TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו מכיר את השיר הזה?
מישהו מכיר את השיר הזה?
כל מה שאני זוכר ממנו זה שבאמצע יש צפירה כזאת כמו ביום הזיכרון.
מישהו בטוח מכיר
אל תמחקו את ההודעה
כתבתי כי פשוט אין לי מושג איך לכתוב צפירה באנגלית..

Re: מישהו מכיר את השיר הזה?
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum כל מה שאני זוכר ממנו זה שבאמצע יש צפירה כזאת כמו ביום הזיכרון. מישהו בטוח מכיר אל תמחקו את ההודעה כתבתי כי פשוט אין לי מושג איך לכתוב צפירה באנגלית.. |
אני מהמר על...
Yves Deruyter - Back to earth (original mix)
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 אני מהמר על... Yves Deruyter - Back to earth (original mix) |
צפירה = hooting

צפירה זה לא
HORN??
אההההההה
אני יודע למה אתה מתכוון
זה בטח
tillman uhrmacher & peter ries - free (talla 2xlc remix)
השיר הזה הפך להיות דיי להיט בישראלת ובצדק
שיר גדול
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ אההההההה אני יודע למה אתה מתכוון זה בטח tillman uhrmacher & peter ries - free (talla 2xlc remix) השיר הזה הפך להיות דיי להיט בישראלת ובצדק שיר גדול |
לא זא לא אף אחד מהשירים שכתבתם
הצפירה לא קטועה
פשוט צפירה ככה איזה 10-15 שניות באמצע השיר
יכול להיות
horny horns
יש ווקל
"It's party time..."
ובכל מקרה, זה ממש לא יכול להיות שזה מה שאתה יודע מהשיר
כי צפירה רוב הדיג'יים שמים בתיבת אפקטים בתור תוספת....
זה ממש לא יעזור להגיד צפירה...
תגיד בערך איזה סוג השיר הזה
טראנס ,טכנו וכ"ו
אם אתה לא זוכר אז הסיכוים למצוא אותו קלושים...
מממ
זה טראנס..אולי זה היה בתיהת אפקטים...
לא חושב אבל..
דוגרי
תזכר אולי יש ווקלים
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.