TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Speelgoed
Pages (2): [1] 2 »
Speelgoed
Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread...
Waarmee speelde je vroeger ?
lego, GI Joe, He-Man, MASK, Sega en Nintendo...
Vanaf 12de beginnen inline skaten, vier jaar lang dagelijks intensief gedaan (inline hockey, aggressive inline skating,...)
Nadien computerspellekes (UT, UT2003,...)
Nu speel ik met mijne powerball :P
Re: Speelgoed
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Naar aanleiding van de laatste posts in de tekenfilm-thread... Waarmee speelde je vroeger ? |
excl vader
) en we waren allemaal samen daardoor bezeten. Hebben die grote ballen factory gekocht en diene met dat autootje die een looping maakt. Man, dat waren pas tijden
. No worries, just playing en zot doen
Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden 
Sonic, the hedgehog! Versies 1 en 2 speel ik nog af en toe es in rom-versie op de pc, verveelt nooit 
standaard houten blokken, lego, mijn thunderbirds-eiland, fisher price dingen (een kassa en een autogarage), .. 
en ne nintendo hebbe we ook nog gehad tot de bliksem daar es op in is gegaan 
| Originally posted by Bunz mijn thunderbirds-eiland |
Lego, He-Man, MASK, GI-Joe, Micro Machines, Thundercats...
En dan spellekes op de MSX, de Commodore Amiga, en uiteindelijk een PC. Tussendoor ook nog een Sega Mega Drive gehad.
Playmobil en auto'kes, knikkers, Sega, Game Boy, ...
game boy, playmobil, GI Joe, Zo autokes zelf ineen steken me lijm enzo (kweet naam niemeer :s), dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer
), lego en NES ! 
Standaard houten en plastic blokken (lego vonden ze thuis te duur), barbie (ging altijd bij mijn nicht omdat die vanalles had: huis, paard, koets, enz, enz. Ik had ook wel wat barbies, maar ni zo veel
). Met de He-Man, GI-Joe en autokes van mijn broer speelde ik ook al eens. Verder had ik zo'n leercomputer en een sega.
Ow ja, op school: knikkeren
.
As I said: Transformers, auto'kes in alle vormen en maten, Barbies, Lego - gewone, Technics en modelbouw of hoe noemt da?
Toen ik een beetje ouder was, heb ik een NES gekregen en daar heb ik serieus wat uurtjes achter gespendeerd met Mario 1 t.e.m. 3, Zelda, Bubble Bobble (het zaligste spel ooit!!
), ...
speelde vroeger uren en uren met lego en technics, en als het mooi weer was gewoon buiten! 
| Originally posted by speentje als het mooi weer was gewoon buiten! |
Lego en Technics, Playmobil, autokes...daarna PC-spellekes (Prince of Persia etc, Wolfenstein 3D, Doom, Duke Nukem!!! en Quake)..nadat ook gestopt met computer spellekes
barbie en oma's bakkerij
ik en speelgoed rofl, hell where to begin: ik was echt zo into lego, playmobil => bucht
op zolder heb ik nog steeds 3-4 volledige catalogussen van het "piratenassortiment" liggen ofzo, heb zo een stuk of 5 van die grote boten, 2 hoofdkwartieren en nog allema ander dingen. Dan had ek nog paar dingen van de gewone wereld: een autogarage+carwash, racetrack, iet van den brandweer, de flikke en nog andere zever,... Van de riddertijd had ek oek zo nog een groot kasteel en ngo iet met ne katapult en stuff.
Daarvoor had ik als ook nog de ganse collectie voor de klein mannen toen ek kleiner was, fabuland of hoe noemde da, zo met die beesten, pretparken en draaimolens en shit, ...
Technics hebbek ook nog paar constructies van gehad.
2 grote dozen vol matchboxkes, van die elektice racebanen zo met gevechtvliegtuigen (F-15 en ne flanker mig-29 dacht ek),F-1 voiturkes
Dan als ek 11-12 werd ofzo, begon da met van die miniatuur traktors, dieren (koeien,paarden,ganzen,kippen,varkens,... alle alles wa ge op een boerderij vindt
), boerderij,
Da waren traktors en gereedschap van ��n of ander merk da ze in de christiaansen in de baselikstraat in halle verkochten (Twas ni siku twas iet anders). Paar traktors van merken als Fort, Fendt, Deuz far, Massey ferguson. En met ne ganshoop landbouwmateriaal, een press (kweet ni goe hoe ge da zegt in tschoon vlaams, alle zo voor botten stro te maken),ploegen, zaaimachines, karren, strokarren, aanhangwagens voor de beesten, pikdorsers, hakselaars, all� name it I had it
Eens voorbij 14 ofzo was da eigelijk gedaan met speelgoed constant buiten zitten ravotten in de modder, kampen bouwen, bogen maken, met die velo ronddrasjen ...
OOOh those were the times 
Zo'n beetje alles wat hier al vernoemd is, alleen een spelcomputer heb ik nooit gekregen of mogen kopen van m'n spaarcentjes 
| Originally posted by Pumaz Met of zonder Lego ? |
had toen in m'n kamer reeds een groot deel gereserveerd voor m'n lego collectie. Was nogal redelijk fan van de ridderkes en vrijbuiters. Uren speelplezier heb ik er mee gehad...good old times
snif
| Originally posted by Freezel Lego, GI Joe, Transformers, Mask. Samen met vrienden toen hadden we echt een supergrote collectie van dit. Daarna kwam het NES, SNES en Playstation tijdperk. Vooral Mario Kart en FIFA waren vaste bezigheden |

| Originally posted by djcresto geen enkel racespel kan typen aan mario kart ![]() |
| Originally posted by Pumaz Gran Tourismo 4 > * |
| Originally posted by lievez dan zo die mini autokes (wetek ook al naam niemer ), |
Ik speelde vooral met GI. JOE, M.A.S.K., Lego, Micromachines en speelgoed autotjes (voorkeur ging uit naar Majorette, hoewel ik later besefte dat Matchbox beter waren, Hotweels heb ik altijd maar voos gevonden)
Mijn computerspellekes tijd begon met een pong machine (met 3 variaties: tennis, hockey en football, graaf h�?), dan kwam mijn Sega Masterssystem (bijeen gespaard met 20 franskes), dan Sega Megadrive (heb later de Mega-CD add-on gekocht, maar support van Sega werd gestopt omdat het flopte), dan heb ik een Playstation gekocht en nu heb ik Playstation 2 en speel ik ook op mijn PC (mijn 3de al)
Heb nog altijd mijne Lego, heb er ook lang mee gespeeld, tot ergens in het 3-4de middelbaar, mijn Megadrive staat ook nog in men kast.
Kent iemand het Mega Drive spelletje 'Streets Of Rage' nog ?
Man daar was ik verslaafd aan