TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): [1] 2 3 4 »
TA in training
wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???

Re: TA in training
| quote: |
| Originally posted by Marco Harleman wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen??? |
met je huidige tempo van posten(0.16 posts per dag) ben je over 94 dagen tranceAddict, en over 344 dagen senior tranceaddict, om over supreme nog maar te zwijgen
groeten kolkiewolkie
gewoon posten, maar wel nuttig (dat doe ik namelijk ook
)
dan bereik je vanzelf wel een volgend niveau!
Succes d'r mee, 
Greetz RubDub
aha
oke ik snap het, dus hoe meer je post hoe sneller als je van status veranderd. mooi systeem

Je zit pas op:
Total Posts: 21 (0.17 posts per day)
Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.
Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict
GReeTZ
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Je zit pas op: Total Posts: 21 (0.17 posts per day) Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen. Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict GReeTZ |
... en met je huidige tempo mag je over 1805 dagen, oftewel over 4 jaar en 11 maanden plus een paar dagen je eigen naam bedenken
ow, nou doe ik alweer een zinloze post, nou ja, vandaag was nou eenmaal vrij zinloos (diehiep!!)
groeten kolkiewolkie
en laten we he maar niet gaan hebben opver het aantal jaar dat je evenveel posts hebt als ikke 
En als je buiten het forum om goed je best doet word je ook een SeXaddict 




MMM dat klinkt zeer zeker goed. Alleen dan moeten er natuurlijk wel goeie treads zijn. Ik zal zelf ook mijn best doen om er iets nuttigs neer te zetten. Maar af en toe vind ik dat er te weinig treads zijn waarvoor ik me interreseer. Dan gaat het over hoe dronken als je geweest bent in het weekend en zo. Maar dat zijn standaard dingen. Ik bedoel, het is al een heel heugelijk feit als ik dat een keer niet ben geweest. Ik hoop eigenlijk dat er meer treads komen over phatte feesten, hoeven niet de hele grote te zijn, underground mag ook, Of over muziek. Sites waar je nieuwe livesets kunt downloaden. En dan wel echt nieuwe sets, die ik nog niet ken. http://d2k.dedserver.org/index2.php die ken ik al. Kijk ik ook iedere dag op of ze nog iets nieuwes hebben. En vaak is dat wel zo en hebben ze echt de nieuwste sets. Maar ongeveer een jaar geleden was er ook een site die heette ongeveer iets van Mindphaser. Ook daar hadden ze altijd de nieuwste muziek. Alleen werden op een gegeven moment alle muziek gewist. Toen zouden ze nog terugkomen, maar ik weet de naam van de site niet precies meer en volgens mj zijn ze helemaal gestopt.
Als iemand bijvoorbeeld weet wie ik bedoel en de naam nog weet.....Make my day
Als we hier tog vragen aan het stellen zijn hoe kun je zie hoeveel
je al gepost hebt enzo
Dit kun je zien door onderaan een post van jezelf 'profile' aan te klikken. Dan kom je dus bij je eigen info waar ook je hoeveelheid posts te zien is. Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!
Greetz RubDub
En jij bent al supreme tranceaddict dus zal wel nie anders kunnen 
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt! |
| quote: |
| Originally posted by Dj Alpha Het KON handiger |
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk idd.. tot een aantal mensen (neu nie van hier ofzow) hun postcount interessanter vonden dan wat ze poste.. beetje jammer |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus neee, niet van hier idd |
zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...
| quote: |
| Originally posted by Marco Harleman zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje... |

| quote: |
| Originally posted by Akira HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero ![]() |


Ik ga ook misschien naar Marco V. Ik ben iig in Arnhem morgen. Denk eerder dat we naar Club <
GReeTZ
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus neee, niet van hier idd |
Spider Willem en Cor Fijneman morgen in The EAU in Arnhem morgen. MMMM datklinkt zeer fraai. Het kan maar zo eens wezen dat ik daar ook eens heen ga.
JASON!!!! ouwe duimdouwer!
Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe
Stage bijna afgelopen in A'dam?
LATAH!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.