TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- progressive albums (waar kopen?)

Posted by TWiXT. on Sep-16-2005 03:31:

progressive albums (waar kopen?)

Hi!

Kzou graag paar albumkes willen kopen, maar ik weet ni direct waar (ben van Antwerpen), kweet wel da ge alles op amazon.com kunt bestellen etc, mor das niet echt een optie .

Dus als mss een paar A'pers een paar winkeltjes weten? lemme know

kzou Balance 005,Global Underground 28,Fundacion Nyc van Sasha graag willen (en in de Fnac of Mediamarkt ofzo vinde da ni ofcorz )

Als er nog iemand mixalbums kent van dit niveau, da mag je ook altijd zeggen

dank bij voorbaat

sloppel!

Posted by Jasperovitsj on Sep-16-2005 04:48:

In Antwerpen zelf weet ik niet echt een winkel zijn waar er zo'n soort albums te koop zijn. Misschien in de Fnac of de Mediamarkt een verloren GU (kheb Involver en GU24 in de Fnac gekocht, dus Fundacion zullen ze misschien ook wel hebben?), maar voor de rest niet echt een winkel met groot aanbod. In Putte heb je wel k-records (www.k-records.be), maar die zijn nogal prijzig. Ze hebben wel een goeie online besteldienst met ook gewone overschrijving. Je kan eventueel ook afzakken naar Sound Station in Hasselt (www.sound-station.be), en die hebben ook een goeie online besteldienst en een groot aanbod van progressive albums.

Posted by Eagle` on Sep-16-2005 10:12:

Psychop.com

hopen goeie prog te vinden, I can tell you that

Posted by Phortastic on Sep-16-2005 11:26:

Re: progressive albums (waar kopen?)

quote:
Originally posted by TWiXT.
Hi!

kweet wel da ge alles op amazon.com kunt bestellen etc, mor das niet echt een optie .

waarom niet? hebde geen visa kaart? kunde ni visa van uw vader lenen en het hem terug betalen?

Als ge die albums online koopt zijde PAK minder kwijt dan dat ge 2 weken gaat zoeken naar ne winkel en ze dan meer betaalt dan ze online kosten...

Posted by TWiXT. on Sep-16-2005 13:38:

merci Jasper & co, kzal die links is afgaan

in de loop van volgende week ga ik ook es zien in den USA Import, kerel van men klas heeft daar GU28 zien liggen

en kzal is horen of ek de VISA van pa mag gebruiken (beter die van stad Antwerpen eh ) want zo online alles bestellen komt idd wel goedkoper uit

grtz o/

Posted by Phortastic on Sep-16-2005 14:04:

quote:
Originally posted by TWiXT.

en kzal is horen of ek de VISA van pa mag gebruiken (beter die van stad Antwerpen eh ) want zo online alles bestellen komt idd wel goedkoper uit

grtz o/

idd

check dan vooral www.play.com
scherpste prijzen die ik in een online shop al gezien heb (shop ligt in UK) en levering is ALTIJD gratis! Al veel van bestelt en altijd perfect aangekomen na enkele dagen
koop wel alles in britse pond aan en niet in euro, scheelt altijd 1 tot 2 euro (hun omreking naar euro is nogal gepeperd )

Posted by TWiXT. on Sep-16-2005 15:10:

ha ja die site www.play.com heb ik maand terug gekregen van iemand op men vakantiewerk, en das idd wel bon daar

Posted by Kaidreas on Sep-16-2005 16:56:

toffmusic in turnhout verkoopt redelijk wat prog platen en cd's, daar liggen toch altijd wel de gu's en de markus schulze cd's, en de james zabiela setjes enz.. gewoon is gaan zien! voor de rest bij de platen best wel goeie prog, nick warren-rejkjavik (of hoe schrijft ge da?) sampler enz.
en bovendien kan je daar cd bestellen enz (als hij in een goede bui is)