TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי רוצה את Godd?


Posted by clubsolutely on Dec-18-2001 21:20:

מי רוצה את Godd?

קראתי כאן שמישהו מוכן להציע 1000 שח בשביל התקליט
marco v godd
אין לי בעיה להביא לו את שלי בשביל 1000 שקל
כי יש לי פה אחד.


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 10:47:

Re: מי רוצה את Godd?

quote:
Originally posted by clubsolutely
קראתי כאן שמישהו מוכן להציע 1000 שח בשביל התקליט
marco v godd
אין לי בעיה להביא לו את שלי בשביל 1000 שקל
כי יש לי פה אחד.


חחחחחח...
אחי.. זה היה בצחוק!!..

1000 שקל בשביל ווינל?.. לא הגזמנו


Posted by Dj-2TaLL on Dec-19-2001 10:54:

1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 12:39:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב


600 שקל?!?
גם אתה השתגעת?


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 13:13:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב



מי משלם 600 שקל על וינל????
אתה מחכה קצת אתה קונה אותו ב60 בארץ
ואתה מחכה קצת פחות אתה קונה אותו מהאינטרנט ביותר זול משישים.....


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 13:49:

טוב... אז דיברתי עם מרקו וי והוא הסכים להחליף את המילים של
GODD

קבלו:
Do you believe in a site that brings you tunes, do you believe that the forums are full of dudes..

המשך יבוא..


Posted by Dj-2TaLL on Dec-19-2001 16:23:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב... אז דיברתי עם מרקו וי והוא הסכים להחליף את המילים של
GODD

קבלו:
Do you believe in a site that brings you tunes, do you believe that the forums are full of dudes..

המשך יבוא..


יובל אחי אתה אמרת לי שגוד עולה שם איזה 30 שקל פלוס 600 הזמנה לישראל, האתר הזה ששלחת לי...
יכול להיות שאני טועה?
כמה עולה משלוח לישראל מאתרים שונים?


Posted by Dj-2TaLL on Dec-19-2001 16:28:

quote:
Originally posted by Dj Moriano



מי משלם 600 שקל על וינל????
אתה מחכה קצת אתה קונה אותו ב60 בארץ
ואתה מחכה קצת פחות אתה קונה אותו מהאינטרנט ביותר זול משישים.....


טוב טעות שלי...
קראתי את ההיסטורי וזה 60 ומשהו דולר, לא 600 שקל...
כלומר יוצא 300 שקל בשבלי וינייל!!!
זה גם יקר אחוש

300 שקל לשני שירים!!!


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 17:16:

אחי אתה מחכה שבועיים שלוש אתה קונה אותו בהרבה פחות...


Posted by clubsolutely on Dec-19-2001 17:18:

אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח
הזמנתי גם את
simulated


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 17:25:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


יובל אחי אתה אמרת לי שגוד עולה שם איזה 30 שקל פלוס 600 הזמנה לישראל, האתר הזה ששלחת לי...
יכול להיות שאני טועה?
כמה עולה משלוח לישראל מאתרים שונים?


כן אחי זה היה מאיזה שהוא אתר
אשכרה לוקחים 63 דולר משלוח!!!


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 17:25:

clubsolutely
מאיפה הזמנת???


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 17:26:

quote:
Originally posted by clubsolutely
אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח
הזמנתי גם את
simulated


מאיפה אחי?


Posted by Dj-2TaLL on Dec-20-2001 15:02:

quote:
Originally posted by clubsolutely
אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח
הזמנתי גם את
simulated


איזה תקליטים?
ומאיפה באמת?


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 15:12:

מצאתי איפה יש את GODD
באינטרנט חנות שנמצאת בגרמניה....
http://www.clubmusic.com

הוא עולה 6.17 דולר שזה כלום
זה פחות משלושים שקל....

הדמי מישלוח הם אותו דבר על תקליט ועל עשר תקליטים



נמרוד אם אתה רוצה אני כנראה מזמין משם כמה תקליטים אפשר להזמין את
GODD
פעמיים ואז נחסוך כסף על המשלוח
וזה לא בעיה כי אנחנו גרים קרוב יחסית אני גר בהרצליה ואתה גר ברשפון...


Posted by clubsolutely on Dec-20-2001 15:49:

אם תשים לב טוב
אז תראה שאין להם בסטוק את
marco v - godd.


Posted by Dj-2TaLL on Dec-20-2001 15:49:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
נמרוד אם אתה רוצה אני כנראה מזמין משם כמה תקליטים אפשר להזמין את
GODD
פעמיים ואז נחסוך כסף על המשלוח
וזה לא בעיה כי אנחנו גרים קרוב יחסית אני גר בהרצליה ואתה גר ברשפון...


אחי בכל מצב אחר הייתי אומר בכיף, אבל היות ואין לי פטיפונים אני יכול להזמין אבל זה לא יעזור לי...
אחרי שאני יקנה אז אני ידבר איתך ונעשה הזמנות מאסיביות!!!


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 15:51:

חחחחח סבבה.....


אני קניתי את הפטיפון שלי בבלגיה וזאת הייתה גם חנות תקליטים ענקית
הייתי בטוח שבארץ בגלל שאין חנויות גדולות אז החנות תיהיה חצי ממה שבבלגיה

הגעתי לארץ נסעתי לקרמבו זה לא היה אפילו עשירית ממה שהלך שם.......

אין לך מושג איך התאכזבתי....


Posted by DjChook on Dec-22-2001 16:54:

מה אתם מתווכחים בכלל
תזמינו מ
SATTELITERECORDS.COM
וזהו


Posted by Dj-2TaLL on Dec-22-2001 18:26:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
חחחחח סבבה.....


אני קניתי את הפטיפון שלי בבלגיה וזאת הייתה גם חנות תקליטים ענקית
הייתי בטוח שבארץ בגלל שאין חנויות גדולות אז החנות תיהיה חצי ממה שבבלגיה

הגעתי לארץ נסעתי לקרמבו זה לא היה אפילו עשירית ממה שהלך שם.......

אין לך מושג איך התאכזבתי....


אני אולי נוסע לשוויץ בקרוב, אבל זה מן עיירת סקי כזו אז אני בספק אם יהיה שם חנות מוזיקה...

אבל אני יראה את התוכנית ואם יהיה עצירה בג'נווה או משהו אולי יהיה לי זמן לקנות???
לא נראה לי...
(אח שלי כועס)
הוא ביקש שאני יכתוב



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.