde da, zo met die beesten, pretparken en draaimolens en shit, ...

Technics hebbek ook nog paar constructies van gehad.

2 grote dozen vol matchboxkes, van die elektice racebanen zo met gevechtvliegtuigen (F-15 en ne flanker mig-29 dacht ek),F-1 voiturkes

Dan als ek 11-12 werd ofzo, begon da met van die miniatuur traktors, dieren (koeien,paarden,ganzen,kippen,varkens,... alle alles wa ge op een boerderij vindt ), boerderij,

Da waren traktors en gereedschap van ��n of ander merk da ze in de christiaansen in de baselikstraat in halle verkochten (Twas ni siku twas iet anders). Paar traktors van merken als Fort, Fendt, Deuz far, Massey ferguson. En met ne ganshoop landbouwmateriaal, een press (kweet ni goe hoe ge da zegt in tschoon vlaams, alle zo voor botten stro te maken),ploegen, zaaimachines, karren, strokarren, aanhangwagens voor de beesten, pikdorsers, hakselaars, all� name it I had it

Eens voorbij 14 ofzo was da eigelijk gedaan met speelgoed constant buiten zitten ravotten in de modder, kampen bouwen, bogen maken, met die velo ronddrasjen ...

OOOh those were the times

Posted by Jasperovitsj on Aug-26-2005 14:00:

Zo'n beetje alles wat hier al vernoemd is, alleen een spelcomputer heb ik nooit gekregen of mogen kopen van m'n spaarcentjes

Posted by speentje on Aug-26-2005 15:28:

quote:
Met of zonder Lego ?

zonder had toen in m'n kamer reeds een groot deel gereserveerd voor m'n lego collectie. Was nogal redelijk fan van de ridderkes en vrijbuiters. Uren speelplezier heb ik er mee gehad...good old times snif

Posted by djcresto on Aug-26-2005 15:36:

quote:
Originally posted by Freezel
Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden

geen enkel racespel kan typen aan mario kart

Ik hield me vooral bezig met lego playmobil, matchboxen, super nintendo, vroeger ook veel kampen gebouwd en op straat gevoetbald.

Posted by Jakhira on Aug-26-2005 15:37:

quote:
Originally posted by djcresto
geen enkel racespel kan typen aan mario kart

Gran Tourismo 4 > *

Posted by Synthesia on Aug-26-2005 15:42:

quote:
Gran Tourismo 4 > *

Wacky Wheels!!

Nah serieus..misschien Carmageddon

Posted by Bertn on Aug-26-2005 15:47:

quote:
Originally posted by lievez
dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer ),

micro machines!!!!

ik had vroeger hopen lego, ik speelde niet graag met playmobil. Verder ook een sega, en mijn eerste pc gekocht toen ik 12jaar was, met de centjes van mijn plechtige communie

Posted by Dark Apostle on Aug-26-2005 16:08:

Ik speelde vooral met GI. JOE, M.A.S.K., Lego, Micromachines en speelgoed autotjes (voorkeur ging uit naar Majorette, hoewel ik later besefte dat Matchbox beter waren, Hotweels heb ik altijd maar voos gevonden)

Mijn computerspellekes tijd begon met een pong machine (met 3 variaties: tennis, hockey en football, graaf h�?), dan kwam mijn Sega Masterssystem (bijeen gespaard met 20 franskes), dan Sega Megadrive (heb later de Mega-CD add-on gekocht, maar support van Sega werd gestopt omdat het flopte), dan heb ik een Playstation gekocht en nu heb ik Playstation 2 en speel ik ook op mijn PC (mijn 3de al)

Heb nog altijd mijne Lego, heb er ook lang mee gespeeld, tot ergens in het 3-4de middelbaar, mijn Megadrive staat ook nog in men kast.

Posted by Jakhira on Aug-26-2005 16:13:

Kent iemand het Mega Drive spelletje 'Streets Of Rage' nog ?
Man daar was ik verslaafd aan

Pages (2): [1] 2 »