TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוף סןף חזרתי!!


Posted by arik on Dec-19-2001 18:12:

סוף סןף חזרתי!!

אחרי 3 שבועות של סבל בלי המסך שלי ששלחתי לתיקון ובלי להוריד מוסיקה
ובלי להיות בעינינים
סוף סוף קיבלתי את המסך ובסך הכל זה היתה בעיה של 5 דקות לתקן.
אני מניח שאת כל הטרקים שהפסדתי ב3 שבועות האלה אני לא יוריד כי זה מה
שקורה שיש לך אינטרנט שמוריד על 2 קילו בית לשניה
אבל מה שבאמת רציתי להגיד זה מה שלומכם וראיתי שיש פה מלאן חדשים אני מניח שזה טוב עוד בסוף הפורמ הישראלי שלנו יהיה השולט פה
ואם כבר כתבתי הודעה שזה לא קורה הרבה אז תגידו לי בקשה איפה אני קונה ציוד בזול או אם למישהו יש קשרים שיכול להשיג לי ציוד בזול??

מה שאני רוצה לקנות זה
vestax pcv 275
cdj 100s x2

תודה מראש אריק


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 18:40:

אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא

אבל אני יחסוך לך את זה

אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח


ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית

ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה


BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי

וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ.


Posted by arik on Dec-19-2001 18:48:

אם לומר את האמת דיברתי איתם וזה ניראה לי קצת יקר כמעט 5000 לשני סי די פלייר
אבל בכל מקרה תודה
ובאיזה אתר אפשר לקנות את הוסטקס כי מצאתי רק אתרים שאני יכול להזמין את זה מחול?


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 19:12:

מה שהתכוונתי זה שתזמין מחו"ל לפי מה שאני הבנתי
לא צריך לשלם מכס צריך רק מע"מ
שזה 17% אבל אל תסמוך על זה תתקשר למכס ותשאל כמה לוקחים


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 19:20:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אם תחטט קצת בפוסטים אחרים אז תמצא

אבל אני יחסוך לך את זה

אתה יכול פיונירים לקנות אצל היבואן
4720 זוג עולים
המספר של היבואן זה
03-5220135
הוא נמצא בתל אביב ברחוב ארלוזורוב אני חושב, כמעט בטוח


ווסטאקס אתה יכול או להזמין מהאינטרנט לפי מה שאני הבנתי 17% מע"מ וזהו
זה לא אמור לצאת הרבה כסף יחסית

ואתה יכול לקנות גם ווסטאקס ב
BEAT MAN
וב- א.ב. אלקטרוניקה


BEAT MAN
נמצאים בדיזינגוף סנטר היה לי את המספר שלהם אבל הוא נאבד לי

וא.ב. אלקטרוניקה נמצאים בחולון גם את המספר שלהם איבדתי אבל הוא נמצא באחד הפוסטים האחרונים זה ששואלים איפה אפשר להשיג ציוד לדי ג'יי בארץ.


אחי
החנות בדיניזנגוף מוחרת ציוד בכללי גם טכניקס?


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 19:44:

כן.....
לפע מה שהבנתי היא מוכרת גם
DENON

ועוד איזה שלוש ארבע חברות שאני לא זוכר איזה.....
היה לי פלייר שלהם והיה רשום בו הכל


Posted by s0undw4v3 on Dec-19-2001 22:28:

arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ

מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...

תברר אצלם


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 22:56:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
arik-
קניתי מ-א.ב. אלקטרוניקה את אותו מיקסר
עלה לי 2900 שקל
כולל מע"מ

מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...

תברר אצלם


הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס??


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 13:34:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


הם גם מוכרים פיונר או רק ווסטקס??


הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן


Posted by YuVaL on Dec-20-2001 13:37:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


הלפי מה שהבנתי הם לא מוכרים פיוניר
אם אתה רוצה קנה אצל היבואן


Okie


Posted by Dj-2TaLL on Dec-20-2001 15:30:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
arik-
מיקסר בנזונה, אבל יש לו עידכון חינם לקרוספיידר שהוא קצת לא יציב והעקומה שלו לא משהו...

תברר אצלם


מתאים לי מיקסר כזה, מניח שיהיה לי אותו באחד מן הימים...

אבל יש זוג טכניקס לפניהם בטור
למה התכוונת שאמרת שהקרוס לא יציב?


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 15:34:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


Okie


מתי אתה קונה ציוד???


Posted by s0undw4v3 on Dec-21-2001 12:59:

העקומה שלו לא טובה
(curve)

והוא לפעמים נדפק... אם אתה מעביר אותו לצד אחד ולוחץ עליו לאותו צד אז אתה שומע גם את הערוץ השני
מה שדיי דופק את הסקראצ'ים... אבל מחליפים לי אותו בחינם
ווסטאקס נותנים שידרוג חינם


Posted by Dj-2TaLL on Dec-21-2001 15:31:

סבבה...
זה עוד סיבה לקנות טכניקס...


Posted by arik on Dec-22-2001 16:28:

תודה על המידע
moriano אמר שאפשר מהאינטרנט לקנות וסטקס275 אבל אין לי מושג מאיזה אתר
אז בקשה תעזרו אם אתם יודעים
אני יודע שאשר לקנות אבל אם מכס ומרחוק אז זה לא משהו
אם יש אתר שלא לוקח מכס יהיה מצויין



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.