TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pimp je desktop
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Cosmic on Sep-09-2005 09:56:

Arrow Pimp je desktop

Hoe ziet iedereens desktop eruit.

Posted by HiGH_NrG on Sep-09-2005 12:30:

Er is naar mijn weten al zo'n zelfde topic...

Posted by Ben_Lei on Sep-09-2005 12:49:

^ Lelijk imo

Posted by Original on Sep-09-2005 12:52:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Yep.. en heb me desktop sinds toen ook niet veranderd. Mischien kan je beter vragen hoe ziet je bureau er uit... nou het is een bende.

Posted by robin on Sep-09-2005 12:55:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=189140

Check voor de gein wie de topicstarter is

Posted by New Wave on Sep-09-2005 13:42:

Foeifoeifoei!!

Closen maar!

Posted by Cosmic on Sep-09-2005 17:20:

quote:
Originally posted by robin

heeft toch iemand m gevonden...anyways wat boeit t of ie er al was. Sommige dingen moet je nieuw leven inblazen...

Posted by raoel on Sep-09-2005 17:22:

Tim doet wederom een gooi naar het modder eter schap.

Mijn desktop is ook nog hetzeflde en de topic ...

Posted by Chicane on Sep-09-2005 17:34:

Standaard blauw Windows desktop met Themes uitgeschakeld. Vreet enorme bergen CPU en geheugen, en van de tijd dat mijn computer aanstaat, kijk ik alleen tijdens het opstart proces naar m'n bureaublad, voor de rest staat of firefox, of outlook, of verkenner fullscreen op de voorgrond.

Oftewel, een game pc

Posted by Muppy on Sep-09-2005 17:44:

quote:
Originally posted by robin

ROFL

Posted by robin on Sep-09-2005 17:52:

quote:
Originally posted by Chicane
Standaard blauw Windows desktop met Themes uitgeschakeld. Vreet enorme bergen CPU en geheugen, en van de tijd dat mijn computer aanstaat, kijk ik alleen tijdens het opstart proces naar m'n bureaublad, voor de rest staat of firefox, of outlook, of verkenner fullscreen op de voorgrond.

Oftewel, een game pc

Als je gamed unload ie toch zelf al die 'troep'? als ik een spel sluit is mn achtergrond ook weg daarna, na een seconde of 10 laad ie dan weer.

(of is dat wat anders)

Posted by Chicane on Sep-09-2005 18:39:

In princiepe neemt elke desktop mod een proces in (check ctrl+alt+del > taskmanager maar), dus ook windows active desktop (google op je desktop, fok! op je desktop etc), het gaat niet om grote hoeveelheden CPU-time, maar een proces neemt toch wel CPU tijd in beslag en naarmate de computer langer aanstaat ook steeds meer geheugen. Ik weet niet 100% zeker, maar zodra je bv een game full screen start krijgt dat proces de meeste CPU tijd, en alle andere processen worden op een laag pitje gezet. Bij de meeste games zul je niet zozeer alle cpu-tijd en geheugen uit je pc moeten persen, maar vooral de grafisch intensievere zul je soms toch echt je pc flink moeten tweaken om de 'lag' minimaal te houden. Probeer bv maar eens een deur open te doen in een game terwijl je op de achtergrond een zooi dingen actief hebt staan. Intern gaat het spel door zeg maar, maar zodra je computer/videokaart het spel bijgebeent heeft is de kans groot dat je al morsdood op de vloer ligt als de ruimte die ingeladen wordt wat vijanden bevat

Posted by MennoB on Sep-09-2005 19:01:

Nu we het toch over computers hebben. Heb net een 'nieuwe' computer gekregen, maar wil deze een keer niet vol met van die demo versies stoppen die je kan downloaden op www.downloads.com. Dus is mijn vraag, heeft iemand een paar setupjes voor deze soort programma'tjes die ik hieronder geef. En geen demo versies svp

- De laatste Codecs voor Windows Media Player
- Een programma om foto's te kunnen beheren/bewerken/bekijken etc.
- Een programma om je cd op de pc te kunnen zetten en het liefst als .mp3
- Een recorder om van je mengpaneel op je computer te kunnen oppnemen, het liefst ook deze als .mp3

Ik hoop dat iemand een paar mooie programma'tjes weet..

