TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Primeur!!!!!!!!!!!!!!! Ppk!!!!!!!!!!!!!
Primeur!!!!!!!!!!!!!!! Ppk!!!!!!!!!!!!!
Ik heb even een mededeling, iedereen was heel positief over de productie van PPK - Reserection
daarom..............
HEEFT DE KLAVEET IN ACHTERVELD DE PRIMEUR , PPK STAAT IN JANUARIE GEBOEKT EN ZAL ALS EERSTE IN NEDERLAND EEN SHOW PRESENTEREN!!!!!!!!!!!!!
..............en hier moet je het maar mee doen..............
PPK Resurection is inderdaad een heel phat nummer. Alleen wat ik een beetje een nadeel vind is dat zodra het grote publiek hem ook leuk vind en hij dus in de top 40 komt en opieder radiostation 2 keer per uur te horen is, de luekigheid er een beetje vanaf gaat. Dat is niet alleen met deze plaat, maar met meerdere. En als je hem dan weer eens op een feest hoord denk ik altijd oh ja die ken al. Eigenlijk moeten ze zon plaat bijna niet draaien op de radio, mocht je hem dan een keer horen in op een party kan je gelijk helemaal uit je dak gaan.
woohoo, ppk komt naar nederland 
Re: Primeur!!!!!!!!!!!!!!! Ppk!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by New Wave HEEFT DE KLAVEET IN ACHTERVELD DE PRIMEUR |
Re: Re: Primeur!!!!!!!!!!!!!!! Ppk!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by !_PeTrUs_! De wat!!!! |
Ow in de kelder...... HeHe 
Re: Re: Re: Primeur!!!!!!!!!!!!!!! Ppk!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by raoel DE KLAVEET !!!!! lees dan man |
Hey we gaan toch niet beledigen he? Ze hebben me altijd verteld dat ik uit die baarmoeder getrokken ben 
w0000t w0000t 
PPK naar Nederland 
Party Party
klaveet = boerenzolder 
staat wel aangeschreven als beste tent in de omgeving maar das nie zo gek.. Dr is er maar 1 moewhahaa 
| Originally posted by Flippe w0000t w0000t ![]() PPK naar Nederland ![]() Party Party |
What The....?????????
Ppk is goed????
Wat is er gebeurt hiero sinds ik weg ben geweest,
Ressurection is de slegste nummer ooit man...
Het is een zeer slechte 'attempt' van een trance track..en die choon is geripped van een klassiek numma
Ppk is al super commercieel in engeland en word in de cheesiest clubs all weken gedraaid....
egt jammer..
sorry jongens
dat was mijn mening
| Originally posted by Nastra Azzurro What The....????????? Ppk is goed???? Wat is er gebeurt hiero sinds ik weg ben geweest, Ressurection is de slegste nummer ooit man... Het is een zeer slechte 'attempt' van een trance track..en die choon is geripped van een klassiek numma Ppk is al super commercieel in engeland en word in de cheesiest clubs all weken gedraaid.... egt jammer.. sorry jongens dat was mijn mening |
naar mijn gevoel was PPK al een week of 4 commercieel, iedereen kent het nummer duzzzz...
ow commercieel.... oooww gaan we zo beginne
is toch leuk zon groepie Russiesche cowboys die een beetje space-geluiden lope te make ? met hun ge piep-piep-piep enzo
word et een space-feesie (space drank, space ceek woeiii
| Originally posted by Dj Alpha naar mijn gevoel was PPK al een week of 4 commercieel, iedereen kent het nummer duzzzz... |