TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oe Oe Oe!
Oe Oe Oe!
Ben gister lekker bezig geweest in de studio!
En er gaat nou zo'n lekker stamp nummertje aankomen! WOEI!
Nog lang niet af! Maar ik ga alvast jullie lekker zitten maken.
Ennuh misschien plaats ik volgende week een PROMOotje.
Maar dat zien we dan wel weer! WOEI!!!

Hey MIDO,
kom maar op met je promo !
Na die paar nummers die je gepost hebt, wil ik meer!!
Greetz RubDub
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Hey MIDO, kom maar op met je promo ! Na die paar nummers die je gepost hebt, wil ik meer!! Greetz RubDub |

Ja ik ben ook wel benieuwd.....
WOEIII
| Originally posted by mido En er gaat nou zo'n lekker stamp nummertje aankomen! WOEI! |

Hey ik heb tip voor je..
Je moet de vocals van "madonna - like a prayer" er in gebruiken..
Lijkt me kewl he!..

L@terZz
en succes dermee nog
Hoop dat het eer zo'n succes wordt als je vorige nummers
Succes er mee!!
Zo dan!
Ik heb hem net even voor het eerst ECHT hard gehoord!
whehe
En dan komt de melodie erin nog niets aan de hand en dan gaat die melodie om hoog en dan gieren de rillingen over mijn rug!
WOEI! Altijd lekker! whehehe
Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag plaats ik een goede promo!
| Originally posted by mido Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden! Dinsdag plaats ik een goede promo! |

| Originally posted by Blik waar sommigen al geen tijd voor hebben op 1ste kerstdag ![]() maar ik ben wel benieuwd |

jaja.... we horen het wel weer 
| Originally posted by mido Want de promo die ik nu heb is echt nog te schraal wel vet maar schraal! whehehe |
Okeej okeej, ik hoor het al.
Laat ik het anders formuleren dan.
Hij is nu al PH@T, maar kan nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel PH@TT�R!!!!
Remy mag zich al gelukkig prijzen dat hij hem gehoord heeft.
Weet je wat zijn reaktie was: "Je bent niet goed bij je hoofd als je hem op het forum plaatst. Ik zou het risico niet nemen dat hij gejat zou worden. Of dat hij ver voordat hij uitkomt al overal op het internet te vinden is. Maar dat is mijn mening."
Dus nou vraag ik me af of ik hem moet plaatsen of niet! 

En wat dat jatten betrefd......LANG LEVE DE BUMA STEMRA!! whaha
| Originally posted by mido Dus nou vraag ik me af of ik hem moet plaatsen of niet! ![]() ![]() ![]() |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Ik zou het iig wel leuk vinden als je hem zou plaatsen... |

en owee als t geen stampen is 

| Originally posted by Henkie_henk Hey ik heb tip voor je.. Je moet de vocals van "madonna - like a prayer" er in gebruiken.. Lijkt me kewl he!.. ![]() L@terZz en succes dermee nog |
| Originally posted by Dj Alpha en owee als t geen stampen is ![]() |
we wachten in spanning af......
over die verkrachting van PPK? Hmmm.....vind het nu wel een zeer gaaf nummer, maar als die van jou beter klinkt?
Probeer het s zou ik zeggen, dan kun je dan nog commentaar krijgen
Greetz RubDub
| Originally posted by Ruben_Dubbink we wachten in spanning af...... over die verkrachting van PPK? Hmmm.....vind het nu wel een zeer gaaf nummer, maar als die van jou beter klinkt? Probeer het s zou ik zeggen, dan kun je dan nog commentaar krijgen Greetz RubDub |
| Originally posted by mido Er staat mij iets van bij dat die sample al 100.001 keer gebruikt. Dus niet erg origineel meer vind je ook niet!?!?!? Maar idd wel een hele vette sample! |