TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto is gestopt met Gouryella
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto is gestopt met Gouryella
Tiesto is gestopt met Gouryella, check dit artikel van trance.nu
| quote: |
Gouryella split-up Posted: Today (GMT -5) TRANCE.NU -- The well-known producing duo Gouryella suffered a split when DJ Ti�sto left the act. Written by: Macman Yes, none of us believed the news when we read it in the trance.nu forums yesterday. So trance.nu mailed Black Hole to get the rumours confirmed. Hopes were still there that this was just another nasty rumor. But hopes turned into tears when Black Hole�s Arny Bink dropped this line: �I can confirm that Gouryella have split up, and although there will be new Gouryella tracks, Ti�sto will no longer produce them. This is for artistical reasons only, Ferry and Ti�sto are still good friends.� After the article about Dj Ti�stos album �In my memory� in Mixmag�s November issue where Ti�sto stepped on Ferry Corstens feet by saying �It�s great to show the world I�m not just another Ferry Corsten� many took the rumours about a possible Gouryella split as the result. But according to Purple Eye�s Brian Dessaur it�s not at all the background to the split of one of the scenes best acts. �Due to the very busy scedule's of Ferry and Tijs, they aren't able to get together in the studio at the moment. This does not mean that there will never be a new Gouryella single in the near future.� So, trance.nu are sad to deliver the news about the split of Gouryella; an act that has brought us both joy and tears with their three anthems �Gouryella�, �Walhalla� and �Tenshi�. |
Dat is gewoon KUT!!!!!
Re: Tiesto is gestopt met Gouryella
| Quoted from Arnie Bink �I can confirm that Gouryella have split up, and although there will be new Gouryella tracks, Ti�sto will no longer produce them." [/i] |
gheghe, prachtig..............man die maakte eens in het jaar een plaatje............boeiuh!!!
idd lekka boeieeeeee
Jammer.. dan blijft het dus maar bij 3 tracks van Gouryella... 
Hopelijk produceren ze in de toekomst nog wel iets samen onder een ander allias of gewoon System F vs Tiesto 
Ik zit eigenlijk ook al een jaar te wachten op een nieuwe Kamaya Painters, nu zijn album al een tijd af is... kunnen we toch wel weer een nieuwe productie verwachten onder een ander allias.
klote dit zeg, Tiesto was de man die gouryella "die special sound gaf" Niet de gewone vertrouwde System F sound van ferry
Ik hoop dat ferry met armin/Vincent de Moor zijn nieuwe gouryella tracks gaat maken. Anders wordt het een slap System F aftreksel
was wel ff slikken, echt kut dit, alle drie de nummers staan boven aan mijn all time favorites lijstje en tenshi was mijn eerste vinyl. ik had verwacht dat tijdens tiesto solo 2 feb er een nieuwe gouryella wel zou worden gedraaid. echt balen
| Originally posted by Biohazard Ik hoop dat ferry met armin/Vincent de Moor zijn nieuwe gouryella tracks gaat maken. Anders wordt het een slap System F aftreksel |
.. en dit lijkt ook maar een einzelganger 
Ik vindt dit niet echt groot nieuws, als Rank 1 nou uit elkaar had gegaan dan had het pas nieuws geweest. Er zijn zoveel artiesten die samen onder een andere naam een nummer of meerdere maken, moeten we dan bij iedereen gaan rouwen als er 1 toevallig onder die naam geen nummer meer wil maken.
Dus kan hier verder niet echt om rouwen.
ja, het wordt weer hoog tijd voor een nieuwe vercocha. Ik krijg altijd kippevel als ik naar carte blanche luister 
Toch is het mooi kut 
dit gaat mij geld kosten 
hoezo dat nou weer?
| Originally posted by Remy D Ik vindt dit niet echt groot nieuws, als Rank 1 nou uit elkaar had gegaan dan had het pas nieuws geweest. Er zijn zoveel artiesten die samen onder een andere naam een nummer of meerdere maken, moeten we dan bij iedereen gaan rouwen als er 1 toevallig onder die naam geen nummer meer wil maken. Dus kan hier verder niet echt om rouwen. |
| Originally posted by moogwai Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella |
met of zonder tiesto, gouryella moet platen maken
ik denk dat gouryella der aleen maar op vooruit gaat 
en als tijsie diot gezegd heeft
"It�s great to show the world I�m not just another Ferry Corsten""
DAN KANNIE LEKKER OOPNEUKEN. FERRY OWNZ A BIG TIME
wanneer komt dat nieuwe nummer uit van Tiesto System? 

Het Gouryella album komt gewoon en de nieuwe Gouryella plaat ook, alleen is et geproducierd door Meneer Corsten zonder Meneer Verwest 
| Originally posted by DJ_Massive Het Gouryella album komt gewoon en de nieuwe Gouryella plaat ook, alleen is et geproducierd door Meneer Corsten zonder Meneer Verwest |
Klote dat ze stoppen, maar toch mooi dat ie alsnog komt
| Originally posted by DJ_Siesta met of zonder tiesto, gouryella moet platen maken ik denk dat gouryella der aleen maar op vooruit gaat ![]() en als tijsie diot gezegd heeft "It�s great to show the world I�m not just another Ferry Corsten"" DAN KANNIE LEKKER OOPNEUKEN. FERRY OWNZ A BIG TIME |

Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Ti�sto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Ti�sto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk 
| Originally posted by Gurian Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Ti�sto eruit stapt. Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte nummers. En dat Ti�sto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten dat zal ook wel altijd zo blijven. Corsten is gewoon masterlijk |

Ja helaas jammer dan....
volges mij ben jij hier superlang niet gweest