Posted by eXos on Sep-09-2005 19:09:

quote:
Originally posted by MennoB

- Een programma om je cd op de pc te kunnen zetten en het liefst als .mp3

http://www.exactaudiocopy.de/

Posted by Chicane on Sep-09-2005 19:11:

quote:
- Een recorder om van je mengpaneel op je computer te kunnen oppnemen, het liefst ook deze als .mp3

- Total Recorder (geen linkje helaas, maar download.com heeft wel de demo )
- Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen)

Posted by MennoB on Sep-09-2005 19:15:

quote:
Originally posted by Chicane
- Total Recorder (geen linkje helaas, maar download.com heeft wel de demo )
- Cool Edit Pro (professionele editing tool om ook krasjes en andere onzuiverheden weg te poetsen)

Die total recorder had ik eerst ook, alleen die demo versie. Kon je alleen als .wav opslaan en maar 5 keer opnemen.. Opzich wel fijn programma'tje, jammer dat je geen linkje hebt. Die cool edit pro, is dat voor cd's naar de computer zetten?

Posted by Cosmic on Sep-09-2005 20:08:

quote:

- - Een programma om foto's te kunnen beheren/bewerken/bekijken etc.

Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders

Posted by jp on Sep-09-2005 20:44:

quote:
Originally posted by Cosmic
Ja, ACDSee 8.0 Net uit. Pm me maar anders

acdsee classic 2.43 is voldoende

Posted by MennoB on Sep-09-2005 20:49:

quote:
Originally posted by eXos
http://www.exactaudiocopy.de/

Heb deze net geinstalleerd, werkt prima.

Bedankt Peter!

Posted by Siesta on Sep-09-2005 21:36:

weeniet als er veel mee te pimpen is

Posted by eXos on Sep-11-2005 09:37:

quote:
Heb deze net geinstalleerd, werkt prima.

Bedankt Peter!

Daarnaast gebruik ik ook nog RazorLame om de WAV te encoden naar MP3. Daarvoor gebruik ik een gepimpte Lame encoder maar de standaard Lame werkt ook uitstekend!

Posted by MennoB on Sep-12-2005 07:06:

Razorlame had ik nog ergens in een setup mapje staan

Nog een vraagje:
Ik ben ook pas begonnen met het downloaden van Torrent bestanden, voornamelijk muziek. Ik gebruik daarvoor het programma BitLord 1.1. Opzich een harstikke fijn programma, maar ik hoor veel mensen zeggen dat torrent nou zo geweldig is maar als ik iets download, gaat dat echt niet sneller dan als ik via SoulSeek download. Ik ben nu 2 dingen aan het downloaden, eentje download met 14 kb/s en de andere met 8kb/s. Ligt dat aan een instelling in dat programma (heb even heel snel die instellingen door gespit en overal staat 'limietloos') of gaat het downloaden van Torrent bestanden gewoon niet zo snel?

En wat is nog meer een goede site om torrent bestanden te downloaden? Ik kijk nou veel op www.mininova.org Heb van Raoul nog een site door gekregen, maar daar kan ik me niet meer aanmelden..

Posted by ZZandirt on Sep-12-2005 07:16:

de daadwerkelijke downspeed hagt af van de uplink aan de andere kant... je moet eens kijken voor je download, hoeveel leechers en seeders er zijn...Bij sommige torrent sites kan je ook zien hoe goed de kwaliteit is van alle uplinkers. ikzelf gebruik Azureus. daarin kun je ook bekijken hoeveel pc's daadwerkelijk uploaden. hoe meer hoe sneller. vaak is het ook zo, dat hoe langer je bezig bent, hoe sneller het gaat.
torrentreactor is ook een redelijke site (als ie nog bestaat) mininova heb ik goede ervaringen mee, net als meganova.
succes

Posted by Chicane on Sep-12-2005 08:59:

ik gebruik ABC (Another Bittorrent Client) + mininova(.org) == <3 maar alleen voor TV series en meukjes eigenlijk, muziek nog altijd FTP

Posted by moogwai on Sep-12-2005 09:14:

quote:
Originally posted by jp
acdsee classic 2.43 is voldoende

Er gaat niks boven IrfanView

Pages (2): [1] 2 »