TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TE Theme --> Rank 1 Promo???

Posted by Dr. Kuipers on Dec-17-2001 21:22:

TE Theme --> Rank 1 Promo???

Ik las ergens dat de nieuwe Trance Energy Theme de nieuwe promo van Rank 1 is.
Hij moet supergoed zijn.
Weet iemand welk nummer dit is???

Posted by serialkillah on Dec-17-2001 21:58:

Is dat niet dat nummer dat Tiesto nu regelmatig draait???? er staat in ieder geval "Rank 1 - Promo" in een aantal van z'n recente sets...

Posted by Blik on Dec-17-2001 22:25:

ik heb hem

radio rip van armin van buuren state of trance

en hijs vet, beetje superstrings achtig

Posted by serialkillah on Dec-17-2001 22:59:

ja die bedoel ik ja

Posted by Dj Lex on Dec-17-2001 23:17:

J die plaat heet Awakenings geloof ik, Heb hem nog niet, want op ag was ie er nog niet

Posted by Partyhardy! on Dec-17-2001 23:43:

Smile

ik heb hem ook en hij is vet ja!
en ik weet een relaxte site waar niet veel nummers op staan maar wel een aantal nieuwe, waaronder dus die "Rank1 promo- Awakenings", hij is wel geript uit armin's show maar goed dan kun je hem iig beluisteren!
dus ik zou zeggen allemaal downen maar en knallen die speakers!
site=> www.trance-valley.cjb.net

Posted by kolkiewolkie on Dec-18-2001 07:54:

Op de site staat dat idd in februari de nieuwe single released wordt, dus was ook mijn gedachte meteen dat um dat wel zou zijn(kwa tijd enzo). is idd awakenings.

greetz kolkiewolkie

Posted by Flipper01 on Dec-18-2001 08:19:

Zeker aangezien Rank 1 live optreed tijdens TE en de track ook rond die tijd uitkomt zou dit heel goed kunnen, ik ben 'em nu iig aan het downen...

Posted by TranceFool on Dec-18-2001 09:21:

Jaja, Awakening, zoals ik al had voorspeld de TE Theme.....was ook logisch want ze gaan live optreden

Posted by Yarnie on Dec-18-2001 10:23:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik heb hem ook en hij is vet ja!
en ik weet een relaxte site waar niet veel nummers op staan maar wel een aantal nieuwe, waaronder dus die "Rank1 promo- Awakenings", hij is wel geript uit armin's show maar goed dan kun je hem iig beluisteren!
dus ik zou zeggen allemaal downen maar en knallen die speakers!
site=> www.trance-valley.cjb.net

thnx gast voor die link..keb m net glijk ff gel33ch0rd en hijs heel vet.......

Posted by Remy D on Dec-18-2001 10:50:

Toen ik het vorige week aan Benno de Goeij vroeg wisten ze nog niet of die het zou gaan worden.

Posted by eXos on Dec-18-2001 12:42:

quote:
Originally posted by Remy D
Toen ik het vorige week aan Benno de Goeij vroeg wisten ze nog niet of die het zou gaan worden.

I'm here to back-up that story.

Posted by tijs08 on Dec-18-2001 15:25:

johhh

zeker weten, awakening is echt weer een super vette plaat, donderdag draaide armin hem op een schoolfeest van mij, kging echt helemaal uit mijn plaat!!

trouwens johan gielen draaid nu dus nog een andere promo van rank 1 die ook erug vet is, die zal dan wel op het album komen hoop ik!

Posted by TranceFool on Dec-18-2001 15:56:

Re: johhh

quote:
Originally posted by tijs08

trouwens johan gielen draaid nu dus nog een andere promo van rank 1 die ook erug vet is, die zal dan wel op het album komen hoop ik!

Is dat niet de Benicio mix?

Posted by Subsonik on Dec-18-2001 16:07:

en ik vin et n 13 in n dozijn bagger nummer

Posted by tijs08 on Dec-18-2001 16:09:

dat zou kunnen, maar als je echt goed luisterd naar de melodie dan zijn ze toch wel erg verschillend. Dan lijkt het me handiger om het dan ook gelijk een nieuw nummer te noemen.

die johan draait heeft ook een hele andere opbouw, maar heeft inderdaad wel wat weg van morp benicio remix.

Posted by eXos on Dec-18-2001 16:50:

Sorry tijs, maar je hebt t niet bij het rechte end in dit geval...

Posted by moogwai on Dec-18-2001 19:44:

quote:
dat zou kunnen, maar als je echt goed luisterd naar de melodie dan zijn ze toch wel erg verschillend. Dan lijkt het me handiger om het dan ook gelijk een nieuw nummer te noemen.

die johan draait heeft ook een hele andere opbouw, maar heeft inderdaad wel wat weg van morp benicio remix.

De origenele " Awakenings" ken ik nog niet.. maar die 1e plaat die Johan draaide op Trance Energy.. is volgens mij ook de Benicio remix.

Posted by tango on Dec-19-2001 18:06:

quote:

hmz, niet opgelet jongens? dat heeft hier al op het forum gestaan, het is confirmed door benno de goeij dat het inderdaad een benicio remix is van de nieuwe single van rank1. (toen was de naam nog niet bekend).

grtz,
TNG

Posted by tijs08 on Dec-19-2001 18:47:

ok thanxx tango,
dit word echt een mega hit, ik vind hem zeker zo vet als superstring, heerlijk als de melodie zo zacht is en dan ineens whammmm keihard!!
ze komen nog bij mij uit de polder vandaan ook 10 km verderop is hun studio

nee sorry ff niet opgelet!

greetzz

Posted by TranceFool on Dec-20-2001 15:41:

Volgens onze Glanis is Awakening niet de Theme, kweetnie waar die het vandaan had, maar ik spreek Glanis nooit tegen want dat verlies ik altijd :P

Maar als die het niet is, wat zou het dan kunnen zijn. Blank & Jones heeft ook al ontkend dat het Desire niet is. Back To Earth van Cosmic Gate is denk ik te hard voor een theme van TE en het lijkt me niet dat Gielen weer met een nieuwe theme komt.

Dus ik weet het niet meer, ga toch voor Rank 1

Posted by Blik on Dec-20-2001 16:05:

quote:
Originally posted by TranceFool

Maar als die het niet is, wat zou het dan kunnen zijn. Blank & Jones heeft ook al ontkend dat het Desire niet is.

dus het is Blank & Jones - desire

ze hebben namelijk ontkend dat die het NIET is

Posted by TranceFool on Dec-20-2001 16:10:

quote:
Originally posted by Blik

dus het is Blank & Jones - desire

ze hebben namelijk ontkend dat die het NIET is

haha, bijdehandje , maar je hebt wel gelijk. Ze hebben ontkent dat het Desire is, zo goed?