TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De beste non-EDM platen ooit
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Bertn on Sep-07-2005 20:32:

De beste non-EDM platen ooit

Het leek me interessant om eens te peilen naar de muzieksmaak van BETA's als het NIET over dansmuziek gaat...

Hier alvast mijn top 5:

1 Tom waits - martha
2 Massive attack - unfinished sympathy
3 Radiohead - Lucky
4 Gorky - Mia
5 Radiohead - Street spirit


Posted by BZRK on Sep-07-2005 20:39:

Durft nogal eens veranderen:

1. Radiohead - Street Spirit [Fade Out]
2. Craig Armstrong feat Elizabeth Fraser - This Love
3. Massive Attack - Teardrop
4. Nirvana - Heart-Shaped Box
5. Tool - Schism


Posted by Kaidreas on Sep-07-2005 20:45:

1.Lamb-gorecki
2.Dire straits-Brothers in arms
3.Bruce springsteen- the river
4.dire straits-private investigations
5.evanescence-my immortal
6.sting-fragile
7.The eagles-hotel california
8.eagle eye cherry-save tonight
9. Gabriel Rios-broad daylight
10.Texas-summer sun

voila ongeveer, maar ik vergeet meestal een hele hoop favorietjes van me

mijn EDITS:
Jimi hendrix- all along the watchtower
sting-english man in new york
bob dylan- the hurricane


Posted by Push2005 on Sep-07-2005 20:59:

The Verve - Bitter Sweet Symphony
Iron Maiden - Fear Of The Dark
Texas - Summer Sun
System Of A Down - Chop Suey
Blink 182 - The Rock Show
Coldplay - Clocks
Kane - Rain Down On Me
Dido - Hunter
Dido - Sand In My Shoes


Posted by Bertn on Sep-07-2005 21:00:

damn, ik ben gewoon lamb vergeten in mijn top5...


Posted by BZRK on Sep-07-2005 21:06:

quote:
Originally posted by Bertn
damn, ik ben gewoon lamb vergeten in mijn top5...


Ja dat gevoel had ik ook, maar kben zeker dak er nog wel meer vergeet. Er is gewoon teveel wat goed is.


Posted by Gladius on Sep-07-2005 21:09:

quote:
Originally posted by BZRK
Ja dat gevoel had ik ook, maar kben zeker dak er nog wel meer vergeet. Er is gewoon teveel wat goed is.

idd, das 10x moeilijker dan nen trance top5 te maken. niet te doen


Posted by Jasperovitsj on Sep-07-2005 21:13:

Damn das moeilijk...

Red Hot Chili Peppers - Otherside
Gerry Rafferty - Bakerstreet
Oasis - Champagne supernova
Therapy! - Diane
Crowded House - Into temptation/Take the weather with you
Rage Against The Machine - Killing in the name
Dire Straits - Sultans of swing
REM - Losing my religion
Damien Rice - The blowers daughter
Linkin Park - Faint
Eagle Eye Cherry - Save tonight
Led Zeppelin - Stairway to heaven
John Miles - Music


En nog zo veel dat ik vergeet...morgen is wat door de cd's browsen en verder aanvullen


Posted by Push2005 on Sep-07-2005 21:14:

Ik vergat nog:

Madonna - Frozen
REM - Imitation Of Life

maar eerlijk gezegd heb ik amper non-EDM muziek op m'n pc staan; laat staan dat ik er veel actief naar luister.


Posted by Jakhira on Sep-07-2005 21:21:

+1 voor Stairway


Posted by Phortastic on Sep-07-2005 21:28:

fuck zeg dit is moeilijk

Michael Jackson - Billie Jean
Rage Against The Machine - Killing in the name
dire straits - private investigations
dire straits - sultans of swing
nirvana - Smells Like Teen Spirit
Linkin Park - In the End
Eric Claption - Tears in Heaven
John Miles - Music (ja ik ook )

in random volgorde, en ben er probby nog zo een 120 vergeten ofzo...


EDIT:

fuck zeg, zie net de lijst van Kaidreas en ben gewoon sting vergeten

Dus bij deze:

Sting - fragile
sting - english man in new york

vind ik ook zen 2 beste...


Posted by Bertn on Sep-07-2005 21:36:

nog dEUS-fans hier?


