TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Addict Meeting voor Zomer 2002
Pages (2): [1] 2 »
Trance Addict Meeting voor Zomer 2002
Hallo mensen!!!
Ik las zojuist op de chat iets in de topic over dat we een keer met zijn alleen moeten gaan meeten.
Is opzich wel leuk! Maar het ken nog leuker!
Als we nou half juni nou eens met het forum en de chat gaan meeten in de Efteling of in Six Flags??
Dan maken we een aanmeldlijst dan kan iedereen zich via het internet aanmelden. (kaartjes zelf kopen)
En dan spreken 's ochtends om een uur of 10 af en dan gaan we met zijn allen het park in?
Of zeggen jullie van: "Wat is dit nou weer voor bout idee???"
Ik hoor het wel....
L8�R!!!!
Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg
met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen.
op zich wel aardig id trouwens
vraag over een maand of 5 nog maar es
groeten
kolkiewolkie
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Wat kijk jij G-R-U-W-E-L-I-J-K ver vooruit zeg met betrekking tot zulks soort dingetjes kijk ik hooguit een paar weekjes naar voren, bij grote feesten max. 2 maand, en jij zit al over de volgende zomer te lullen. op zich wel aardig id trouwens vraag over een maand of 5 nog maar es groeten kolkiewolkie |
ik pas:
1) ik hou niet van achtbanen
2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark
(dat is natuurlijk een geintje dombo's) 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik pas: 1) ik hou niet van achtbanen 2) lijkt me erg vervelend..als enige vrouw met 30 pubertjes en 10 gozers in een pretpark (dat is natuurlijk een geintje dombo's) |










Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh
...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk
flex ideetje :-) gaan we de efteling ff onveilig maken 
| quote: |
| Originally posted by Akira Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk |
| quote: |
| Originally posted by Akira Ja lijkt me wel gaaf maar kunnen we niet iets afspreken met zijn allen op ibiza ofzo???heheh ...of gewoon op een feest waar iedereen is veel makkelijker natuurlijk |
op zich wel een aardig idee......
tegen die tijd nog maar een x aanhalen.....
Greetz 'gozer' RubDub
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink op zich wel een aardig idee...... tegen die tijd nog maar een x aanhalen..... Greetz 'gozer' RubDub |

| quote: |
| Originally posted by mido Zal ik zeker ook wel doen! Anders maak ik er wel een Housenation meeting van voor mijn website!!! ![]() Dan wordt dat de eerste HouseNation meeting aller tijden! whehe |
Lijkt me goed idee
| quote: |
| Originally posted by Akira Mido heb ik jou niet gezien op QLIMAX???Ik heb remy enzo wel weer gemeet daar..en volgens mij was jij met hun of niet ??? |
| quote: |
| Originally posted by mido Klopt Remy was daar en ik ook. Maar ik liep met wat "eigen" vrienden. Dus ik weet niet of ik je gezien heb. Heppie un fotowtjuh?? |

| quote: |
| Originally posted by Akira uuuh ik heb hier geen foto van mijn kop hier op mijn werk alleen een foto van mijn lichaam haha ![]() Maar dan zal ik je vast wel ff gezien hebben... |
| quote: |
| Originally posted by mido Ik zou het echt niet weten! Zou goed kunnen! Zo groot is het daar niet! whaha Ennuh ik was goed de weg kwijt......Dus ik weet niet veel meer! whaha |
:
leuk ideetje en kom hiermee over 5 maanden maar eens terug
als ik nu aan de zomer denk word ik depressief, wat een boutweer buiten
Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste...
Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit.
| quote: |
| Originally posted by Akira ik heb je gezien maar ik wist niet van wie zijn vrienden mido was...ja volgens mij aan het einde had ik je gezien en was je behoorlijk naar de klote hehehehe :![]() |
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance Een meeting op een party lijkt me toch t leukste/beste... Want als je eentje op Six Flags afspreekt, heb je ook kans dat niet iedereen gaat. Dus wat dat betreft maakt t volgens mij nix uit. |
Pretpark is voor nerds.....we moeten ergens dik gaan zuipen, lijkt me veel cooler......beetje zuipen.....lol maken, dikke etchno op de achtergrond.........Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die......
| quote: |
| Originally posted by New Wave Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die...... |


| quote: |
| Originally posted by New Wave Pretpark is voor nerds.....we moeten ergens dik gaan zuipen, lijkt me veel cooler......beetje zuipen.....lol maken, dikke etchno op de achtergrond.........Henkiehenk neemt vrouwen mee zei die...... |
Ik ben het eens met NEW WAVE
Ik wil nie negatief zijn, maar voor mij hoeft het toch niet perse allemaal. Al is het misschien wel tof.
als het een pretpark wordt, doe dan de efteling, is mij lekker dichtbij 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.