TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by Jakhira on Aug-28-2005 19:49:

Voetbal seizoen 2005 - 2006

Als er voor wieler-wedstrijden een nieuwe thread open mag moet er ook eentje zijn van een echte sport

Anderlecht kampioen

Posted by Push2005 on Aug-28-2005 20:09:

FCB !

Posted by DJ Sid on Aug-28-2005 20:16:

RACING GENK till i die!!!!!!!!!!!

mjah 3-3, genk had meer verdiend op basis van dat laatste kwartier..

Posted by IgnazZio on Aug-28-2005 21:49:

K. Lierse S.K.

Binnen 2 weken Lokeren - Lierse op TV

Posted by djcresto on Aug-28-2005 22:14:

quote:
Originally posted by DJ Sid

de rest van de match telt dan niemeer mee ofzo? Vdb werd dan nog onterecht uitgesloten

Posted by Phortastic on Aug-28-2005 22:22:

Ben ook al jaren genk supporter, maar met dit puntje mogen we blij zijn. Beetje realistisch blijven, dit was gewoon een slechte match van ons en we verdienden eigenlijk dit punt niet. Ik heb geen problemen om dat toe te geven. Ben ik nu een nep supporter?

Posted by djcresto on Aug-28-2005 22:38:

quote:
Originally posted by Phortastic
Ben ik nu een nep supporter?

helemaal niet, een supporter kan gerust objectief blijven

Posted by Phortastic on Aug-28-2005 22:41:

Ok, oef

Posted by djcresto on Aug-28-2005 22:42:

ff iets anders. Ik vind dat de competitie snel naar 14 ploegen moet gaan. Wat ben je nu met clubs als Roeselare, La Louviere en dergelijke waar elke week 5 man en ne paardekop komt supporteren.

Het blijft toch allemaal niet duren. In West Vlaanderen hebben ze daar al enorm veel eersteklassers gehad op een boogscheut van elkaar. Zulte Waregem, Roeselare, Kortrijk, Harelbeke en ook Moeskroen ligt niet veraf. Dan toch gewoon beter 1 sterk team maken die alle supporters in de regio kan samenbrengen. Hetzelfde geld ook voor teams als La Louviere, bergen en chareloi.

Posted by Phortastic on Aug-28-2005 22:46:

zit iets in. Maar dat heb je in andere landen soms ook wel. En feit is dat het soms echt wel moeilijk is ploegen te laten fusioneren. Kijk naar Winterslag en Waterschei vroeger... Heeft heel wat voeten in de aarde gehad zenne.

Posted by Nabistai on Aug-28-2005 23:08:

Ach kom we kunne niet klagen. De competitie is de laatste jaren toch iets verbetert met Standard, Gent, Gent etc die op een 'redelijk' niveau spelen.

Pronostiekje? Ik hoop 1) Anderlecht 2) Standard 3) Brugge

Maar ik denk 1) Anderlecht 2) Brugge 3) Standard

Gaan er trouwens nog mensen naar Chelsea en Liverpool?

edit: Die eerste Gent moet uiteraard Genk zijn

Posted by Bunz on Aug-29-2005 08:10:

ook een genk supporter hier

de match van gisteren is een deftig resultaat, en e spektakelstuk dus de mensen mogen niet klagen
daarbij tis lang geleden dat anderlecht ens niet is komen winnen bij ons (die bekermatch van januari nie meegeteld dan), kheb al genoeg traumas overgehouden aan die matchen

kben trouwens eens benieuwd hoe lang standard het uithoud daar vanboven..

Posted by cyberia on Aug-29-2005 09:06:

voetbal zuigt
zwakker reply h�

Standard aan kop van de competitie,da's weeral een tijdje geleden,in alle geval ik vind ze sterk spelen tot nu toe.We zijn wel maar 4 matchen ver, ma toch.
Ik denk wel dat Anderlecht kampioen wordt,achterna gezeten door standard.

Dit jaar Union terug naar eerste
't zou mooi zijn ma weinig haalbaar, we zullen wel zien wa ze dees jaar uitsteken.

Wel al serieus wa tweedeklassers uit de beker van Belgi�

Posted by pooley on Aug-29-2005 10:22:

quote:
Originally posted by DJ Sid

haalt die paardenkleppen is van u ogen.
ah ja, 15minuten is een volledige match, goe bezig daar
en dan nog is 10-11 en nog ni kunnen winnen.
:-)

Posted by Jakhira on Aug-29-2005 10:23:

't zal wel zijn

Posted by pooley on Aug-29-2005 10:24:

de abbos vanop rsca zijn toch wel duur (CL) maar tzijn wel topmatchen.

Posted by Bertn on Aug-29-2005 10:33:

Die verdediging van genk, das precies boter.