Posted by Phortastic on Sep-07-2005 22:28:

not me


Posted by pooley on Sep-07-2005 23:21:

ik luister alleen naar edm thuis en in de auto.
kzou het dus niet weten (recent dus)

Gorki blijft rulen en 't hof van commerce heeft ook nog paar goei liekes maar das ook alles.

fugee-la, killing me softly ! en het liedje voor biggie maar ben de titel kwijt.


Posted by Jasperovitsj on Sep-08-2005 05:10:

quote:
Originally posted by pooley
en het liedje voor biggie maar ben de titel kwijt.

Puff Daddy - I'll be missing you ?

In dat geval, doe mij maar het origineel van The Police
En nog aanvulling:


The Police - Don't stand so close to me '86
Vangelis - Chariots of fire (Wel elektronisch, maar geen EDM imo )


Posted by Bunz on Sep-08-2005 08:35:

kzal er e paar probere te noeme ma kgaan er ook massas vergeten

Radiohead - Street Spirit
Radiohead - Paranoid Android
dEUS - Suds & Soda
Franz Ferdinand - Take Me Out
Ozark Henry - Rescue
Foo Fighters - Everlong
Metal Molly - Orange
Rage Against The Machine - Bullet in The Head


Posted by Synthesia on Sep-08-2005 08:45:

Verscheidene platen die al vernoemt zijn plus:

The Connells - '74-'75
Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia
R.E.M. - Drive
Celine Dion - My Heart Will Go On
Jennifer Rush - The Power of Love
Andrea Bocelli - Con Te Partiro
Heroes Del Silencio - Maldito Duende
Heroes Del Silencio - Entre Dos Tierras


Posted by TOR on Sep-08-2005 09:04:

quote:
Originally posted by BZRK
5. Tool - Schism

quote:
Originally posted by Push2005
System Of A Down - Chop Suey


oh yeah


aparte tracks is anders wel zeer moeilijk.. favo groepen/artiesten is al meer te doen, denk ik


Posted by Lady_LizzY on Sep-08-2005 09:42:

Gorky - Mia
Jeff Buckley - hele Grace album
Fear Factory - Demanufacture album
dEUS - Hotellounge
dEUS - Suds & Soda

quote:
Originally posted by TOR
aparte tracks is anders wel zeer moeilijk.. favo groepen/artiesten is al meer te doen, denk ik

Onder dat motto:
Metallica (kan het echt niet laten)
The Gathering


Posted by Push2005 on Sep-08-2005 09:55:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vangelis - Chariots of fire (Wel elektronisch, maar geen EDM imo )


THIS ONE OWNS !! Die mocht ik niet vergeten, zaaaalig stuk muziek.


Posted by Xilver on Sep-08-2005 10:07:



'nuff said

(yes I'm biased, ben grote fan )


Posted by Gladius on Sep-08-2005 10:16:

bonominator and his gang =p


Posted by pooley on Sep-08-2005 10:58:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Puff Daddy - I'll be missing you ?


Tis I'll be missing you maar niet van puff daddy, dacht ik, iemand dervoor had da nog gecovered

ow ja en idd, U2 is ook wel vet, vooral hun oudere cd's


Posted by Pheatus on Sep-08-2005 12:01:

Echt moeilijk om hierop te antwoorden!
Er is zoveel mooie muziek op de markt.

Coldplay is wel super, net als U2. Kben vooral fan van de jaren 80 muziek. The Cars - Drive , Sandra - Maria Magdalena,... die typische 80'ers platen dus . Heerlijk gewoon...
Nog een periode zot geweest van Linkin Park (crawling, in the end,...) omdat die een heerlijke sfeer hebben in hun muziek.

Inaya Day - Nasty Girls vind'k momenteel wel lekker pumpy plaatje . Draaien ze af en toe op de radio. Nuja, da's ook weer EDM .


Posted by Bertn on Sep-08-2005 12:47:

quote:
Originally posted by Pheatus


Inaya Day - Nasty Girls vind'k momenteel wel lekker pumpy plaatje . Draaien ze af en toe op de radio. Nuja, da's ook weer EDM .



Ik heb het gevoel dat die plaat gewoon een ouwe hit is van the jackson five, maar dan met wat nieuwe vocals erop.


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.