TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- !!!אני שונא שזה קורה
!!!אני שונא שזה קורה
בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם...
טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!!
set Tracklist:
--==========--
1. kimball collins - imagination (k90 remix)
2. Deluxe - Closer to the sky (original mix)
3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix)
4. marco v - godd (original mix)
5. oliver lieb - metro (us mix)
6. DJ Nukem - Instinct (Original mix)
7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix)
8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix)
9. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix)
12. phoenix - Arizona (Breeder Mix)
13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix)
14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
15. joker jam - innocence
טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!!

Re: !!!אני שונא שזה קורה
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL בטח קרה לכם שעשיתם סט והקלטתם אותו, ויצאתם בהרגשה בת זונה שהלך פצצות והכול, ואז אתם שומעים את ההקלטה ורואים שלא הלך כמו שחשבתם... טוב אז זה קרה לי עכשיו, עשיתי סט הקלטתי ולא יצא כמו שציפיתי!!! set Tracklist: --==========-- 1. kimball collins - imagination (k90 remix) 2. Deluxe - Closer to the sky (original mix) 3. marco v & benjamin - simulated (marco v.ision remix) 4. marco v - godd (original mix) 5. oliver lieb - metro (us mix) 6. DJ Nukem - Instinct (Original mix) 7. space manoeuvres - Stage Two (Pariah's Shadow Lounge Mix) 8. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Vocal Mix) 9. phoenix - Arizona (Breeder Mix) 11. Impact aka Deluxe - Ontario (Original mix) 12. phoenix - Arizona (Breeder Mix) 13. Dj Tiesto - Urban Train (Marc OTool Main Remix) 14. Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) 15. joker jam - innocence טוב, פעם הבאה ילך יותר טוב!!! |
סבבה לך, ת'אמת אני לא חושב שזה מעניין.
בצחוק 
באיזה תוכנה השתמשת ? או שעשית עם סידי / ווינל ?
אחי! סט נחמד 
אבל פעם הבאה תעשה הקלטה קצרה ותבדוק שהכל בסדר - ואז יצא פצצות 
ובאמת- איך עשית? סידי?
שמתה שתי טראקים של דלוקס...יפה... הוא בטח ישמח לראות את זה 
השתמשתי בסידי...
השתמשתי בשתי טראקים של דלוקס, והוא אמר ש
closer to the sky
היה מיותר...
הוא יפה לדעתי, השני אבל יותר הסגנון שלי...

תורידו שווה
לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב 
טראקליסט פצצה דרך אגב...
| quote: |
| Originally posted by eXeTik לא נורא אחי, תתרגל וכל פעם יצא לך יותר טוב ![]() טראקליסט פצצה דרך אגב... |

לא נורא אחי...
הייי...
זה קרה גם לי
יותר מפעם אחת
האמת שכמעט תמיד.. 
אבל לא נורא.. אני עדיין מתחיל
ואולי גם אתה
בסוף זה יוצא כמו שרוצים.... 
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL לפחות זה יצא לי טוב... ![]() אהה, וגיליתי שהתוכנה שלי גם דיי דפוקה למה זה קרה בעוד מיקסים שהקלטתי איתה... (total recorder) אבל זה גם בגלל שהרמקולים של המע' יותר מלאי בס כמו במועדון אז ששומעים את זה במחשב זה נורא מדויק... |
אגב אני יוריד עכשיו את
Total Recorder
נראה מה זה התוכנה הזאת....
זה לא משהו התוכנה הזאת...
אני לא ממליץ לכם להוריד...
אני השתמשתי עד עכשיו ב
cool edit 2000
אבל אין לי את הקראק...
ואין לי כוח להוריד...
אז אני יחפש את זה...
זה כולו תוכנת הקלטה פשוטה...
קול אדית לעומת זאת היא תוכנת עריכה יותר טובה...



מצאתי עכשיו תוכנה חייתית ל
Real Time Mixing
קוראים לה
Atomix MP3
בגירסה המלאה אפשר אפילו לשלוח ערוץ אחד לאוזניות אבל במונו ואם שתי כרטיסי קול אפשר גם בסטריאו.
דמו להורדה... שווה!
atomixmp3
זה ישן, אני אבדוק אולי הם הוציאו גירסא חדשה
בכל מקרה, גם בדמו תשימו את הסקין של
DENON
הרבה יותר מגניב..
אני מת על
Total Recorder
אני משתמש בזה פול להקליט מהרדיו 
| quote: |
| Originally posted by DjChook atomixmp3 זה ישן, אני אבדוק אולי הם הוציאו גירסא חדשה בכל מקרה, גם בדמו תשימו את הסקין של DENON הרבה יותר מגניב.. |
אהה אוקיי באמת הוציאו גירסא חדשה 2
שהיא מגניבה, והוציאו את הסקין אז פשוט תורידו אותו מהאתר...
ועוד משהו, למישהו יש את הקראק, למה חיפשתי אותו ולא מצאתי...
בבקשה אם למישהו יש, אני מת להפעיל את ה EFFECTS
| quote: |
| Originally posted by DjChook אהה אוקיי באמת הוציאו גירסא חדשה 2 שהיא מגניבה, והוציאו את הסקין אז פשוט תורידו אותו מהאתר... ועוד משהו, למישהו יש את הקראק, למה חיפשתי אותו ולא מצאתי... בבקשה אם למישהו יש, אני מת להפעיל את ה EFFECTS |
א. כל דבר אפשר לפרוץ
ב סוף חודש שעבר זה אומר למעלה מ - 3 שבועות, הסיבה היחידה שאין לה קראק כי היא לא דבר פופולרי, או שלא היה ביקוש לקראק ב"חברות" הפורצות
מכיוון שאין לי מושג איך שולחים להם אימייל אז הם יפרצו את זה...
בכל מקרה זה עדיין נחמד
פשוט יכול להיות זה מוצר קופסא ופשוט אין את האפשרויות האלו בכלל בגירסת הדגמה אבל במקרה הזה כנראה זה לא מוצר קופסא וצריך להיות קראק...
נקווה שבזמן הקרוב...
אגב אני ינסה לשלוח אי-מייל לאחת הקבוצות שפרצה את הגירסה הראשונה
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.