TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA Meeting
Pages (2): [1] 2 »
TA Meeting
Hallo mensen!!!
Ik las zojuist op de chat iets in de topic over dat we een keer met zijn alleen moeten gaan meeten.
Is opzich wel leuk! Maar het ken nog leuker!
Als we nou half juni nou eens met het forum en de chat gaan meeten in de Efteling of in Six Flags??
Dan maken we een aanmeldlijst dan kan iedereen zich via het internet aanmelden. (kaartjes zelf kopen)
En dan spreken 's ochtends om een uur of 10 af en dan gaan we met zijn allen het park in?
Of zeggen jullie van: "Wat is dit nou weer voor bout idee???"
Ik hoor het wel....
L8�R!!!!
hmmm k heb de allereerste view????
ook raar...
enne lijkt me wel grappig
| quote: |
| Originally posted by Optimus hmmm k heb de allereerste view???? ook raar... enne lijkt me wel grappig |

jaaa deze thread kwam me al behoorlijk bekend voor..
ik weet nie of het gein is, maar ik vermaak me anders wel
dus als ik dan nie op vakantie ben zou ik eventueel wel meewillen
wel lol ga je elkaar de hele dag aanspreken met nick names etc.. 
ben voor!
Laatste keer six flags was ik om 11 uur 's ochtends al straalbezopen (best lache: lam in de achtbaan)
ltr
op zich wel een phat id...
suggesties mbt de datum e.d.
(ik bedenk me dat medio juni wel lastig zal worden... ik vraag momenteel aan de lopende band om vrije dagen
)
overigens is dit idee niet nieuw toch... vorig oktober was zo'n id ook al een keer gelaunched d8 ik..
hehe wel grappig idee opzich 
ff kijken...efteling...jullie zeker weer lekkere snoepies
meenemen en dan het sprookjesbos in 
ik durf nergens in in Six Flags 
of mag ik Donna of Riz's handje vasthouden
Of Profeetrus z'n derde been 
| Originally posted by magrec hehe wel grappig idee opzich ![]() ff kijken...efteling...jullie zeker weer lekkere snoepies meenemen en dan het sprookjesbos in |

| overigens is dit idee niet nieuw toch... vorig oktober was zo'n id ook al een keer gelaunched d8 ik.. |
| Originally posted by Miss Proximus Of Profeetrus z'n derde been |
hehe zelfs ik als semi-n00b vind het een kix plan 
Hahaha, oude thread dit!!
Nah, meeten op een party lijkt me leuker, maar dit kan ook lachen zijn.
Greetz,
SnuggLe
Ejh, ik vind het allemaal wel best maar kenne we niet iets minder kleuterigs doen? karten ofzo.......ga je met 20 man....dik lachen en je ken der ook nog gecombineerd met voedsel doen ook.
KIJK AAN!!
dat van dat karten vind ik nou weer een uiterst flex id! (y)
maar dan niet op zon kleuterbaantje van zon snelle jongen die denkt op een makkelijke manier een grijpstuiver te kunnen verdienen...
overigens zijn er meer van dit soort kewle dingetjes te bedenken... kheb vorige week gewaterskied... is ook zekers phat!
met ze allen aan 1 touw bungeejumpen 
| Originally posted by Miss Proximus met ze allen aan 1 touw bungeejumpen |
Karten lijkt me ook beter. Is niet zo duur en je kan het meerdere keren doen. (en je wordt er niet misselijk van)
Iedereeen komt uit alle hoeken van Nederland, das wel lastig met vervoer ed. Nou weet ik hier toevallig wel een leuke kartbaan in de buurt.....
Coronel Karting in Huizen...! super banen 
(en centraal in het land)
ook voor arrangementen (ik heb eens een andere internet-meeting met een mannetje of 20 daar gehad was prima geregeld)
| Originally posted by Cosmic Guy Iedereeen komt uit alle hoeken van Nederland, das wel lastig met vervoer ed. |

beetje richting Utrecht dan, misschien nog meer in de richting van Amsterdam 
| Originally posted by Cosmic Guy Karten lijkt me ook beter. Is niet zo duur en je kan het meerdere keren doen. (en je wordt er niet misselijk van) |
| Originally posted by Miss Proximus ik durf nergens in in Six Flags ![]() of mag ik Donna of Riz's handje vasthouden Of Profeetrus z'n derde been |
| Originally posted by Donna Jaaaaaa en dan gaan we wel in de uhhhh hoe heet ut,goliath! want daar wil ik r voor heen |
| Originally posted by AFTERNATIVE Die is dus egt SUPER! benner nu paar x ingeweest, maar die bijna vrije val blijft geweldig |
wel vet idee, ik ben zelf voor om een feestje te organiseren, dit moet best te doen zijn denk ik, djs genoeg hiero, geluid kan ik wel aankomen en dan moet er iemand een goede locatie hebben(ik kan wel wat regelen hier int noorden maar dat wordt enorm gekloot met verveor) enneh verder moet het met het aantal mensen ook wel lukken