TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vuelta 2005
Pages (2): [1] 2 »

Posted by cyberia on Aug-27-2005 17:36:

Talking Vuelta 2005

Voila de ronde van Spanje is vandaag begonnen.Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt.Aje over Armstrong wilt zagen,da kan hier ook, ah nee da's just den deze rijdt'em ni, nooit gereden en zal'em ook nooit rijden

Al meteen mooie prestatie van Verbrugghe,jammer dat'm op 1 secondje strand van Mentsjov.
Der heeft er daar ene nen afgrijselijke trui gekregen, echt mottig, blauw me gele stipkes ofzo,welk klassement is da?

ps:as ge hier wilt komme zeveren dat er al een sportthread,bol het dan af

Posted by Jakhira on Aug-27-2005 17:40:

Re: Vuelta 2005

quote:
Originally posted by cyberia
Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt

Wielrennen zuigt

Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen

Posted by Jasperovitsj on Aug-27-2005 17:57:

Sjiek van de Rik (crappy rhyme not intended). Mijn aandacht gaat vooral uit naar de onvermijdelijke Boonen ("Ik ga niet voor ritwinst, ik wil alleen m'n concurrenten confronteren" -> uw concurrenten zijn sprinters die voor ritzeges gaan, dus ni zwanzen h� ) en Wim Van Huffel. In de ronde van Duitsland zat hij nog niet helemaal top, maar kzie hem wel pieken in de bergen (pun wederom not intended)!

Posted by Real on Aug-27-2005 18:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
pieken in de bergen (pun wederom not intended)!

Haha droog.

Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden.

Ik ben benieuwd wat de andere ritten zullen brengen.

Posted by Bunz on Aug-27-2005 18:10:

^^ Wim van Huffel zit thuis denkek

jammer da Verbrugghe net nie kon winne, maja tweede is ook nie slecht natuurlijk. Heras zit precies goed in vorm dus da blijkt weer de te kloppen man te zijn, we moete natuurlijk nog ff wachte op de bergen om da tegoei te kunne zien. Ik ben ook zeer benieuwd of Aitor Gonzalez nog eens goed kan presteren (tijdrit was mss nie echt super ma toch)

nuja, kga de vuelta helaas nie kunne volge op de tv. wel jammer aangezien da mijn favoriete ronde van de 3 is.

(en ik ben vergeten men wielerprono ploeg in te geven )

Posted by Jasperovitsj on Aug-27-2005 18:17:

Van Huffel, thuis, heb ik iets gemist?

Posted by Bunz on Aug-27-2005 18:22:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Van Huffel, thuis, heb ik iets gemist?

blijkbaar

Posted by Phortastic on Aug-27-2005 18:23:

Re: Re: Vuelta 2005

quote:
Originally posted by Pumaz
Wielrennen zuigt

Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen

lmao

Posted by The_G0dfather on Aug-27-2005 22:34:

't mag wel even spannend zijn als de Giro van dit jaar
zalig !

en grappig at the same time
Gibo the great vs Cunego the kid (LMAO alle2 zwaar afgegaan)
iets te zelfzeker bij Lampre

Posted by djcresto on Aug-28-2005 12:57:

quote:
Originally posted by Real
Haha droog.

Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden.

Verbrugge heeft voor zover ik weet nog altijd de snelste proloog ooit gereden achter zijn naam staan. Paar jaar geleden in de Giro.

Posted by Soliplex on Aug-28-2005 17:10:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
't mag wel even spannend zijn als de Giro van dit jaar
zalig !

en grappig at the same time
Gibo the great vs Cunego the kid (LMAO alle2 zwaar afgegaan)
iets te zelfzeker bij Lampre

Cunego bleek achteraf klierkoorts te hebben,waardoor hij ook uit de Tour wegbleef, kzie ni echt in waarom dat afgaan is...

Posted by The_G0dfather on Aug-28-2005 17:54:

quote:
Originally posted by Soliplex
Cunego bleek achteraf klierkoorts te hebben,waardoor hij ook uit de Tour wegbleef, kzie ni echt in waarom dat afgaan is...

shit ja dus just, efkes vergeten ...
nuja, toch iets te zelfzeker bij lampre, iets wat je bv zelfs bij Armstrong nooit gezien hebt
en Simoni... 'k weet nog, toen hij twee jaar geleden de Tour reed nadat hij de Giro gewonnen had, dat ie zei Armstrong zwaar onder druk te zetten etc...
't ging nog maar beetje bergop en hij zag ze al vliegen

Posted by Soliplex on Aug-28-2005 19:42:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
shit ja dus just, efkes vergeten ...
nuja, toch iets te zelfzeker bij lampre, iets wat je bv zelfs bij Armstrong nooit gezien hebt
en Simoni... 'k weet nog, toen hij twee jaar geleden de Tour reed nadat hij de Giro gewonnen had, dat ie zei Armstrong zwaar onder druk te zetten etc...
't ging nog maar beetje bergop en hij zag ze al vliegen

