TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- [SWETA-FOTO] Framtid
[SWETA-FOTO] Framtid
R�sta p� den bilden du tycker �r snyggast. Du f�r inte r�sta p� din egen bild. Omr�stningen st�nger en vecka efter tr�den �r postad.
Bilder i denna kategori ser ni h�r: http://sft.erikenglund.com/framtid/ (Bild namnet st�r h�gst upp n�r du kollar p� bilden)
Bilden med flest r�ster vinner kategorin.
Vi kommer ocks� att utse en "Le Grand Champion" enligt f�ljande regler:
Den person som f�r l�gst po�ng genom att ta medlet p� dom 5 b�sta placeringarna (man m�ste ha minst 5 bilder f�r att deltaga, vilket alla utom tv� har). Alts�, om man kommer etta i fyra kategorier och tv�a i en annan f�r man po�ngen (1+1+1+1+2)/5 = 1.2p, och om ingen annan har l�gre �n 1.2 s� vinner den personen. Om tv� personer har samma medel s� tar man i dom 6 b�sta kategorierna, om det fortfarande �r j�mt i dom sju f�rsta osv tills man f�tt en vinnare.
May the best man or woman win 
tja, fattas det en bild i den h�r kategorin eller? Jag hoppas att det g�r det 
| quote: |
| Originally posted by Glorie tja, fattas det en bild i den h�r kategorin eller? Jag hoppas att det g�r det |
Har r�stat.... hoppas nu inte folk r�star p� sig sj�lva i denna lilla fotot�vling
Isf �r det l�gre �n Glocalnet 
| Originally posted by SteveTranz4ever Isf �r det l�gre �n Glocalnet |

andrew, l�s retro
det k�nns som att bild 4 d�r eg. ska ligga h�r? eller misstar jag mig
bild 4 i retro e ju grymt snygg.. men k�nns mer framtid?
| Originally posted by Glorie andrew, l�s retro det k�nns som att bild 4 d�r eg. ska ligga h�r? eller misstar jag mig bild 4 i retro e ju grymt snygg.. men k�nns mer framtid? |
ja menar kolla p� f�rgerna!!! hehehe
| Originally posted by St_Andrew Neh, bild 4 i retro ska vara d�r. tycker fotografen gjorde r�tt, den ser mkt mer retro ut �n framtid ja menar kolla p� f�rgerna!!! hehehe |

I vilket fall hade den L�TT f�tt min framtidsr�st.. grymt snygg bild ju! nu vet jag inte vilken jag ska r�sta p� i framtid l�ngre... suck
Det �r det som �r charmen med detta... I ett s�nt h�r moment med bilder s� ser man verkligen hur smaken och uppfattningar kan vara v�ldigt olika...
Har kollat igenom alla kattegorier och r�stat p� samtliga nu
Bra jobbat alla... riktigt fina bilder !!!!!