TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ----> Hoezo dronken
Posted by eXos on Dec-15-2001 23:05:
----> Hoezo dronken
JAJA, we zijn weer zat vannavond.
!_PeTrUs_!:
IK BEN ZAT .(punt!!)
Marije:
ik ben niet(!!!!!!!!!!!!!) zat
Wouter:
wouter is wel zat en heeft heel veel commentaar en hij is een dom blondje
Posted by Ruben_Dubbink on Dec-16-2001 00:00:
en dan ben je nu al weer thuis?
Was het zeker ook geen leuk feestje of......
nou ja......we horen het wel weer als je nuchter bent.
Greetz RubDub
Posted by Flippe on Dec-16-2001 09:49:
om 11 uur
en dan al zat
Posted by Dj Lex on Dec-16-2001 10:50:
Hehe heb zoveel gezopen gister dat ik nu nog duizel man 

Posted by HiGH_NrG on Dec-16-2001 11:26:
| quote: |
Originally posted by Dj Lex
Hehe heb zoveel gezopen gister dat ik nu nog duizel man    |
Das pas fout Lex!
Posted by Flipper01 on Dec-16-2001 11:39:
Tja ik ben gisteravond thuisgebleven...Een keertje niet zat in t weekend
Posted by -=WVG=- on Dec-16-2001 12:34:
Aaach das nog nix vergeleken met ons...
Blik, Ik & Friends hebben gisteren ons zelfgemaakte drankspel gedaan...poeh 

Posted by Dj Lex on Dec-16-2001 13:08:
Originally posted by HiGH_NrG
Das pas fout Lex! |
Haha ja toch vervelend als je je bed uitstapt en je kan nog niet recht op je poten staan, maar ja in 6 uurtjes verteer je niet veel alcohol he lol
En WVG dat spel moet je ff uitleggen altijd leuk op feestjes
Posted by Blik on Dec-16-2001 14:10:
Originally posted by -=WVG=-
Aaach das nog nix vergeleken met ons...
Blik, Ik & Friends hebben gisteren ons zelfgemaakte drankspel gedaan...poeh 
|
en vet was het zeker
was gister zoiezo wel lachen, beetje hakken op vette muziek
Posted by Gekhous on Dec-16-2001 22:08:
ik een x niet gedronken met uitgaan.... heb gemerkt dat ik dan toch ECHT met andere mensen moet gaan stappen... heb 3x op het punt gestaan om een maat van me voor zn bek te hoeken 
als ik mee dronk heb ik daar nog nooit last van gehad, heel interessant 
Posted by Opti on Dec-16-2001 23:04:
Haha ja toch vervelend als je je bed uitstapt en je kan nog niet recht op je poten staan, maar ja in 6 uurtjes verteer je niet veel alcohol he lol
En WVG dat spel moet je ff uitleggen altijd leuk op feestjes |
Jukx kent er wel ��n, BIERBASKETBALL!!!!

