TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zot-gedraaide Tracks
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Synthesia on Sep-21-2005 12:43:

Zot-gedraaide Tracks

Welke tracks zijn volgens jullie te veel gedraait, die hun 'magic' hebben verloren, of tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraait. Hier zijn de mijne,

Underworld - Born Slippy
Zombie Nation - Kernkraft 400
Public Domain - Operation Blade / Warp Brothers - Blade Theme / New Order - Confusion
DJ Tiesto - Lethal Industry
DJ Tiesto - Traffic <-- ja zelf die

Andere tracks dat ik niet echt graag hoor op een evenement:

Remixes van Tainted Love, Smells Like Teen Spirit (Nirvana), Coldplay..in andere woorden, goeie pop/rock liedjes die ze beter met rust laten en niet passen op een trance evenement imo.

Denk dat er hierover al een topic was gemaakt een tijdje geleden maar kan het niet direkt terugvinden. Als die nog bestaat mag deze thread gerust verwijdert worden.

Posted by lievez on Sep-21-2005 12:51:

motorcycle - atrc

Posted by Phortastic on Sep-21-2005 13:01:

On the Floor

Posted by diddi on Sep-21-2005 14:18:

Junk Project - Control

Voor mij een klassieker (en voor velen mss een te commerci�le plaat) die meestal een afgezaagde indruk geeft. Wat rook, lazers en wa ambiance kunnen deze BOM terug doen ontploffen!

Ti�sto's klassiekers (Lethal Industry,...)
Delirium - Silence
Kane - Rain down on me

Klassieke retro:
Stephenson & Jones
Kane - Zero Plus
Acid Phase

blabla...

Van die remakes, ben ik niet akkoord. Die versie van SOS - Message in a bottle (Armin van Buuren op sensation 2005) vind ik wel meevallen. Track toont respect voor het origineel. Tainted love trekt dan weer op niets.

Posted by Phortastic on Sep-21-2005 14:22:

quote:
Originally posted by diddi
Junk Project - Control

kwou die ook zeggen maar die blijf ik goed vinden

Posted by Bjorn Vidaz on Sep-21-2005 14:26:

Junk Project - Control vooral

maar ook Komakino - Man on mars (jan mix)

zelfs push - universal nation

worden voor mij teveel gedraaid waardoor je ze toch een heel klein beetje begint beu te worden, hoe goed ze ook zijn

Posted by Phortastic on Sep-21-2005 14:32:

quote:
Originally posted by Vadro
push - universal nation

worden voor mij teveel gedraaid waardoor je ze toch een heel klein beetje begint beu te worden, hoe goed ze ook zijn

kinda agree

Posted by Synthesia on Sep-21-2005 14:40:

quote:
Originally posted by Phortastic
kwou die ook zeggen maar die blijf ik goed vinden

Ik ook! Nog altijd een super plaat.

En UN blijft ook super ook al is die zot-gedraaid en krijg ik er niet zoveel kippevel meer van.

Posted by diddi on Sep-21-2005 14:55:

Universal Nation wou ik niet vernoemen, ma ik kan wel volgen...

Posted by Jasperovitsj on Sep-21-2005 15:01:

Re: Zot-gedraaide Tracks

quote:
Originally posted by Synthesia
tracks die helemaal geen magic hebben/hadden maar toch vaak worden gedraaid:

DJ Tiesto - Traffic

Tot mijn grote ergernis...

En ja, Control en Universal Nation zijn ook de eerste 2 platen die bij me opkomen, en Silence ook wel.

Posted by Hydra on Sep-21-2005 15:08:

Op Tomorrowland was er anders 'magic' genoeg toen M.I.K.E. daar Universal nation draaide...

Posted by Xilver on Sep-21-2005 15:25:

quote:
Originally posted by Hydra
Op Tomorrowland was er anders 'magic' genoeg toen M.I.K.E. daar Universal nation draaide...

Jama da waren alle Illusionjumperkes (typische klederdracht: De Puta Madre, Bikkembergs en andere janettekledij) die niks van trance kennen.

Posted by The_G0dfather on Sep-21-2005 15:53:

quote:
Originally posted by Xilver
Jama da waren alle Illusionjumperkes (typische klederdracht: De Puta Madre, Bikkembergs en andere janettekledij) die niks van trance kennen.

Killerpost
ma ik stond er toch ook deftig op te flippen hoor
...binnenkoppertje jaja i know

Posted by mellow_head on Sep-21-2005 16:01:

Leon Bolier presents Inner Stories - Beyond (Original Mix)

Posted by DJ Sid on Sep-21-2005 16:18:

quote:
Originally posted by Xilver

gvd ik heb ook een bikkembergs t-shirt
maar khad em wel ni aan op tomorrowland

Posted by Push2005 on Sep-21-2005 18:35:

Voor mij heeft Traffic z'n magic nog niet volledig verloren. Die wordt v��l minder gedraaid dan het o zo afgezaagde, superhatelijke Junk Project - Control. Universal nation wordt ook wat teveel gedraaid, maar kheb da eigenlijk nooit een superplaat gevonden. Push heeft betere werken IMO.

