TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AmnesiA i Lund, hösten 2005
Pages (2): [1] 2 »
AmnesiA i Lund, hösten 2005
30e september: Ciacomix & Mike Hunter från Tyskland
28e oktober: Johan Nilsson (har du helt slängt namnet Irish eller?)
25e november: DJ Anneli
??e december: ??
Vem fan är Johan Nilsson ??????+++++plusplusplusplus
Förhoppningsvis kommer nån AmnesiA fest vara samma helg som jag kommer ner till NU-Nrg 
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vem fan är Johan Nilsson ??????+++++plusplusplusplus Förhoppningsvis kommer nån AmnesiA fest vara samma helg som jag kommer ner till NU-Nrg |
Det vore... bra! om de är olika dagar 
Fre-Amnesia Lör-Experience 
Skit, glömde skicka in min mix till Amnesia 
hur stor e chansen att man kan få en spelning på amnesia om man skickar dit en demo? 
| quote: |
| Originally posted by Vizay hur stor e chansen att man kan få en spelning på amnesia om man skickar dit en demo? |
Vad jag vet är det väldigt många som vill spela där, så det är rätt svårt att "komma fram" så att säga... eXton vet mer, ifall han nu kollar TA fortfarande så fråga honom. Annars är det läge att prata med Irish som har en (hel) del med AmnesiA att göra 
| quote: |
| Originally posted by reveal Vad jag vet är det väldigt många som vill spela där, så det är rätt svårt att "komma fram" så att säga... eXton vet mer, ifall han nu kollar TA fortfarande så fråga honom. Annars är det läge att prata med Irish som har en (hel) del med AmnesiA att göra |


Ekonomi - de flesta av oss är nog vlliga att spela gratis
poängen är ju att få en spelning överhuvudtaget. Jag har själv snackat med dom och det är som du säger - har man inte *precis* vad dom är ute efter, hamnar man sist i kön...
Skulle gärna vilja skicka in en demo dock, någon som vet vem/vart man ska göra det? 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity Ekonomi - de flesta av oss är nog vlliga att spela gratis poängen är ju att få en spelning överhuvudtaget. Jag har själv snackat med dom och det är som du säger - har man inte *precis* vad dom är ute efter, hamnar man sist i kön...Skulle gärna vilja skicka in en demo dock, någon som vet vem/vart man ska göra det? |
märk kuveret Amnesia så lär det komma rätt.
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity Ekonomi - de flesta av oss är nog vlliga att spela gratis poängen är ju att få en spelning överhuvudtaget. Jag har själv snackat med dom och det är som du säger - har man inte *precis* vad dom är ute efter, hamnar man sist i kön...Skulle gärna vilja skicka in en demo dock, någon som vet vem/vart man ska göra det? |

| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity Skulle gärna vilja skicka in en demo dock, någon som vet vem/vart man ska göra det? |
| quote: |
| Originally posted by reveal eXton är, vad jag vet, Amnesias "dj recruiter" |
fick litet tips av Irish, eum, jag menar Johan Nilsson att jag skulle ta en titt på den här tråden och det var ju sannerligen längesen jag surfade TA-forum ska jag erkänna.
Ja det är jag som har mest inflytande i DJ-bokningen för Club AmnesiA men vi som håller i klubben brukar samlas o ha lite möte där vi beslutar om vilka vi vill ha. Denna terminen blev det lite "classics" på AmnesiA där vi, kanske lite fegt, kör säkra kort som har varit mycket uppskattade tidigare.
Dock är ju 16 december spelningen inte bokad än och ni är mer än välkomna att skicka in Demos till oss eller bara maila en presentation och en länk till en demo-mp3a till [email protected]
någon som ska dit? förfest? 
jag ska hjälpa en kompis att flytta så hänger lite på hur sliten jag känner mig efter det.
Ska dit, men det är seriepremiär (innebandy) imorgon för min del, så det blir en lugn kväll för min del...
| quote: |
| Originally posted by reveal Ska dit, men det är seriepremiär (innebandy) imorgon för min del, så det blir en lugn kväll för min del... |
den här gången lovar jag att jag kommer, ingenting ska kunna stoppa mig! 
Jag kaaanske drar dit. Få se om jag orkar gå en hel kilometer för att komma dit, har ont i fötterna 
jag kommer självklart, men det visste ni väl redan 
kan inte missa en spelning av Johan Nilsson ju!
jag dyker nog faktiskt också upp som det ser ut nu... var längesen man var där, men nu sammanfaller det med att jag är nere i skåne och det är ju dessutom nog riktigt bra musik som spelas...
ah, förresten, kom på att det är ju Halloween, så glöm inte klä ut er =)

http://www.clubamnesia.org
Update: Kris Oneil ska tydligen lira på Amnesia 16 december 
nja det där kan jag inte hålla med om, eftersom jag har hand om DJ-bokandet, men jag kan bekräfta att vi har varit i kontakt med varandra och att jag har fått en promo mix av honom. Jag ska ta tag i decemberspelningen snarast så vi får spikat den. Men vem det blir kan jag inte säga än (eftersom det inte är bestämt).
hoppas det blir Kris i alla fall
jämfört med honom är Armin en blöjpåse
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.