TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חתימה חדשה
חתימה חדשה
עשיתי הכל לבד, מה אתם חושבים?
אהבתי יותר את הישנה...
יאללה
מפציץ ביותר אחי!!!
אהבתי

מי הכין?
אחלה חתימה 
תחדש
אני לא זוכר את הישנה אבל זאת
ממש יפה......
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אהבתי יותר את הישנה... |
PZAZOT LAGABOT!

יפה מאוד ! תוסיף באמת אבאטר מתאים וזה יהיה סבבה - אפל ביותר
Wicked 
אתה אומן אחי, יפה מאוד...
תתחדש!
הישנה:
הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה
אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =]
וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה
הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום
פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו
Lamer
מצויי 
וכן... אני עובד גם על אוואטאר מתאים
תודה על כל התגובות

| quote: |
| Originally posted by eXeTik הישנה: הקטע שנמאס לי מחתימות שקופות, למה היו לי יותר מדי כאלה אז החלטתי לעשות אחת בצורת ריבוע... יותר אלגנטי =] וחוצמזה הוורוד לא מתאים להרבה לוחות, זאת מתאימה על כל דבר ששמים אותה הנה מאיפה לקחתי את השד, כמו שרואים... לא נגעתי, לא שיניתי כלום פשוט לקחתי וגזרתי אומתו כמו Lamer מצויי ![]() וכן... אני עובד גם על אבאטאר מתאים תודה על כל התגובות |
Paint Shop Pro 7.04
שיניתי את הצבעים של האוואטאר שיתאימו לחתימה, איך עכשיו?
| quote: |
| Originally posted by eXeTik Paint Shop Pro 7.04 |
אני כבר שנתיים עובד עם התוכנה הזאת, מכיר אותה כבר בעל-פה... אז יותר נוח לי איתה
וכן, ניסיתי פוטושופ...
יצא בן זונה!!!

איך פיינט שופ באמת???
פצצצצההההה
תארגן לי גם משהו
(בצחוק)
אהבתי את החתימה אחי
תתחדש
אחי אתה מוכשר...

אני אף פעם נראה לי לא יבין איך עשיתם את הרקעים המסובכים האלה...
אני מניח, ככה לפחות אני עובד, שמנסים פה פילטר פה משהו וזה יוצא בסוף יפה...

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.