TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [za 10/09/2005] James Holden @ Fuse - roll call
Pages (2): [1] 2 »
[za 10/09/2005] James Holden @ Fuse - roll call
verdient zo wel zn eigen thread, vind ik 
who's in?
full line-up:
fuse level: Deg, James Holden, Pierre
motion level: St. Dic, Les Craven
23-00h: 4 �
after 00h: 8 �
complete teh 1337 listz0rzz!!1!
->
TOR
...
omg James Holden!
*breekt zn wolken*
TOR
Pumaz
...
Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Als James weer zijn dub van 'Breathe on me' speelt ga ik iets naar hem gooien |
^ n00b 
Kga toch maar passen, echt geen zin in de hele bus/trein/wandelverplaatsing 
| Originally posted by Jasperovitsj Kga toch maar passen, echt geen zin in de hele bus/trein/wandelverplaatsing |
Yeah, maar bij M.I.K.E. amuseer ik me naar alle waarschijnlijkheid veel harder dan bij Holden alleen. 
Voor James alleen zie ik het gewoon niet zitten om op m'n eentje naar de Fuse af te zakken... en waarschijnlijk moet ik zaterdagavond toch zaalvoetballen, dus dan zou het sowieso al moeilijk geweest zijn 
Ok I forgive you 

Hey, at least I'm honest 
En in oktober staan er een paar feestjes op het programma waar ik absoluut naartoe wil, dus kan ik m'n geld beter daarvoor sparen 
Ben normaal gezien van plan om naar 10 Years Kozzmozz te gaan die avond..maja..begin nu te twijfelen.
Holden al eens een keer bezig gezien en hij draaide toen een zeer mooie tranzy set..dacht dat het meer housy zou zijn maar was aangenaam verrast.
Kpeins dat ge van Holden in de Fuse ni veel trance moogt verwachten. 
Yeps denk het ook niet. Die avond zal sowieso niet tranzy zijn als ik naar Kozzmozz ga 
Daar hebt ge wel een punt 

Is er nog iemand van plan om naar Kozzmozz te gaan btw?
amper 2 personen op de lijst, hehe.. t00 1337 fo' j00!!1! 
Begint gij nu ook al?

Originally posted by Synthesia ![]() Is er nog iemand van plan om naar Kozzmozz te gaan btw? |
| Originally posted by Synthesia Holden al eens een keer bezig gezien en hij draaide toen een zeer mooie tranzy set..dacht dat het meer housy zou zijn maar was aangenaam verrast. |
Zal een jaartje geleden zijn tijdens Godskitchen in Birmingham. Was een beetje verbaast maar toch, tis tenslotte Godskitchen dat bijna iedere week garant staat voor goeie trance.
Hij draaide zijn set voor die van M.I.K.E. en die speelde dan veel minder tranzier dan ik had verwacht.
| Originally posted by Synthesia Zal een jaartje geleden zijn tijdens Godskitchen in Birmingham. Was een beetje verbaast maar toch, tis tenslotte Godskitchen dat bijna iedere week garant staat voor goeie trance. Hij draaide zijn set voor die van M.I.K.E. en die speelde dan veel minder tranzier dan ik had verwacht. |
)
Mike is niet altijd trance he kerel, kent ge Scanner Records dan ni ? 
neuuuuuuuuuuuuu
ugh.
Ik had het op Synthesia 
Lol tis niet omdat het niet zo tranzy was als ik had verwacht dat het daarom niet goed was he. Was 1 van mijn beste nights out ooit 
M.I.K.E. draaide toen een redelijk harde techy-trance set.
Waar heb ik hier al op dit forum gereplied dat het ergens niet goed was??
En zeker over M.I.K.E. dan nog !!