TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Addict Meeting voor Zomer 2002
Pages (2): [1] 2 »


Posted by mido on Dec-21-2001 08:29:

Invisible Grin Trance Addict Meeting voor Zomer 2002

Hallo mensen!!!

Ik las zojuist op de chat iets in de topic over dat we een keer met zijn alleen moeten gaan meeten.

Is opzich wel leuk! Maar het ken nog leuker!

Als we nou half juni nou eens met het forum en de chat gaan meeten in de Efteling of in Six Flags??

Dan maken we een aanmeldlijst dan kan iedereen zich via het internet aanmelden. (kaartjes zelf kopen)

En dan spreken 's ochtends om een uur of 10 af en dan gaan we met zijn allen het park in?

Of zeggen jullie van: "Wat is dit nou weer voor bout idee???"

Ik hoor het wel....


L8�R!!!!


Posted by kolkiewolkie on Dec-21-2001 09:25:

Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg

met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.

op zich wel aardig id trouwens

vraag over een maand of 5 nog maar es

groeten
kolkiewolkie


Posted by mido on Dec-21-2001 09:42:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg

met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.

op zich wel aardig id trouwens

vraag over een maand of 5 nog maar es

groeten
kolkiewolkie


Het duurt inderdaad nog wel even ja. Maar we kunnen er allicht al over denken! :P

Want voor je het weet is het zomer!


Posted by Miss Proximus on Dec-21-2001 09:59:

ik pas:

1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark (dat is natuurlijk een geintje dombo's)


Posted by mido on Dec-21-2001 10:17:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik pas:

1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark (dat is natuurlijk een geintje dombo's)


De gezelligheid straalt er weer vanaf Missy P!
Maaruh dat over die pubers heb je wel een beetje gelijk in! whaha
Maar natuurlijk hoor ik onder de catorgarie gozers! whaha


Posted by Akira on Dec-21-2001 11:00:

Talking

Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk


Posted by Siesta on Dec-21-2001 11:36:

flex ideetje :-) gaan we de efteling ff onveilig maken


Posted by kolkiewolkie on Dec-21-2001 11:41:

quote:
Originally posted by Akira
Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk


Strak plan
als jij tenminste betaald....

groeten kolkiewolkie


Posted by mido on Dec-21-2001 11:43:

quote:
Originally posted by Akira
Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk


Ibiza is een beetje TE vindt je ook niet?

En een feest daar gaat niet iedereen heen en dat hebben we wel vaker.

Maar gewoon een jaarlijks terugkomende meeting die echt groot kan worden!

Veel foto's!

Tof man!

Of niet soms?


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-21-2001 11:45:

op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....

Greetz 'gozer' RubDub


Posted by mido on Dec-21-2001 11:49:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....

Greetz 'gozer' RubDub


Zal ik zeker ook wel doen!

Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!!

Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden!

whehe


Posted by Akira on Dec-21-2001 13:38:

quote:
Originally posted by mido


Zal ik zeker ook wel doen!

Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!!

Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden!

whehe


Mido heb ik jou niet gezien op QLIMAX???Ik heb remy enzo wel weer gemeet daar..en volgens mij was jij met hun of niet ???


Posted by Flippe on Dec-21-2001 13:56:

Lijkt me goed idee


Posted by mido on Dec-21-2001 13:57:

quote:
Originally posted by Akira


Mido heb ik jou niet gezien op QLIMAX???Ik heb remy enzo wel weer gemeet daar..en volgens mij was jij met hun of niet ???


Klopt Remy was daar en ik ook.

Maar ik liep met wat "eigen" vrienden. Dus ik weet niet of ik je gezien heb.

Heppie un fotowtjuh??


Posted by Akira on Dec-21-2001 13:58:

quote:
Originally posted by mido


Klopt Remy was daar en ik ook.

Maar ik liep met wat "eigen" vrienden. Dus ik weet niet of ik je gezien heb.

Heppie un fotowtjuh??


uuuh ik heb hier geen foto van mijn kop hier op mijn werk alleen een foto van mijn lichaam haha

Maar dan zal ik je vast wel ff gezien hebben...


Posted by mido on Dec-21-2001 14:01:

quote:
Originally posted by Akira


uuuh ik heb hier geen foto van mijn kop hier op mijn werk alleen een foto van mijn lichaam haha

Maar dan zal ik je vast wel ff gezien hebben...


Ik zou het echt niet weten! Zou goed kunnen! Zo groot is het daar niet! whaha

Ennuh ik was goed de weg kwijt......Dus ik weet niet veel meer! whaha


Posted by Akira on Dec-21-2001 14:04:

quote:
Originally posted by mido


Ik zou het echt niet weten! Zou goed kunnen! Zo groot is het daar niet! whaha

Ennuh ik was goed de weg kwijt......Dus ik weet niet veel meer! whaha
ik heb je gezien maar ik wist niet van wie zijn vrienden mido was...ja volgens mij aan het einde had ik je gezien en was je behoorlijk naar de klote hehehehe :


Posted by Blik on Dec-21-2001 14:20:

leuk ideetje en kom hiermee over 5 maanden maar eens terug

als ik nu aan de zomer denk word ik depressief, wat een boutweer buiten


Posted by Opti on Dec-21-2001 14:49:

Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste...

Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit.


Posted by mido on Dec-21-2001 14:52:

quote:
Originally posted by Akira
ik heb je gezien maar ik wist niet van wie zijn vrienden mido was...ja volgens mij aan het einde had ik je gezien en was je behoorlijk naar de klote hehehehe :


Aan het einde heb ik mijn broertje niet meer gezien.

Toen was ik de hele tijd met een zeer aantrekkelijk brunetten aan de wandel.

Ik heb toen het afgelopen was ook nog achter haar om haar heen hangend in de gang gestaan bij de uitgang misschien heb je me daar gezien???


Posted by mido on Dec-21-2001 14:53:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste...

Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit.


Dat maakt toch niets uit als er iemand niet op komt dagen?

Als er nou 30 man zich aanmeldt. En er komen er rond de 15 a 20 opdagen. Dan is dat toch ruim genoeg voor een zeer geslaagde dag??


Posted by New Wave on Dec-21-2001 18:22:

Pretpark is voor nerds.....we moeten ergens dik gaan zuipen, lijkt me veel cooler......beetje zuipen.....lol maken, dikke etchno op de achtergrond.........Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......


Posted by Opti on Dec-21-2001 18:35:

quote:
Originally posted by New Wave
Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......


Ik neem de niggas mee whehehe


Posted by TranceFool on Dec-21-2001 19:03:

quote:
Originally posted by New Wave
Pretpark is voor nerds.....we moeten ergens dik gaan zuipen, lijkt me veel cooler......beetje zuipen.....lol maken, dikke etchno op de achtergrond.........Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......

dat is idd ook wel een mieters plan


Posted by raoel on Dec-21-2001 19:05:

Ik ben het eens met NEW WAVE

Ik wil nie negatief zijn, maar voor mij hoeft het toch niet perse allemaal. Al is het misschien wel tof.

als het een pretpark wordt, doe dan de efteling, is mij lekker dichtbij


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.