TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Zijn de winkels open op zondag in Brussel?
Zijn de winkels open op zondag in Brussel?
Hey mensen,
Sorry dat ik jullie forum invade, maar ik zag geen sticky voor vragen over het reizen naar Belgie, dus vandaar deze nieuwe thread.
Maar to the point: ik ben van plan om morgen samen met mn vriendin naar Brussel gaan, maar we vroegen ons af of de winkels er open zijn...
Op deze Nederlandse site staat namelijk dat dit niet het geval is:
http://www.brussel.nl/id/57/Openingstijden.html
Maar aangezien in R'dam/Den Haag/A'dam de winkels altijd open zijn op zondag en Brussel volgens mij een grotere stad is, vertrouw ik die website niet 
Ik hoop dat iemand dit kan ophelderen voor ons! En als de winkels gesloten zijn is het de moeite om alsnog te gaan?
Alvast bedankt! 
John
ik ken Brussel niet echt maar de meeste winkels in België zijn gesloten op zondag, sommige zijn 's voormiddags wel open.
Bij ons in de buurt zijn er meestal wel wat kleinere supermarkten open op zondag voormiddag... Van Brussel ben ik echter ni zeker. Afwachten dus waarschijnlijk 
Misschien niet vergelijkbaar, maar Gent is op zondag een spookstad 
Brussel iets open op zondag, no way of tmoeten solden zijn.
| quote: |
| Originally posted by John En als de winkels gesloten zijn is het de moeite om alsnog te gaan? |
Bedankt voor jullie reacties! we hebben toch maar besloten een andere keer te gaan, ergens in december ofzo. Maar toch bedankt! 
| Originally posted by John Bedankt voor jullie reacties! we hebben toch maar besloten een andere keer te gaan, ergens in december ofzo. Maar toch bedankt! |
De Free record shop muntplein is open op zondag, en de meeste caf�kes rond de grote markt ook, en ook agora galerij is open, daar moet je heen om te shoppen, en goedkoop nog!!!
L.
| Originally posted by Lolo De Free record shop muntplein is open op zondag, en de meeste caf�kes rond de grote markt ook, en ook agora galerij is open, daar moet je heen om te shoppen, en goedkoop nog!!! L. |
| Originally posted by Push2005 All���, nu gade Manneke Pis nie zien ! |

| Originally posted by John Jawel in december! ![]() Of 'doetie' het dan niet ivm met vorst ofzo? |
ik vind brussel een vuile stad persoonlijk, en ik weet het goed genoeg omdat ik daar woon. Ik vind A'dam of Parijs bvb veel mooier.
L.
Brussel is idd een enorm vuile stad: 'k snap niet dat daar zo veel toeristen naar toe willen...
Leuven daarentegen. Prachtige/propere stad