TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 19:19:

Rasta קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה

ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון


אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 19:23:

Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה

ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון


אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


חחחחחחח אחי
אל תתרגש מזה זה בטח איזה חובבן אפס שלא מבין מהחיים שלו סתם שיעמם לו אז הוא כתב כמה טראקים אנטיקות...


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 19:40:

אולי חובבן אבל זאת בושה ועוד ראש 1 מפרסמים את זה.....


Posted by warpedd_ on Dec-19-2001 19:45:

זה רק מראה לך כמה המצב בזבל בארץ שלנו


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 19:48:

מה שעוד יותר מוזר

שילדים בגילאי 14-19
הגילאים של הפורום הזה בערך

מבינים פי עשר מהרבה מאוד די ג'יים
בארץ הזאת די ג'יים שהם
עלק מנוסים והם מתקלטים הרבה זמן.....


המצב באמת בקרשים....


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 20:40:

Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by Dj Moriano

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


אני מתערב איתך על מה שאתה רוצה שהגירסה של רפטור זה האורגינל
לא ריבה, לא דיפ דיש ובטח שלא ארמין
האורגינל של ה 3-4 דקות

זה בטח איזה די ג'יי שמתקלט במסיבות בית ספר כזה
לא משהו רציני


Posted by YuVaL on Dec-19-2001 20:47:

Re: Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני מתערב איתך על מה שאתה רוצה שהגירסה של רפטור זה האורגינל
לא ריבה, לא דיפ דיש ובטח שלא ארמין
האורגינל של ה 3-4 דקות

זה בטח איזה די ג'יי שמתקלט במסיבות בית ספר כזה
לא משהו רציני


איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה

riva mix rulez


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 20:50:

Re: Re: Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by DJ-Energy


איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה

riva mix rulez


למרות שזה לא קשור
ולמרות שזה לא קשה להשגה

אבל
יש לי אותו על וינל....


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 20:54:

Re: Re: Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by DJ-Energy


איכס. הגירסה המקורית של רפטור פשוט מגעילהההההה

riva mix rulez


זה לא שהיא מגעילה
אבל אני מתערב איתך שאם היית שומע קודם את הגירסה המקורית
ורק אז היית שומע את הרמיקסים
אז אתה בטוח היית אוהב את הגירסה המקורית ואז אוהב עוד יותר את הרמיקסים
פשוט התרגלת לרמיקסים ואז כשיצאה הגירסה המקורית השוותה אותה לרמיקסים וראית שיחסית אליהם היא מסריחה


Posted by m0sh on Dec-19-2001 20:56:

Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אחותי קוראת ראש אחד אז אני תמיד לוקח לה ומסתכל על
מדור שנקרא קרחנה

ויש שם טור שבועי כל פעם די ג'יי אחר שנותן את חמשת הטראקים הגדולים לפי דעתו
השבו היה את די ג'יי חיון


אני לא מאמין אבל החמישה הגדולים שלו היו:

אין סיכוי שתאמינו לי אבל בכל זאת

1. SONO - KEEP CONTROL
2. IIO - RAPTURE
3. KYLIE MINOUGE - CAN'T GET YOU OUT OF MY HEAD
4. SAFRI DUO - PLAYED A LIVE
את חמש אין מצב שאתם תצליחו לנחש
אבל זה
5. JENNIFER LOPEZ - AIN'T IT FUNNY (CLUB MIX)


ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייוווווווווווווווווווווווווווווווו
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

תגיד אין לך משהו אחר לעשות בחיים (בלי לפגוע) אתה כל היום מתלונן על ה
DJ'S
או על המצב של המוזיקה בארץ,חלאס! מבינים מבינים מבינים מה לעשות...
די אולי (בכלליות)תפסיקו עם הטופיקים האלה?


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 21:01:

Re: Re: קבלו איזה די ג'יים יש בארץ הזאת

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייוווווווווווווווווווווווווווווווו
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

תגיד אין לך משהו אחר לעשות בחיים (בלי לפגוע) אתה כל היום מתלונן על ה
DJ'S
או על המצב של המוזיקה בארץ,חלאס! מבינים מבינים מבינים מה לעשות...
די אולי (בכלליות)תפסיקו עם הטופיקים האלה?


