TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magik 8
Magik 8
Dit is alleen een roddel die ik gehoord, misschien is het ook geen roddel en wordt ie binnenkort ergens opgenomen, zou niet eens gek zijn met zijn eigen solotour ergens in Nederland. Weet iemand hier meer vanaf?
Lijkt me niet logisch , kdenk dat er eerst n nieuwe In search Of Sunrise komt
Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo ��n als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter...
| quote: |
| Originally posted by Marco Harleman Op zicht natuurlijk mooi als er een Magik 8 uit zou komen. Alleen dan niet zo ��n als die live uit Los Angeles komt, want daar staat dan als je hem koopt gelijk al oude muziek op. Volgens mij lopen ze daar in Amerika hopeloos achter vergeleken bij hier. En de laatste magik was zeker wel goed, alleen hier stonden alleen Tiesto zijn eigen nummers en remixen op. Is opzich ook niet erg, maar ik vind hem in de mix zoveel beter... |
sorry je hebt gelijk. Dat was in my memories
ik was ook al in de war met die nummers
ach blond natuurlijk
magik 8 wordt vast 'n DVD... komt dan de complete 9 uurs set van dutch dimension op te staan 
mmm das fraai. Zodra als dat uitkomt ga ik eglijk een dvd speler kopen, of anders een computer waar er een in zit. Of misschien moet ik de baas maar eens zop gek krijgen dat hij weer een nieuwe computer voor me koopt. Dan zorg ik wel dat er een DVD speler inzit
| Originally posted by Boss magik 8 wordt vast 'n DVD... komt dan de complete 9 uurs set van dutch dimension op te staan |
[flapoor mode] uuuuuhhh ...juist ja......[flapoor mode]
trouwes eerst komt In Search Of Sunrise 3 uit, in januari of februari ofso
zou ook wel weer es tijd worden dat er een nieuwe In Search of Sunrise uitgebracht wordt. is toch alweer een tijdje geleden dat de vorige uitkwam.
groeten
kolkiewolkie
Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet 
Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik.
Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation.
En die is heel VET! 
| Originally posted by Dr. Kuipers Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet ![]() Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik. Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation. En die is heel VET! |
Ok vervolg
Op Trancegate te vinden
Rumour has it that Magik 8 mixed by DJ Ti�sto is soon to be recorded in Japan around Christmas. However,
Rumour has it that Magik 8 mixed by DJ Ti�sto is soon to be recorded in Japan around Christmas. However, this is not true.
Ivibes talked to the Blackhole crew (Dj Ti�stos record label) and they denied the rumour. But they did confirm that there will be a Magik 8 cd. The released date is not yet known and it will probably be a studio mix this time, and not a live cd.
Ingolf
Das mooi dan, zal wel erges in februari komen, hij hebt heel januari vrij genomen in ieder gval , zal dan wel gmaakt worden
| Originally posted by Dj Lex it will probably be a studio mix this time, and not a live cd. |
| Originally posted by Jesse Beter, eindelijk weer een CD van goeie kwaliteit zoals Magik 5! |
Afkomstig van "tiesto14" uit de Music Discussion op deze site 
OK the rumors are out... In Search of Sunrise 3 will probally be out first...but Magik 8 supposedly is being recorded in Japan...and it most likely will not be a LIVE set... I emailed the guy i always talk to from Tiesto's site and Blackhole who ALWAYS hooks me up with good information...well atleast he did with Magik 6, Magik 7 and ISOS2 before they were out...so i am waiting for him..to get back to me... hopefully he will hook me up with the good news...HOPEFULLY (crossing-fingers) |
| Originally posted by Boss aaaaaahhhhhh.......magik 5..........dat waren nog eens tijden.... |
Nou las ik weer opt guestbook van Black-Hole dat Magik 8 wordt opgen9omen op Dutch Dimension......oftewel , nix studiomix
| Originally posted by Boss aaaaaahhhhhh.......magik 5..........dat waren nog eens tijden.... |
| Originally posted by M5 SERENDIPITYYYYY!! |
| Originally posted by Dr. Kuipers Een DVD van die 9 uur in HMH lijkt me zekerz wel heel vet ![]() Ze moeten eigenlijk eens wat meer DVD's van feesten uit gaan geven vind ik. Er is er volgens mij alleen maar eentje van Sensation. En die is heel VET! |
| Originally posted by Akira ZOals de Innercity video's vond ik ook niet echt bijster interessant...muziek er boven op geplakt en hoort helemaal geen publiek BAH BAH...Kijk als je er geweest was dan is het leuk om het nog een beetje na te kijken maar meestal vind ik het dan altijd eerlijk gezegd tegenvallen. |
blaah! da's pas saai !