TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto is gestopt met Gouryella
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Blik on Dec-19-2001 19:05:

Sad Tiesto is gestopt met Gouryella

Tiesto is gestopt met Gouryella, check dit artikel van trance.nu

quote:

Gouryella split-up
Posted: Today (GMT -5)

TRANCE.NU -- The well-known producing duo Gouryella suffered a split when DJ Ti�sto left the act.

Written by: Macman
Yes, none of us believed the news when we read it in the trance.nu forums yesterday. So trance.nu mailed Black Hole to get the rumours confirmed. Hopes were still there that this was just another nasty rumor. But hopes turned into tears when Black Hole�s Arny Bink dropped this line:

�I can confirm that Gouryella have split up, and although there will be new Gouryella tracks, Ti�sto will no longer produce them. This is for artistical reasons only, Ferry and Ti�sto are still good friends.�

After the article about Dj Ti�stos album �In my memory� in Mixmag�s November issue where Ti�sto stepped on Ferry Corstens feet by saying �It�s great to show the world I�m not just another Ferry Corsten� many took the rumours about a possible Gouryella split as the result. But according to Purple Eye�s Brian Dessaur it�s not at all the background to the split of one of the scenes best acts.

�Due to the very busy scedule's of Ferry and Tijs, they aren't able to get together in the studio at the moment. This does not mean that there will never be a new Gouryella single in the near future.�

So, trance.nu are sad to deliver the news about the split of Gouryella; an act that has brought us both joy and tears with their three anthems �Gouryella�, �Walhalla� and �Tenshi�.

dit is wel klote zeg......

Posted by magrec on Dec-19-2001 19:09:

Dat is gewoon KUT!!!!!

Posted by WTB on Dec-19-2001 19:34:

Re: Tiesto is gestopt met Gouryella

quote:
Quoted from Arnie Bink
�I can confirm that Gouryella have split up, and although there will be new Gouryella tracks, Ti�sto will no longer produce them."
[/i]

Wat is dat nou voor gelul. Gouryella = Tiesto & Ferry Corsten, dus als Tiesto ermee stopt dan is dat toch gewoon het einde van Gouryella. Waarom zou Ferry in z'n eentje tracks onder die naam gaan maken? Hij werkt toch al als System F.

Hoe dan ook, het is toch wel heeeeeeeeel erg balen hoor. Ik verheug me al jaren op het Gouryella album dat er zou komen.

WTB.

Posted by New Wave on Dec-19-2001 19:50:

gheghe, prachtig..............man die maakte eens in het jaar een plaatje............boeiuh!!!

Posted by Yarnie on Dec-19-2001 19:56:

idd lekka boeieeeeee

Posted by moogwai on Dec-19-2001 20:04:

Jammer.. dan blijft het dus maar bij 3 tracks van Gouryella...

Hopelijk produceren ze in de toekomst nog wel iets samen onder een ander allias of gewoon System F vs Tiesto

Ik zit eigenlijk ook al een jaar te wachten op een nieuwe Kamaya Painters, nu zijn album al een tijd af is... kunnen we toch wel weer een nieuwe productie verwachten onder een ander allias.

Posted by Biohazard on Dec-19-2001 20:08:

klote dit zeg, Tiesto was de man die gouryella "die special sound gaf" Niet de gewone vertrouwde System F sound van ferry

Ik hoop dat ferry met armin/Vincent de Moor zijn nieuwe gouryella tracks gaat maken. Anders wordt het een slap System F aftreksel

Posted by basvh on Dec-19-2001 20:09:

Invisible Grin

was wel ff slikken, echt kut dit, alle drie de nummers staan boven aan mijn all time favorites lijstje en tenshi was mijn eerste vinyl. ik had verwacht dat tijdens tiesto solo 2 feb er een nieuwe gouryella wel zou worden gedraaid. echt balen

Posted by moogwai on Dec-19-2001 20:30:

quote:
Originally posted by Biohazard

Ik hoop dat ferry met armin/Vincent de Moor zijn nieuwe gouryella tracks gaat maken. Anders wordt het een slap System F aftreksel

Ferry met Vincent is nog altijd Veracocha .. en dit lijkt ook maar een einzelganger

En Gouryella is alleen maar Tijs en Ferry normaal gesproken... anders gebruiken je wel een andere project naam.

