TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tom Boonen
Pages (2): [1] 2 »
Tom Boonen
Wow! 
Hij doet het weer 
Amai, wat een finale!
He's the man !
Ma kvraag me toch af of die soms ook nie iets verborgens en veboden slikt...
respect man, wat een finale
en als't er ene verdient dan hij wel.
\o/ Tommeke \o/
Zalig WK, en wat een laatste uur!!
Spijtig voor Bettini, want hij was duidelijk de beste man in koers. Ook relatief jammer dat McEwen en Petacchi de laatste helling ni meer overleefd hebbeb, maar dat siert dan weer Tom dat hij er w�l mee over is geraakt. En ook prachtige koers van de hele Belgische ploeg. In elke ontsnapping ��n of meerdere mannetjes mee die perfect meewerkten of afstopten wanneer nodig. En dan de Peet en Nuyens die de laatste kilometer het pelotonnetje nog terugbrengen en Tom perfect afzetten RESPECT! 
Damn wa Van Petegem daar nog uit zen kuiten schut en Nick, die mannen moeten echt zo dood als iet geweest zijn toen ze over de meet bolden. Had echt ni gedacht da ze er nog gingen bijkomen
Soit fantatische prestatie van de ganse belgische ploeg gewoon tout court en afgemaakt door nen geweldige Boonen.
ook prestatie van valverde eigelijk te zot voor woorden, diee ket had ene koersdag der opzitten tss zen opgave in den tour en vandaag.
Bettini dik WK toch, ik lag echt strijk vant lache toen hem zo ineens los over perdiguero ging rofl, echt indrukwekkend WK andermaal van polleke, al zen aanvallen hebben er ook infeite voorgezorgd da Peta en Rob Mcewen de rol hebben moeten lossen
En dan natuurlijk Vino :love:, ik wist da da kapotgebaartje ma voor de zwans was en wie viel er aan de laatste ronde, wehe Vino.
Kortom geweldig WK wee, ik stond hier echt te roepen met onze pa op zen Wuyts, JAAAAAAAAAAA TIS BINNEEEEEEEEEEEUH, BOONEEEEEEEUH rofl
edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` edit: for the record den eerste da hier komt zeggen da koers suckt kom ik op zijne muil slaan als ek hem nog is tegenkom baaai de weeeej |
boonen who?!
btw de koers suckt

| Originally posted by Zehra btw de koers suckt |

DE KOERS IS VOOR JANETTEN!
overhyped! 
maar zeker een mooie prestatie van de Belgen en van Tom.
Belgi� wint ! weer schitterend van Boonen
Spijtig van de motorcross
| Originally posted by djcresto overhyped! ![]() |
| Originally posted by Zehra boonen who?! btw de koers suckt |
| Originally posted by Xilver DE KOERS IS VOOR JANETTEN! |
| Originally posted by Jasperovitsj Bwah, kvind ook wel dat ze hem vaak net iets t� goddelijke proporties aanmeten, maar objectief gezien is een seizoen met 15 overwinningen waaronder 2 klassiekers, Tour-ritten en het WK echt wel geweldig! Zeker als die gast nog maar 24 is en de 2 vorige jaren ook al enorm sterk gepresteerd heeft het hele jaar door. |
Inderdaad. Hij heeft al 3 jaar een complexloze grote bek, bijna op het arrogante af, maar ij wint wel alles wat hij zegt dat hij gaat winnen 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, leve Tom 
sjieke sjieke prestatie. Tom gaat nog meer winnen als Museeuw denk ik
Ronde van vlaanderen, parijs roubaix, tourritten (normaal ook groen zonder pech) en dan WK winnen... Jaaaaaaaaa watte. Heeft dat al ooit iemand hem voorgedaan eigenlijk?
| Originally posted by Phortastic JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, leve Tom ![]() sjieke sjieke prestatie. Tom gaat nog meer winnen als Museeuw denk ik Ronde van vlaanderen, parijs roubaix, tourritten (normaal ook groen zonder pech) en dan WK winnen... Jaaaaaaaaa watte. Heeft dat al ooit iemand hem voorgedaan eigenlijk? |
| Originally posted by Phortastic JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, leve Tom ![]() sjieke sjieke prestatie. Tom gaat nog meer winnen als Museeuw denk ik Ronde van vlaanderen, parijs roubaix, tourritten (normaal ook groen zonder pech) en dan WK winnen... Jaaaaaaaaa watte. Heeft dat al ooit iemand hem voorgedaan eigenlijk? |
ja museeuw heeft 11 of 12 wereldbeker zeges waaronder 3 keer ronde van vlaanderen en 3 keer Parijs-roubaix, ook ne keer wereldkampioen idd en idd ook ritten in de tour. Maar Tom is nog ma 24
ongelooflijk eigenlijk...
| Originally posted by Phortastic ja museeuw heeft 11 of 12 wereldbeker zeges waaronder 3 keer ronde van vlaanderen en 3 keer Parijs-roubaix, ook ne keer wereldkampioen idd en idd ook ritten in de tour. Maar Tom is nog ma 24 ongelooflijk eigenlijk... |
dat doet niets af aan museeuws prestaties. Tgaat om het fietsen ni hoe ze spreken in de camera he 
Geen enkele sport kan op tegen voetbal 
| Originally posted by mellow_head Geen enkele sport kan op tegen voetbal |
ga curle