En Proto heeft het niet al te best gedaan in de goal

Posted by Pheatus on Aug-29-2005 18:46:

quote:
Originally posted by Bertn
Die verdediging van genk, das precies boter.

En Proto heeft het niet al te best gedaan in de goal

Kben Brugge support in hart en nieren, maar kheb er moeite mee dat de media weer zo zwaar tilt aan Proto z'n 'blunders'. Voor mij is hij persoonlijk de beste keeper van de Belgische competitie. Iedereen maakt eens foutjes, maar zo'n drama is dat toch ook weer niet! Hij is trouwens ook nog jong. (nuja, zelfs oude rotte maken af en toe es grote fouten, remember Dewilde )

Trouwens, wat las ik in kleine letterjes in de krant. Nu�o Gomez zou in Luik geweest zijn (zelfs voor sporttests). Geloof ik niets van. Zo'n sterspeler die naar Standaard zou verhuizen lol...

Gert, een vermindering van aantal ploegen in eerste is idd een goed idee. Hopelijk komt het er ooit van. Een Nederlands-Belgische competitie zou ook sweet zijn, maar kvrees dat de Nederlanders daar minder tevreden zouden mee zijn , dus dat zal nooit doorgaan denk ik.
Een fusie tussen bepaalde clubs zie ik ook (jammer genoeg ) niet gebeuren. Meestal door het feit dat de ploegen onderling meestal elkaar als grote concurrent zien, vooral dan als het op supporters aankomt.

Bon, FCB heeft dringend een spits nodig (een eens gene pruts, maar een deftige klasse spits die iets meer kan!) en dan maakt het misschien nog kans om kampioen te worden .

Posted by Shadowkid on Aug-29-2005 19:13:

Anderlecht heeft zijn extra centrale
verdediger beet. De club bereikte maan-
dag een akkoord voor drie seizoenen met
de 22-jarige Hongaar Roland Juhasz.

Anderlecht was al een tijdje op zoek
naar een centrale verdediger en heeft
die dus gevonden bij MTK Boedapest, de
leider in de Hongaarse competitie.
Later op maandag wordt Juhasz, die het
nummer 5 krijgt, officieel voorgesteld.
Over de transfersom is nog niks bekend.
En is er eindelijk een oplossing in de
Manager Herman Van Holsbeeck wil er ook
nog een spits bij. "Maar dat ligt ge-
voeliger. Nu we de CL hebben gehaald,
zijn de prijzen verdubbeld", zegt hij.

Hopelijk is het ne goeie en kan Kompany van tijd is op het middenveld gaan spelen ipv Vanderhaeghe. Ben wel nieuwsgierig naar die spits waarmee ze onderhandelen, een Zuid-Amerikaan bij Anderlecht is al lang geleden.

Posted by Pheatus on Aug-29-2005 22:54:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Ben wel nieuwsgierig naar die spits waarmee ze onderhandelen, een Zuid-Amerikaan bij Anderlecht is al lang geleden.

Ah? Met wie misschien?
Niemand iets opgevangen van den Club? Ze gaan es mogen in actie schieten ze!

Posted by mellow_head on Aug-29-2005 23:05:

http://www.sport.be/nl/jupilerleagu...euws/?comp=2304 omg wa hebbe ze nu gehaald

Posted by Phortastic on Aug-29-2005 23:07:

lol wa hadde dan verwacht? Ivan Helguera ofwa?

Posted by Pheatus on Aug-30-2005 09:56:

gvd, Club gaat precies geen spits bij kopen! Arrghh spijtig

Posted by Blue Sky 99 on Aug-30-2005 11:58:

quote:
Originally posted by djcresto
ff iets anders. Ik vind dat de competitie snel naar 14 ploegen moet gaan. Wat ben je nu met clubs als Roeselare, La Louviere en dergelijke waar elke week 5 man en ne paardekop komt supporteren.

Het blijft toch allemaal niet duren. In West Vlaanderen hebben ze daar al enorm veel eersteklassers gehad op een boogscheut van elkaar. Zulte Waregem, Roeselare, Kortrijk, Harelbeke en ook Moeskroen ligt niet veraf. Dan toch gewoon beter 1 sterk team maken die alle supporters in de regio kan samenbrengen. Hetzelfde geld ook voor teams als La Louviere, bergen en chareloi.
14 ploegen is veel te weinig, dan kom je maar aan 26 matchen ... een play-off-systeem is zeker ook niet de oplossing. In theorie klinkt een fusie mooi maar in praktijk lukt dit bijna nooit. (behalve RC Genk dan) Houden zoals het is dus

Ik ben overigens supporter van Lierse.

Posted by The_G0dfather on Aug-30-2005 12:02:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol wa hadde dan verwacht? Ivan Helguera ofwa?

dat die maar mooi bij die jeanetteploeg blijft

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »