TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lotr
Pages (2): [1] 2 »
Lotr
n�n som har sett den? som ska se den? sj�lv ska jag se den den 22e... den verkar faktiskt sjukt bra, hoppas att den lever upp till mina f�rv�ntningar
Lotr, vad sjuttsingen �r det ?
LOTR = Lord Of The Rings, dvs Sagan om ringen 
S�g den idag..
Den var ruggugt bra... l�ngtar S��� efter dem andra.
*suck* Ska se den den 25:e...vill egentligen se den tidigare men jobbar fram tills dess. 
Mitt m�l h�r i livet �r att aldrig mer jobba p� julafton, ALDRIG igen g�r jag det...
F�rresten, funkade Arwen bra? Hennes roll �r juh ganska s� mycket utbyggd fr�n b�ckerna d�r kvinnofolket inte g�r s� mycket....alls, 
| quote: |
| Originally posted by Vitryss F�rresten, funkade Arwen bra? Hennes roll �r juh ganska s� mycket utbyggd fr�n b�ckerna d�r kvinnofolket inte g�r s� mycket....alls, |
fr�n att endast n�mnas i ca 2 meningar i bok 1 och ytterligare ett f�tal i slutet p� 3e boken, till att f� en huvudroll, det �r en relativt fin upph�jning 

Hmm, verkar som jag trots allt kommer g� och se LOTR, tyv�rr p� obest�md tid men hoppas.....
OK
Jag har m�jlighet att g� och se filmen, en kompis har biljett till den 28e. Men jag ska nog hoppa �ver det, ska f�rmodligen ut med en pingla ist�llet � festa lite...
F�r v�l ta det n�sta �r...
S�g p� Z-TV om filmen, den d�r l�ng h�rige ludna saken till filmkritikern hylla den som fan. citat: tyv�r s� finns det inte fler �n 5 Z att ge men den �r v�rd mer.
Den �r helt klar v�rd mer
va sk�nt att dom spolat tom bombadill han f�rst�r ju bara..
| Originally posted by Ravesquad va sk�nt att dom spolat tom bombadill han f�rst�r ju bara.. |

^^^ h�ller med
ananrs kan man ju plocka bort m�nga h�ndelser, bara de plockas ut "kirurgiskt" r�tt, s� m�rks de ju inte att dom skulle ha varit med...
Shit, jag visste inte att dom hade plockat bort coola karakt�rer.. Men de kanske var tvungna. Hur l�ng �r filmen?
Jag har inte l�st boken p� 7 �r. T�nkte g�ra det tills filmen hade premi�r, men har inte gjort det..
den �r 3 timmar l�ng
nejnej bombadill e n�n konstig hippie som inte alls h�r hemma i midg�rd.. vilka andra konstiga bifigurer t�nker du p�? finns iaf ingen som h�r hemma s� lite som tompa
Jaja nu verkar det som att jag m�ste p� bio igen! 
s�g den idag tillsammans med mina syskon. allts� jag �r m�ll�s. Detta var de absolut b�sta 3 timmarna jag upplevt i en biosalong. Sjukt bra fr�n f�rsta b�rjan till slutet (�n �r det inte slut!).
Man verkligen k�nner n�rvaron n�r ringbr�draskapet blir attackerade av det stora trollet i Morias gruvor. G�shuden har fortfarande inte lagt sig. Efter�t hade jag bara ett stort leende p� l�pparna. Mina syskon var �vverens. Vi var alla saliga 
Beh�vs inga argument faktiskt, se den bara. S� enkelt �r det.
Fan va h�rligt
ska se den p� juldan
Filmfan suger.
Den �r ett �verskattat stycke kuk.
P� Juldagen Ravesquad?? S� pass...jag med, p� Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =)
Du d�? Var ska du se den?
Som sagt s� �r man nere i Malm� nu, ska se den p� filmstaden
h�r. Hoppas dom inte har textat den p� sk�nska bara
Ok man kanske inte ska ha f�r h�ga f�rv�ntningar men alla utom en nu som jag har kommit i kontakt med gilla den som balle fan.
*hmm varf�r skrev jag med ett k�ns ord d�r*
Jag kikar in imorn igen f�r att risa eller rosa.
ses...
just hemkommen fr�n f�rest�llningen m�ste jag s�ga att den �r hur bra som helst
10 av 10 utan tvekan
juldagen, sergel...
| Originally posted by Vitryss P� Juldagen Ravesquad?? S� pass...jag med, p� Rigoletto, rad 9, i mitten, mwahahah, =) Du d�? Var ska du se den? |
| Originally posted by Ravesquad P� sergel=)...hoppas man inte r�kar s�tta sig p� n�n fruktsoppa |