Jukx, leg es dat spel uit, hehehe
Posted by Jukx on Dec-17-2001 00:31:
Originally posted by Optimus Trance
Jukx kent er wel ��n, BIERBASKETBALL!!!!  
Jukx, leg es dat spel uit, hehehe |
Ok dan.. hier komen de regels:
---------------------------------------------------------------------
Inleiding:
Dit �edele spel� is uitgevonden ergens in de studentenvereniging Augustinus te Leiden en nu hopelijk door heel Nederland wordt ge�ntroduceerd en uiteindelijk zal leiden tot een offici�le Nederlandse volkssport. Het Rijswijks/Haags/Delfts team bestaat voorlopig nog uit 6 personen genaamd: ww Wils, het zwijn of Berend B, Arnold Augustinus of Keus, Jukx, Mon Cherie en Diwwe of het konijn. Toelating vereist strenge voorwaarden.
Het Bierbasketbal Reglement :
- het spel wordt gespeeld met maximaal twee personen.
- er wordt gespeeld met een origineel bierdopje en niet breekbare glazen (h� keus).
- er zit twee meter tussen de bierglazen.
- de ellebogen moeten achter het bierglas blijven (h� Jukx).
- de bedoeling is dus om, tegen over elkaar op de grond zittend, het bierdopje in het glas van de tegenstander te gooien. Er wordt om de beurt gegooid. Wanneer er raak wordt gegooid dient de persoon bij wie het dopje in zijn/haar glas beland is, het glas bier (in eerste instantie half vol) te atten. Na 10 minuten wordt de eindscore opgetekend. Dit spel dient in toernooi/competitie-vorm gespeeld te worden.
- Er wordt gespeeld "for the answer-point": Dit houdt in dat als bij het desbetreffende lid een bierdopje in het glas wordt gedropt hij daarna wraak kan nemen; hij mag "for the answer-point" gaan gooien. Dit houdt in dat zijn tegenstander, bij een rake worp, een heel glas leeg moet drinken. "For the answer-point" moet v��r de gooi gezegd worden anders gaat deze regel niet op!
- er wordt ook gespeeld "for the rule": dit is een nog ergere vorm dan "for the extra-point"!!! De persoon die het dopje erin heeft gegooid heeft bij zijn volgende beurt de kans om "for the rule" te gooien. Dit houdt in dat de persoon bij wie het dopje erin is gegooid een heel glas moet leegdrinken en een opdracht moet vervullen bv. uit het slaapkamerraam naar beneden zeiken/een halve pot pindakaas leegeten/een zelfgemaakt mixje van zo een procentje of 80 opdrinken etc, etc. Maar hier geldt ook dat "for the rule" gezegd moet worden v��r de gooi anders gaat deze regel ook niet op!
- Een wedstrijd duurt 10min.
- bij een gelijke stand volgt er een tie-break. Dit houdt in dat wie het eerst een bierdopje bij de andere persoon erin gooit wint tenzij de ander met zijn beurt weer gelijk raak gooit.
- Het spel wordt minstens 1 keer per week gespeeld met minstens 3 leden van de groep. Mocht het voorkomen dat er maar 2 bierbasketballers aanwezig zijn, dan wordt er maar 1 wedstrijd gespeeld. Deze mag w�l langer dan 10min duren. Namelijk ook nog andere factoren die het aanwezig zijn kunnen belemmeren zoals een vriendin of ziekte natuurlijk.
- het zogenaamde atten van het halve glas moet snel gebeuren.Bij een vol glas mag het iets langer duren.
-Het spel wordt gespeeld in ruimtes waar niet teveel meubilair staat ivm enige beschadinging bij ernstige vormen van enthousiasme (h� ww Wils).
Verder willen wij even vermelden dat dit een lekkere bezigheid is en je er snel "vrolijk" van wordt.
---------------------------------------------------------------------
haha, het is echt een heel leuk spel.. ik raad iedereen aan het een keer te doen.. het is gewoon gezellig, leuk en je wordt er snel dronken van! ..wat wil je nou nog meer!
Posted by Henkie_henk on Dec-17-2001 01:04:
yeeee... leuk leuk!
Posted by Partyhardy! on Dec-17-2001 01:10:
Originally posted by Jukx
haha, het is echt een heel leuk spel.. ik raad iedereen aan het een keer te doen.. het is gewoon gezellig, leuk en je wordt er snel dronken van! ..wat wil je nou nog meer! |
g��n kater de volgende dag!
Posted by TimeportE on Dec-17-2001 07:27:
mijn broer had me ook eens over zon bierspel verteld.. dan zit je met een groep in een vierkant.. het is dan de bedoeling dat je elkaar bier aannaait (d.m.v. dingen die eerder gebeurd zijn die niet helemaal OKEEJ waren of dingen die niet gezegt mogen worden bv.. scheldwoorden ofzo, dit word steeds erger natuurlijk als je al er een aan tal op hebt
). bij dit aannaaien bestaan er meerdere soorten atjes.. een aantal zijn normale atjes, maar ook hele rare (bv. je pakt je schoen gooit em vol met bier en daar uit atten, of bier in je nek gooien (raar atje!
), of een kaplaars vol gooien met bier en die in een keer atten.. etc etc).. je word hier niet alleen erg zat van maar ook erg ranzig, lieve dus oude kleren aan te trekken.. 

Posted by Yarnie on Dec-17-2001 11:17:
Originally posted by TimeportE
mijn broer had me ook eens over zon bierspel verteld.. dan zit je met een groep in een vierkant.. het is dan de bedoeling dat je elkaar bier aannaait (d.m.v. dingen die eerder gebeurd zijn die niet helemaal OKEEJ waren of dingen die niet gezegt mogen worden bv.. scheldwoorden ofzo, dit word steeds erger natuurlijk als je al er een aan tal op hebt ). bij dit aannaaien bestaan er meerdere soorten atjes.. een aantal zijn normale atjes, maar ook hele rare (bv. je pakt je schoen gooit em vol met bier en daar uit atten, of bier in je nek gooien (raar atje! ), of een kaplaars vol gooien met bier en die in een keer atten.. etc etc).. je word hier niet alleen erg zat van maar ook erg ranzig, lieve dus oude kleren aan te trekken..   |
Kewl man.....kan niet w88 tot t weer weekend is...glijk uitproberen
Posted by HaZZa on Dec-17-2001 12:38:
Zijn er dan ook geen sets van hem te krijgen?
Posted by HaZZa on Dec-17-2001 12:41:
Ow sjit...
dat was dus voor een andere post :-)
Posted by Yarnie on Dec-17-2001 12:43:
Originally posted by HaZZa
Ow sjit...
dat was dus voor een andere post :-) |
...lam0r......
Posted by TimeportE on Dec-17-2001 13:01:
Originally posted by HaZZa
Ow sjit...
dat was dus voor een andere post :-) |
Jaja.. volgens mij ben je gewoon expres zulke posts aan het posten en ze dan te laten staan ipv ze te deleten, het is gewoon een groots plot van HaZZa om snel aan meer posts te komen.. 

en yarnie wel echt uitproberen he, zelf een beetje spelregeltjes verzinnen etc.. andere adjes.. 
Posted by Blik on Dec-17-2001 14:30:
Originally posted by Jukx
- het spel wordt gespeeld met maximaal twee personen.
|
vet, voel je je alleen en wil je zat worden, doe het in je eentje!!!!!
Posted by Dj Lex on Dec-17-2001 15:28:
Hehe ja heel leuk allemaal. Maar die ene van WVG moet nog komen. Kan Blikkie het niet ff vertellen aangezien die hier vaker is?
Posted by Blik on Dec-17-2001 15:31:
Hehe ja heel leuk allemaal. Maar die ene van WVG moet nog komen. Kan Blikkie het niet ff vertellen aangezien die hier vaker is? |
check de thread van henkie_henk daar staat die
Posted by Dj Lex on Dec-17-2001 15:39:
Ja zag het leuke spelletjes hoor hehe