TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- dagens tråkiga nyhet, Gouryella splittras
dagens tråkiga nyhet, Gouryella splittras
checka mer i min tråd i music-forumet
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=29175
Låter inte kul.
Länken funkar dock inte och jag lyckades inte hitta själv..
nä tu_face råkade ta bort den 
(läs hans tråd "oops")
inte alls kul....
men förhoppningsvis så e dem tillbaka snart... enda anledningen var väll att dem inte hadde tid för att dem hadde egna grejer att göra..
eller?
Gör inte så mycket.. har dom gjort nått bra förutom gouryella-gouryella? Och den e faktiskt inte så bra som alla tycker.. baeleric bills destination sunshine e ungefär 10 ggr bättre.
varför kan man bara posta ett mess var 20onde sekund? jag som e på posthumör
Emm alla deras mixar? Tenshi? Walhalla? Dom äger!
Fast jag har hört att Ferry fortsätter med Gouryella själv 
Det var nog han som bidrog med den bästa biten skulle jag tro!
i gouryella-soundet är det ju mest corsten... tisetos egna låtar låter inte som gouryella så mkt, tycker jag iaf
håller helt och hållet med Reveal. Jämför bara Gouryella - Gouryella med System F - Out of the blue. likheten e slående. Man hör verkligen att det är Ferry som står för det mesta i Gouryella. Tror knappast att projektet lider nämnvärt nu när Tiesto hoppat av.
Nope.....Tiesto är så mkt proggresive nu.......Själv diggar jag Corsten mer..även fast han också gör en del dåligt.....Som Theme from Dance valley 2001 T.ex.....den suger enliggt mig 
Hur in i helvete kan ett projekt splittras?
De är väl för fan inget jävla pojkband?!!
[Alienfactory]: På samma sätt som dina föräldrar kan splittras så kan ett tranceprojekt splittras. man slutar helt enkelt att göra låtar tillsammans. Svårare än så är det inte.
m.. hur mycket har dom gjort egentligen?