TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dana, Haze & Abyss... (hardstyle mp3 livesets !)
Dana, Haze & Abyss... (hardstyle mp3 livesets !)
Net ge-upped op een ftp 
2 hardhouse livesets !
Lady Dana live @ ID&T radio
Haze & Abyss Hardstyle mix 08-12-2001
Haze & Abyss Hardstyle mix 08-12-2001 NFO
Just rightclick the links above (use a downloadaccelerator)
ja heel leuk en aardig maar uuh daar hebben we dus een abart forumpje voor
(shhhh, niet door vertellen 
), ik neem aan dat deze thread eff gemoved word, 

idd ja
heel mooi en aardig allemaal, maare verkeerd gepost

Wat nou voor commentaar mensen 
Dit is van Haze zelf
, dat wil hij graag delen met de Hollanders!!!
, toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. Ik ga em alleen niet downen met mn ISDN maar ben wel flink benieuwd 

Gaat et een beetje goed met de performances van Haze & Abyss???
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Wat nou voor commentaar mensen ![]() Dit is van Haze zelf , dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! , toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. |

| Originally posted by TranceFool Wat nou voor commentaar mensen ![]() Dit is van Haze zelf , dat wil hij graag delen met de Hollanders!!! , toch cool dat hij dat hier post!!! In die andere section krijg ie amper replies!!. Ik ga em alleen niet downen met mn ISDN maar ben wel flink benieuwd ![]() ![]() Gaat et een beetje goed met de performances van Haze & Abyss??? |

| Originally posted by Blik hij blijft dus gewoon staan |
Ik ben um aan het downen.
Gaat alleen tering langzaam (8,7KB/S
)
Maar het is beter dan niks.
Maar ik ben benieuwd
| Originally posted by Blik idd, snap toch gewoon dat sommige mensen het niet met die rare buitenlanders (slijmballen of whatever) wilt sharen ![]() hij blijft dus gewoon staan |
)
Nice...
je ken ook geweun
213.84.31.253:2121/d:/_vti_pvt/three/tagged/by/some/pub/livesets/
in je ftp client gooiie zoals ik doe 
met dap deed ie het niet...
Ik heb em helemaal geluisterd..
k heb alleen aan te merken om misschien wat minder bekende plaatjes te draaiien.. nu zal de top40 luisteraar ze niet kenne
Maar ik heb ze toch wel al redelijk vaak gehoord
lekkere opbouw was er..
Begin was origineellig..
en vooral vanaf 64 minuten was ie heeel netjes.. echt phatt plaatje daar en toen jaaa gewoon goed (eeh niet dat voor 64 minute nix aan was.. in tegendeel
Vond em gewoon wat specialer daarna.. 
Ik kan me voorstellen dat dit in lekkere zaal net ietsie beter is dan op me pctje 
Goed werk dus
Ben nu die van Dana aan het downen met m'n 56K6je 
Duurt nog maar 4 uur 
Alleen weet iemand nog meer site's met goeie livesets.
Of een FTP, die resumable is en werkt met DAP?
En in welk forum word dit gepost zoals hierboven ook ergens genoemd stond?
kijk eens op http://www.dj2k daar staat altijd wel iets fraais
Die set van DANA is zeer wreed !!!!!
Die andere ga ik nu downloaden
| Originally posted by Henkie_henk Ik heb em helemaal geluisterd.. k heb alleen aan te merken om misschien wat minder bekende plaatjes te draaiien.. nu zal de top40 luisteraar ze niet kenne Maar ik heb ze toch wel al redelijk vaak gehoord lekkere opbouw was er.. Begin was origineellig.. en vooral vanaf 64 minuten was ie heeel netjes.. echt phatt plaatje daar en toen jaaa gewoon goed (eeh niet dat voor 64 minute nix aan was.. in tegendeel Vond em gewoon wat specialer daarna.. ![]() Ik kan me voorstellen dat dit in lekkere zaal net ietsie beter is dan op me pctje ![]() Goed werk dus |