Yups, zelfde verhaal bij Heras. in de Vuelta oppermachtig maar in de Tour bakken ze er nix van. Die gasten hebben gewoon net ietske te kleine motor, zijn ook vrij fr�le gebouwd. Tschijnt dat Heras in de voorbije Tour op de eerste echte col als eerste moest lossen, gewoon omdat hij door t verschroeiende tempo in de aanvangsweek al compleet leeg was
In de Vuelta gaat het er allemaal wat gezapiger aan toe int begin, maakt e serieus verschil voor die mannen blijkbaar
En wa betreft Simoni: heb ik toch wel respect voor. is een vechterke, die nooit opgeeft. vorig jaar bv. heeft hij Cunego toch soms serieus nog pijn gedaan, ondanks da ze in dezelfde ploeg reden, maar den ouwe krijger kon zich daar maar moeilijk bij neerleggen, kvond da wel knap.
Heeft trouwens ne fameuze proloog voor zijn doen gereden (8e geloof ik)

Posted by cyberia on Aug-31-2005 21:05:

vreemd moment aan de finish vandaag Tom Boonen trekt de spurt aan in dienst van Betini anyway Hushovdt heeft ervan geprofiteerd,eindelijk is een zege

Posted by MikeVee on Sep-01-2005 00:09:

Hij zal na de sprints van de voorgaande dagen begrepen hebben dat er geen ritwinst inzit.

Posted by Jasperovitsj on Sep-01-2005 00:13:

Of hij had zijn benen opgeblazen om bij te blijven op laatste kleine klim, en dacht dat Bettini (van nature al redelijk snel) nu meer kans zou hebben in een sprint van zo'n uitgedund peloton?
Hoewel me dat toch vreemd lijkt want Tom heeft nu net iets meer intrinsieke klimcapaciteiten dan de doorsnee sprinter, en zou zo'n klim toch nog redelijk moeten kunnen verteren?

Posted by Real on Sep-01-2005 08:24:

In de gazet stond dat Mercado tijdens het hele slot van de rit aan het knoeien was. Hij was aan het demarreren terwijl hij uiteindelijk eigenlijk de sprint voor Boonen moest aantrekken.

Hij zette zich wel op kop, maar moest er heel vroeg af, omdat hij stikkapot was. Bettinni (die achter hem reed) ging ook van de kop, en dus besloot Boonen om dan maar de sprint aan te trekken voor Bettini.

Zo stond het in Het Laatste Nieuws, dus betrouwbaarheid = 5%.

Maar 't is wel triest.

Posted by Phortastic on Sep-01-2005 12:08:

quote:
Originally posted by Real

Zo stond het in Het Laatste Nieuws, dus betrouwbaarheid = 5%.

stond ook zo int belang

Posted by MikeVee on Sep-01-2005 12:49:

Heb het ook gelezen.

IMO mist Boonen sprintinzicht. Hij weet dat hij in de vuelta geen ploeg heeft om de sprints aan te trekken voor hem, en na een beklimming is Hushovdt altijd favoriet dus moest hij in dat wiel zitten en afwachten.
Boonen is het type sprinter dat door zijn ploegmaats afgezet moet worden op een paar 100m van de finish om dan te exploderen en volle kracht in een rechte lijn te sprinten. Een McEwen die kan zonder hulp van ploegmaats opeens opduiken bij het ingaan van de laatste 500m, het juiste wiel kiezen, en desnoods nog door het kleinste gaatje dat er is naar de andere kant van de weg gaan om daar een andere renner terug te halen.
Misschien best zo of Boonen won elke sprint want op pure kracht kan de rest niet volgen.
Nogmaals: IMO hé.

Posted by Jasperovitsj on Sep-01-2005 14:19:

Das met Petacchi uiteindelijk ook het geval
McEwen is dan weer een gewezen pistier, dus die is het gewend om op eigen kracht naar voren te schuiven tot hij in een goeie positie zit om te spinten...

Posted by cyberia on Sep-01-2005 14:19:

^^ben ik het niet mee eens, hij heeft al bewezen dat hij ook z'n eigen weg kan zoeken in de sprint,denk maar aan champs elys�e in den tour verleden jaar.
Het verhaal van hierboven heeft Wuyts hierjuist ook gedaan

Boonen had z'n eigen sprint moeten rijden en ni den boel in gang steken,afin 't is nu zo verlopen.

Posted by The_G0dfather on Sep-02-2005 14:01:

Boonen gaat in Monaco wonen
's jonge jonge
"HI, I'M LOADED, I'M FUCKING OUTTA HERE"

nuja, hoe zou je zelf zijn
ie zegt dat het vooral de oude mensen zijn die hem te veel lastig vallen, haha

oudevandagen > boonen

Posted by cyberia on Sep-02-2005 14:51:

tja,kan hem begrijpen als er elke dag zoveel aan u bel hangen en fiscaal zal'em er ook profijt uit halen

ne keer zien ofdat'em vandaag wel ga winnen

Posted by djcresto on Sep-02-2005 16:48:

financieel voordeel is ook relatief. Voor minder dan 1 miljoen euro vinde daar geen appartement.

Posted by Phortastic on Sep-02-2005 17:16:

die topwielrenners verdienen meer als ge denkt ze...

Pages (2): [1] 2 »