אחי...
כמה שהתלונות האלה מעצבנות והכל
זאת המציאות
חייבים להתמודד איתה... אז חלק מוציאים את זה בטופיקים האלה וחלק שומרים את זה לעצמם כמוך


Posted by m0sh on Dec-19-2001 21:05:

כן אבל אני כבר לא זוכר כמה זמן אתה כאן

אבל ראיתי לפחות 5 טופיקים על אותו דבר טפל

אגב זה לא מעניין לדסקס על כמה דבר

אנא הפסיקו


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 21:12:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן אבל אני כבר לא זוכר כמה זמן אתה כאן

אבל ראיתי לפחות 5 טופיקים על אותו דבר טפל

אגב זה לא מעניין לדסקס על כמה דבר

אנא הפסיקו


בזה אני מסכים איתך
זה לא ממש מעניין
וגם אני ראיתי בדיוק את אותם 5 טופיקים ואפילו יותר על זה
דבר אחד אני יכול להגיד לך
על הנושא הזה אני לא יפתח טופיק חדש
אם יהיה לי מה להגיד אני ילך לטופיק קודם שפתחו כבר על אותו דבר


Posted by warpedd_ on Dec-19-2001 21:21:

יש לי רעיון מה להוסיף שיהיה פה קצת יוצר מעניין.........


Posted by Hell_Copter on Dec-19-2001 21:34:

באמת הפך פתאום להיות מעניין
תמונה ממש בת זונה!!!!


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 21:50:

quote:
Originally posted by warpedd_
יש לי רעיון מה להוסיף שיהיה פה קצת יוצר מעניין.........


חחחחחחחח.........


והבנתי ת'קטע פעם הבאה שמשהו כזה יעצבן אותי
אז אני יפרסם את זה באיזה פורום גרוע כמו לילה

למרות שאנשים לא יבנו מה רע בחמישה שירים
האלה הם ישאלו אותי מה רע......


Posted by m0sh on Dec-20-2001 05:20:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


חחחחחחחח.........


והבנתי ת'קטע פעם הבאה שמשהו כזה יעצבן אותי
אז אני יפרסם את זה באיזה פורום גרוע כמו לילה

למרות שאנשים לא יבנו מה רע בחמישה שירים
האלה הם ישאלו אותי מה רע......



עצה לחיים:אל תקח הכל קשה!
גם אני פעם לקחתי הכל קשה,אבל זה סתם לא שווה לך...


Posted by YuVaL on Dec-20-2001 12:13:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כן אבל אני כבר לא זוכר כמה זמן אתה כאן

אבל ראיתי לפחות 5 טופיקים על אותו דבר טפל

אגב זה לא מעניין לדסקס על כמה דבר

אנא הפסיקו


קודם כל
יאלללללללללללללללהההההה איזה תמונה שווווה!!!

שתיים.. חבר'ס מוש צודק... חלאס לא צריך לעשות על כל דבר שמציק טרד
פשוט תתגבר על זה אתהה יודע שהמצב בארץ לא כ"כ טוב!!.. אז תתנחם בזה שיש לך פורום עם כמה חבר'ה שכן מבינים


Posted by fastmp3 on Dec-20-2001 12:32:

HEYYYYYYY ! who's this hottie


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 13:32:

she is a model from israel
her name is Bar Refaely
she is 17 years old
i think....


Posted by m0sh on Dec-20-2001 13:36:

טובה טובה שלה אבל אני מעדיף את הבנות מקלאב ביזר


Posted by warpedd_ on Dec-20-2001 13:51:

לא לא
אין על בר


Posted by fastmp3 on Dec-20-2001 14:22:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
she is a model from israel
her name is Bar Refaely
she is 17 years old
i think....



hook me up with her


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 14:24:

quote:
Originally posted by FASTDJMP3



hook me up with her



ahhhhhh if I only knew her i was a very happy man


Posted by Dj-2TaLL on Dec-20-2001 15:40:

אני מכיר אותה, היא לא כזאת נחמדה...

מוש תרשה לי לתקן אותך ולהגיד, אל תקחו הכול אישית, שזה כמעט אותו דבר, ואולי המשפט שהפך אותי לאיש האדיש שאני...

אם לא מעניין אותכם הנושא, אל תדברו עליו, באמת זה נושא חשוב, אומנם הוא חרוש לאללה, אבל זה בעיה שצריך לפתור אותה...
אז אם יש לכם פתרון תגידו, אם יש לכם מה לתרום לדיון, תתרמו, אם זה מעצבן אותכם, תעברו לפוסט הבא...
אהה, ואתם לא באמת חשבתם שאני מכיר אותה נכון?


yo FASTmp3DJ i think it's gr8 that you come here and visit us!!!

keep it up, there might be some more pictures of good lookin' gals...


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.