TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חתימה חדשה


Posted by eXeTik on Dec-21-2001 10:23:

Talking חתימה חדשה

עשיתי הכל לבד, מה אתם חושבים?


Posted by m0sh on Dec-21-2001 10:41:

אהבתי יותר את הישנה...


Posted by YuVaL on Dec-21-2001 11:01:

יאללה
מפציץ ביותר אחי!!!

אהבתי

מי הכין?


Posted by luckystrike on Dec-21-2001 11:03:

אחלה חתימה
תחדש


Posted by Dj Moriano on Dec-21-2001 11:15:

אני לא זוכר את הישנה אבל זאת
ממש יפה......


Posted by Dj-2TaLL on Dec-21-2001 11:26:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אהבתי יותר את הישנה...


ת'אמת גם אני...
סורי לבאס אותך אחי, אתה האחרון שחשבתי שישים חטימה חדשה...

לא אמרתי שזאת מכוערת כן?
פשוט או שתחזור לישנה, או שתעשה גם אביטר מתאים...
למה זה לא הולך יפה ביחד...
ואיך עשית אותה?
אתה ציירת את השד הזה או שלקחת את התמונה מאיפשהו?


Posted by s0undw4v3 on Dec-21-2001 12:04:

PZAZOT LAGABOT!

יפה מאוד ! תוסיף באמת אבאטר מתאים וזה יהיה סבבה - אפל ביותר

Wicked


Posted by Q-PiXeL on Dec-21-2001 12:29:

אתה אומן אחי, יפה מאוד...
תתחדש!


Posted by eXeTik on Dec-21-2001 13:19:

הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה

הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי


וכן... אני עובד גם על אוואטאר מתאים
תודה על כל התגובות


Posted by Q-PiXeL on Dec-21-2001 14:10:

quote:
Originally posted by eXeTik
הישנה:

הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה

הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי


וכן... אני עובד גם על אבאטאר מתאים
תודה על כל התגובות


יצא נורא מורכב וממש פצצה, עם מה עשיתה אותה? פוטושופ? פילטרים מבחוץ?


Posted by eXeTik on Dec-21-2001 14:20:

Paint Shop Pro 7.04


Posted by eXeTik on Dec-21-2001 14:29:

שיניתי את הצבעים של האוואטאר שיתאימו לחתימה, איך עכשיו?


Posted by Q-PiXeL on Dec-21-2001 14:32:

quote:
Originally posted by eXeTik
Paint Shop Pro 7.04


יפה... גראפיקאי מקצועי כי בארץ רוב האנשים משתמשים בפוטושופ

ניסיתה מתישהו פוטושופ? או שאתה מהתחלה עם פיינט שופ?


Posted by eXeTik on Dec-21-2001 15:11:

אני כבר שנתיים עובד עם התוכנה הזאת, מכיר אותה כבר בעל-פה... אז יותר נוח לי איתה
וכן, ניסיתי פוטושופ...


Posted by Dj-2TaLL on Dec-21-2001 15:24:

יצא בן זונה!!!

איך פיינט שופ באמת???


Posted by Dj Black on Dec-21-2001 21:05:

פצצצצההההה




תארגן לי גם משהו

(בצחוק)


Posted by Hell_Copter on Dec-21-2001 21:08:

אהבתי את החתימה אחי
תתחדש


Posted by Dj-2TaLL on Dec-21-2001 22:24:

אחי אתה מוכשר...

אני אף פעם נראה לי לא יבין איך עשיתם את הרקעים המסובכים האלה...
אני מניח, ככה לפחות אני עובד, שמנסים פה פילטר פה משהו וזה יוצא בסוף יפה...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.