TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA in training
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Marco Harleman on Dec-20-2001 10:25:

TA in training

wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???


Posted by kolkiewolkie on Dec-20-2001 10:47:

Re: TA in training

quote:
Originally posted by Marco Harleman
wanneer veranderd dat stomme trance addict in training nou eigenlijk in weet ik veel, iets interresanters. Waar ligt dat aan, kun je dat zelf veranderen???


nou, nu dus, je hebt net post no. 20 gedaan en dan ga je van tranceaddict in training => junior tranceaddict.

er is nog een hele lijst met wanneer je de volgende status bereikt

groeten
kolkiewolkie


Posted by kolkiewolkie on Dec-20-2001 10:49:

met je huidige tempo van posten(0.16 posts per dag) ben je over 94 dagen tranceAddict, en over 344 dagen senior tranceaddict, om over supreme nog maar te zwijgen

groeten kolkiewolkie


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-20-2001 10:53:

gewoon posten, maar wel nuttig (dat doe ik namelijk ook )
dan bereik je vanzelf wel een volgend niveau!

Succes d'r mee,

Greetz RubDub


Posted by Marco Harleman on Dec-20-2001 10:58:

aha

oke ik snap het, dus hoe meer je post hoe sneller als je van status veranderd. mooi systeem


Posted by eXos on Dec-20-2001 13:18:

Je zit pas op:

Total Posts: 21 (0.17 posts per day)

Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.

Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict

GReeTZ


Posted by Flippe on Dec-20-2001 14:16:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Je zit pas op:

Total Posts: 21 (0.17 posts per day)

Als je meer dan 400 posts heb mag jeje eigen naam kiezen.

Daaronder verander je van Junior Tranceaddict/ Tranceaddict /Senior Tranceaddict

GReeTZ


Je vergeet er in!!!!
Supreme tranceaddict!

Enna ja na 400 post zelf kiezen


Posted by kolkiewolkie on Dec-20-2001 20:19:

... en met je huidige tempo mag je over 1805 dagen, oftewel over 4 jaar en 11 maanden plus een paar dagen je eigen naam bedenken

ow, nou doe ik alweer een zinloze post, nou ja, vandaag was nou eenmaal vrij zinloos (diehiep!!)

groeten kolkiewolkie


Posted by Blik on Dec-20-2001 20:40:

en laten we he maar niet gaan hebben opver het aantal jaar dat je evenveel posts hebt als ikke


Posted by Dj Alpha on Dec-21-2001 05:56:

En als je buiten het forum om goed je best doet word je ook een SeXaddict


Posted by Marco Harleman on Dec-21-2001 07:32:

MMM dat klinkt zeer zeker goed. Alleen dan moeten er natuurlijk wel goeie treads zijn. Ik zal zelf ook mijn best doen om er iets nuttigs neer te zetten. Maar af en toe vind ik dat er te weinig treads zijn waarvoor ik me interreseer. Dan gaat het over hoe dronken als je geweest bent in het weekend en zo. Maar dat zijn standaard dingen. Ik bedoel, het is al een heel heugelijk feit als ik dat een keer niet ben geweest. Ik hoop eigenlijk dat er meer treads komen over phatte feesten, hoeven niet de hele grote te zijn, underground mag ook, Of over muziek. Sites waar je nieuwe livesets kunt downloaden. En dan wel echt nieuwe sets, die ik nog niet ken. http://d2k.dedserver.org/index2.php die ken ik al. Kijk ik ook iedere dag op of ze nog iets nieuwes hebben. En vaak is dat wel zo en hebben ze echt de nieuwste sets. Maar ongeveer een jaar geleden was er ook een site die heette ongeveer iets van Mindphaser. Ook daar hadden ze altijd de nieuwste muziek. Alleen werden op een gegeven moment alle muziek gewist. Toen zouden ze nog terugkomen, maar ik weet de naam van de site niet precies meer en volgens mj zijn ze helemaal gestopt.
Als iemand bijvoorbeeld weet wie ik bedoel en de naam nog weet.....Make my day


Posted by Gurian on Dec-21-2001 10:19:

Als we hier tog vragen aan het stellen zijn hoe kun je zie hoeveel
je al gepost hebt enzo


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-21-2001 10:25:

Dit kun je zien door onderaan een post van jezelf 'profile' aan te klikken. Dan kom je dus bij je eigen info waar ook je hoeveelheid posts te zien is. Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!

Greetz RubDub


Posted by Gurian on Dec-21-2001 10:30:

En jij bent al supreme tranceaddict dus zal wel nie anders kunnen


Posted by Dj Alpha on Dec-21-2001 11:26:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Misschien kan het handiger, maar dat hebbik nog niet ontdekt!


Het KON handiger


Posted by Henkie_henk on Dec-21-2001 11:29:

quote:
Originally posted by Dj Alpha


Het KON handiger


idd.. tot een aantal mensen (neu nie van hier ofzow)
hun postcount interessanter vonden dan wat ze poste.. beetje jammer


Posted by Miss Proximus on Dec-21-2001 11:34:

quote:
Originally posted by Henkie_henk


idd.. tot een aantal mensen (neu nie van hier ofzow)
hun postcount interessanter vonden dan wat ze poste.. beetje jammer


neee, niet van hier idd


Posted by Henkie_henk on Dec-21-2001 11:54:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


neee, niet van hier idd


Ik wist zooo dat JIJ met ZO EEN opmerking zou komen..

best triest eigenlijk als je over het hele holland forum van die voorspelbare negatieve uitlatingen moet doen

Je mag ook gewoon oprotten of nix zeggen hoor...

Hierbij verblijf ik met vriendelijke groet

Henkie_henk


Posted by Marco Harleman on Dec-21-2001 11:59:

zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...


Posted by Akira on Dec-21-2001 13:57:

quote:
Originally posted by Marco Harleman
zo zo stevige taal, nu ineens. Het was alleen ff een simpel vraagje...


HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero


Posted by Henkie_henk on Dec-21-2001 14:20:

quote:
Originally posted by Akira


HAHAHA ja dat is het TA forum voor toch...ik weet niet hoe het de laatste tijd hier is gegaan maar eerder had ik ook wel van die lekkere gevechten hiero


lol lol idd.. soms wast wel iets "te".. en ja dat was wel hier..

akira morguh marco V right?

k was gisteravond trouwes in amsterdam.. en zag gewoon in best veel tenten starlight flyers liggen

kome ook weer vette feesten waar jean draait by the weej..


Posted by eXos on Dec-21-2001 14:28:

Ik ga ook misschien naar Marco V. Ik ben iig in Arnhem morgen. Denk eerder dat we naar Club <> gaan, omdat we Marco nu al 3x in korte tijd hebbe gezien en Spider Willem en Cor Fijneman daar draaien wat zeker niet slecht is

GReeTZ


Posted by Blik on Dec-21-2001 14:29:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


neee, niet van hier idd


ga terug naar je eigen land


Posted by Marco Harleman on Dec-21-2001 14:42:

Spider Willem en Cor Fijneman morgen in The EAU in Arnhem morgen. MMMM datklinkt zeer fraai. Het kan maar zo eens wezen dat ik daar ook eens heen ga.


Posted by New Wave on Dec-21-2001 14:48:

JASON!!!! ouwe duimdouwer!

Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe
Stage bijna afgelopen in A'dam?

LATAH!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.