TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jag tror vi kan öppna svenska folket nu
Jag tror vi kan öppna svenska folket nu
när alla dumma e borta
så kan dbl presentera sig också
Det tycker jag oxå 
Nu är det mysigt och gulligt igen 
*nickar instämmande* 
- Svenska folket öppnat och onödiga inlägg raderare
God jul på er alla!
Dagens goda gärning! Prisa Mindshooter! 
*skickar en go snöboll i fejjan på alla*
Vad sägs om lite snöbolls krig istället eller varför inte lite pulka race
Till alla Svenska TAs skickar jag en liten juklapp som ni kan ladda hem, klappen e laddad med love och värme för alla TAs.
Du kanske har den sen tidigare men den är värd att ladda hem igen 
höger klicka & spara mål är det som gäller -->> Julklapp
Go Jul...
tack för julklappen steve 
finns faktiskt en tråd om den här på svenska sektionen: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=22934
| quote: |
| Originally posted by reveal tack för julklappen steve ![]() finns faktiskt en tråd om den här på svenska sektionen: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=22934 |
Hade den redan
Lyssnade på den senast idag..en riktig liten jullåt
Tack ändå!
steve e killen hela dan
Re: Jag tror vi kan öppna svenska folket nu
| Originally posted by Ravesquad när alla dumma e borta |
hahaha, dun-dun-dun dah! typ skräck-melodi!
ser man på. du e tillbaka. läget då?(menat till alien)
är tyvärr sjuk, men försöker mysa så gott det går!
pyntat här hemma o alla klappar inköpta.. känns härligt.. nu ska jag bara vila med min hesa hals o sprängande huvudvärk o onda öron(ja, dom är elaka) 
*jul-mys*
Och nu lär väl den tråden återigen stängas eftersom folk, eller nä f´resten, fä är väl den rätta beskrivningen återigen plottrar ner andra saker än beskrivningar i den, ser att Alien fått en homie, trevligt. God jul btw. Hoppas inte alla drunknar i konsumtionens träsk!
| Originally posted by Aendy återigen plottrar ner andra saker än beskrivningar i den, ser att Alien fått en homie, trevligt. God jul btw. Hoppas inte alla drunknar i konsumtionens träsk! |
Alien dom syftar på dig när dom säger "jobbig typ", "Irriterande moment" och "Idiot" eftersom du bara bidragit med skit den sista tiden du varit här.....när du dessutom kommer tillbaka endast för att än en gång förstöra så håller jag faktiskt delvis med dom....
Jag har än en gång rensat bort onödiga inlägg från svenska folket. Om jag blir tvungen att göra det en gång till så stänger jag den och fixar något funkar bättre......
Peace\