TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי רוצה את Godd?
מי רוצה את Godd?
קראתי כאן שמישהו מוכן להציע 1000 שח בשביל התקליט
marco v godd
אין לי בעיה להביא לו את שלי בשביל 1000 שקל
כי יש לי פה אחד.
Re: מי רוצה את Godd?
| quote: |
| Originally posted by clubsolutely קראתי כאן שמישהו מוכן להציע 1000 שח בשביל התקליט marco v godd אין לי בעיה להביא לו את שלי בשביל 1000 שקל כי יש לי פה אחד. |
1000 שקל?!?!?
זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!?
א. זה כולו שיר
ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב



| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL 1000 שקל?!?!? זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!? א. זה כולו שיר ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL 1000 שקל?!?!? זה לא קצת הרבה בשביל תקליט?!?!? א. זה כולו שיר ב. אתה יכול להזמין את זה מהאניטרנט באיזה600 אני חושב ![]() ![]() |
טוב... אז דיברתי עם מרקו וי והוא הסכים להחליף את המילים של
GODD
קבלו:
Do you believe in a site that brings you tunes, do you believe that the forums are full of dudes..
המשך יבוא..

| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy טוב... אז דיברתי עם מרקו וי והוא הסכים להחליף את המילים של GODD קבלו: Do you believe in a site that brings you tunes, do you believe that the forums are full of dudes.. המשך יבוא.. |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano מי משלם 600 שקל על וינל???? אתה מחכה קצת אתה קונה אותו ב60 בארץ ואתה מחכה קצת פחות אתה קונה אותו מהאינטרנט ביותר זול משישים..... |
אחי אתה מחכה שבועיים שלוש אתה קונה אותו בהרבה פחות...
אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח
הזמנתי גם את
simulated
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL יובל אחי אתה אמרת לי שגוד עולה שם איזה 30 שקל פלוס 600 הזמנה לישראל, האתר הזה ששלחת לי... יכול להיות שאני טועה? כמה עולה משלוח לישראל מאתרים שונים? |
clubsolutely
מאיפה הזמנת???
| quote: |
| Originally posted by clubsolutely אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח הזמנתי גם את simulated |
| quote: |
| Originally posted by clubsolutely אני הבאתי את התקליטים ב 130 שקל כולל משלוח הזמנתי גם את simulated |
מצאתי איפה יש את GODD
באינטרנט חנות שנמצאת בגרמניה....
http://www.clubmusic.com
הוא עולה 6.17 דולר שזה כלום
זה פחות משלושים שקל....
הדמי מישלוח הם אותו דבר על תקליט ועל עשר תקליטים
נמרוד אם אתה רוצה אני כנראה מזמין משם כמה תקליטים אפשר להזמין את
GODD
פעמיים ואז נחסוך כסף על המשלוח
וזה לא בעיה כי אנחנו גרים קרוב יחסית אני גר בהרצליה ואתה גר ברשפון...
אם תשים לב טוב
אז תראה שאין להם בסטוק את
marco v - godd.
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano נמרוד אם אתה רוצה אני כנראה מזמין משם כמה תקליטים אפשר להזמין את GODD פעמיים ואז נחסוך כסף על המשלוח וזה לא בעיה כי אנחנו גרים קרוב יחסית אני גר בהרצליה ואתה גר ברשפון... |
אני יכול להזמין אבל זה לא יעזור לי...
חחחחח סבבה.....
אני קניתי את הפטיפון שלי בבלגיה וזאת הייתה גם חנות תקליטים ענקית
הייתי בטוח שבארץ בגלל שאין חנויות גדולות אז החנות תיהיה חצי ממה שבבלגיה
הגעתי לארץ נסעתי לקרמבו זה לא היה אפילו עשירית ממה שהלך שם.......
אין לך מושג איך התאכזבתי....
מה אתם מתווכחים בכלל
תזמינו מ
SATTELITERECORDS.COM
וזהו
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano חחחחח סבבה..... אני קניתי את הפטיפון שלי בבלגיה וזאת הייתה גם חנות תקליטים ענקית הייתי בטוח שבארץ בגלל שאין חנויות גדולות אז החנות תיהיה חצי ממה שבבלגיה הגעתי לארץ נסעתי לקרמבו זה לא היה אפילו עשירית ממה שהלך שם....... אין לך מושג איך התאכזבתי.... |





Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.