Virtual Zone - Heaven heeft voor mij ook al lang afgedaan...

quote:
Originally posted by mellow_head
Leon Bolier presents Inner Stories - Beyond (Original Mix)

I hope you were being sarcastic Wat een zalige track

Posted by BZRK on Sep-21-2005 18:39:

Rune - Calabria
Monica Kruse - Latin Lovers

kotsbeu

Posted by FredNova on Sep-21-2005 18:58:

'Robert Armani - Hit hard' kan ik ECHT NIET MEER HOREN

Posted by Hydra on Sep-21-2005 19:03:

ik beschouw mezelf nu niet echt als Illusion jumperke... en mijn 5 maten da'k meehad ook niet.
Gij stond dus volledig stil TCX? Terwijl ge dacht "fuck nee... niet weer UN!!!"

Posted by Dark Apostle on Sep-21-2005 20:16:

UN heb ik persoonlijk nog maar bitterweinig gehoord op de dansvloer, maar ben dan ook niet zo direct een discotheek-ganger en heb nog maar 2 keer naar een trance-gericht event geweest.

Verachoca - Carte Blanche daarentegen, toen die uitkwam vond ik hem de max, maar elke verdomde fuif kwam die weer.

Kabouter Plop - Het Ploddansje Of Hoe Noemt Dat Kutnummer

ATB - 9 PM (Till I Come)

Milk Inc. - Walk On Water

Ti�sto - Traffic

Public Domain - Operation Blade (New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix) was vele indrukwekkender ten tijde van de eerste Blade film zeker toen een Slovaakse DJ een 12 (of was nu 14) minuten versie te draaien)

Carl Orff - Oh Fortuna (alleen al in die talloze samples en reworks ist om zot van te worden)

Within Temptation - Mother Earth/ Ice Queen

Covenant - Call The Ships To Port

Helium Vola - Omni Mundi Creatura (in de zwarte scene is die schijf tot op het "ik trap het hier af" punt gedraaid)

Metallica - Nothing Else Matters (zeker met die klassieke herbewerking ging het er zwaar over)

Destinys Child - I'm A Survivor

Marshal Masters - Don't Touch That Stereo/ I Like It Loud (zoveel jaar na datum kan ik ze terug appreci�ren vanuit een nostalgisch standpunt, hoewel dat toen Marc Acardipane besloot ze waar uit te brengen de lol er ook van af was.)

dat is zowat wat bij direct op komt buiten dan stuff van Robert Armani, Da Boy Tommy, etc waar ze al zoveel van hebben platgedraaid dat ik zelfs al nimeer weet wat de titels waren ^^

Posted by Xilver on Sep-21-2005 20:42:

quote:
Originally posted by Hydra
ik beschouw mezelf nu niet echt als Illusion jumperke... en mijn 5 maten da'k meehad ook niet.
Gij stond dus volledig stil TCX? Terwijl ge dacht "fuck nee... niet weer UN!!!"

Nope ik was aan 't bewegen. Ik heb ook nergens gezegd da'k die plaat slecht of afgezaagd vind he. Ik heb 't op 't feit dat da jumppubliek enkel op die plaat uit z'n dak ging, omdat ze die wel kennen en appreci�ren, maar verder niet weten dat M.I.K.E. eigenlijk "Push van Universal Nation" is...

Posted by Kaidreas on Sep-21-2005 20:56:

frans bauer-heb je even voor mij

Posted by Eagle` on Sep-21-2005 21:02:

laura lynn hare cd, ons ma heeft diee gekocht en elke zondag sta da hier op van smorgens tot savonds, echt ik wor er steke zot van

Posted by Jasperovitsj on Sep-21-2005 21:10:

Als we in het fuifmuziek-territorium treden:

Europe - The final countdown
Anouk - Nobody's wife
Bryan Adams - The summer of 69
Pointer Sisters - I'm so excited
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog
? - You'll never walk alone (f*cking voetbalfans van wie het gemoed dan volledig volschiet en die luidkeels beginnen meekwelen)
...

en ook nog:

Out Of Grace - Anglia
Southside Spinners - Luvstruck
Silvio Ecomo - No dip
Speedy J - Pull over
Karlos Mendez - Sex-a-phone
En nog een hoop van die platte en afgezaagde retro-boenk

Posted by Bertn on Sep-21-2005 22:12:

quote:
Originally posted by Vadro

maar ook Komakino - Man on mars (jan mix)

hee, die komt mij niet bekend voor?

Pages (3): [1] 2 3 »