Posted by Remy D on Dec-19-2001 20:39:

Ik vindt dit niet echt groot nieuws, als Rank 1 nou uit elkaar had gegaan dan had het pas nieuws geweest. Er zijn zoveel artiesten die samen onder een andere naam een nummer of meerdere maken, moeten we dan bij iedereen gaan rouwen als er 1 toevallig onder die naam geen nummer meer wil maken.

Dus kan hier verder niet echt om rouwen.

Posted by Biohazard on Dec-19-2001 20:41:

ja, het wordt weer hoog tijd voor een nieuwe vercocha. Ik krijg altijd kippevel als ik naar carte blanche luister

Posted by magrec on Dec-19-2001 20:48:

Toch is het mooi kut

dit gaat mij geld kosten

Posted by Biohazard on Dec-19-2001 20:52:

hoezo dat nou weer?

Posted by moogwai on Dec-19-2001 20:57:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik vindt dit niet echt groot nieuws, als Rank 1 nou uit elkaar had gegaan dan had het pas nieuws geweest. Er zijn zoveel artiesten die samen onder een andere naam een nummer of meerdere maken, moeten we dan bij iedereen gaan rouwen als er 1 toevallig onder die naam geen nummer meer wil maken.

Dus kan hier verder niet echt om rouwen.

Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella

Posted by Remy D on Dec-19-2001 21:06:

quote:
Originally posted by moogwai

Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella

Rank 1 is veel meer een groep die ook samen optreed en Gouryella is meer een formatie die een paar nummers hebben gemaakt net als Kamaya Painters, Allure, Fire & Ice enzo kan je nog wel ff doorgaan.

Posted by Siesta on Dec-20-2001 05:45:

met of zonder tiesto, gouryella moet platen maken

ik denk dat gouryella der aleen maar op vooruit gaat

en als tijsie diot gezegd heeft

"It�s great to show the world I�m not just another Ferry Corsten""

DAN KANNIE LEKKER OOPNEUKEN. FERRY OWNZ A BIG TIME

Posted by Dj Alpha on Dec-20-2001 12:57:

wanneer komt dat nieuwe nummer uit van Tiesto System?

Posted by Massive on Dec-20-2001 13:31:

Het Gouryella album komt gewoon en de nieuwe Gouryella plaat ook, alleen is et geproducierd door Meneer Corsten zonder Meneer Verwest

Posted by Siesta on Dec-20-2001 13:50:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
Het Gouryella album komt gewoon en de nieuwe Gouryella plaat ook, alleen is et geproducierd door Meneer Corsten zonder Meneer Verwest

BTERR

Posted by TranceFool on Dec-20-2001 15:30:

Klote dat ze stoppen, maar toch mooi dat ie alsnog komt

Posted by mido on Dec-21-2001 10:02:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
met of zonder tiesto, gouryella moet platen maken

ik denk dat gouryella der aleen maar op vooruit gaat

en als tijsie diot gezegd heeft

"It�s great to show the world I�m not just another Ferry Corsten""

DAN KANNIE LEKKER OOPNEUKEN. FERRY OWNZ A BIG TIME

Als hij dat gezegd heeft denk ik niet dat hij dat zo bedoeld heeft.
Ik ben ook geen Die-Hard Ti�sto fan maar ik kan er niet echt iets fouts uit maken denk ik. Ik denk dat hij dat hij altijd in de schaduw heeft gestaan van Mister Corsten. En dat hij nu zijn eigen weg in slaat. Maar ja zoals eerder gezegd wie ben ik met mijn stomme stupide meningen altijd! whahaha

Posted by Gurian on Dec-21-2001 10:15:

Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Ti�sto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Ti�sto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk

Posted by mido on Dec-21-2001 10:23:

quote:
Originally posted by Gurian
Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Ti�sto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Ti�sto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk

Ferry Corsten zit gewoon op de kroon van trancend Nederland en daar buiten. En ik denk dat hij daar niet zo snel af gestoten zal worden.

Ik vind het wel goed zo!

Posted by Akira on Dec-21-2001 10:58:

KarateKid

Ja helaas jammer dan....

Posted by Subsonik on Dec-21-2001 11:09:

volges mij ben jij hier superlang niet gweest

Pages (2): [1] 2 »