TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מישהו מכיר את השיר הזה?


Posted by DjNumShum on Dec-22-2001 02:57:

מישהו מכיר את השיר הזה?

כל מה שאני זוכר ממנו זה שבאמצע יש צפירה כזאת כמו ביום הזיכרון.
מישהו בטוח מכיר

אל תמחקו את ההודעה
כתבתי כי פשוט אין לי מושג איך לכתוב צפירה באנגלית..


Posted by Dj Black on Dec-22-2001 08:49:

Re: מישהו מכיר את השיר הזה?

quote:
Originally posted by DjNumShum
כל מה שאני זוכר ממנו זה שבאמצע יש צפירה כזאת כמו ביום הזיכרון.
מישהו בטוח מכיר

אל תמחקו את ההודעה
כתבתי כי פשוט אין לי מושג איך לכתוב צפירה באנגלית..


צפירה?!....WTF?!





Posted by s0undw4v3 on Dec-22-2001 10:55:

אני מהמר על...
Yves Deruyter - Back to earth (original mix)


Posted by eXeTik on Dec-22-2001 11:30:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני מהמר על...
Yves Deruyter - Back to earth (original mix)


יכול להיות... אבל זה לא ממש צפירה


Posted by Dj Black on Dec-22-2001 11:32:

צפירה = hooting


Posted by warpedd_ on Dec-22-2001 12:43:

צפירה זה לא
HORN??


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-22-2001 12:59:

אההההההה
אני יודע למה אתה מתכוון
זה בטח
tillman uhrmacher & peter ries - free (talla 2xlc remix)
השיר הזה הפך להיות דיי להיט בישראלת ובצדק
שיר גדול


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 13:27:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אההההההה
אני יודע למה אתה מתכוון
זה בטח
tillman uhrmacher & peter ries - free (talla 2xlc remix)
השיר הזה הפך להיות דיי להיט בישראלת ובצדק
שיר גדול


יכול להיות...


Posted by DjNumShum on Dec-22-2001 15:30:

לא זא לא אף אחד מהשירים שכתבתם


הצפירה לא קטועה
פשוט צפירה ככה איזה 10-15 שניות באמצע השיר


Posted by DjChook on Dec-22-2001 16:32:

יכול להיות

horny horns

יש ווקל
"It's party time..."

ובכל מקרה, זה ממש לא יכול להיות שזה מה שאתה יודע מהשיר
כי צפירה רוב הדיג'יים שמים בתיבת אפקטים בתור תוספת....


Posted by m0sh on Dec-22-2001 17:33:

זה ממש לא יעזור להגיד צפירה...

תגיד בערך איזה סוג השיר הזה

טראנס ,טכנו וכ"ו

אם אתה לא זוכר אז הסיכוים למצוא אותו קלושים...


Posted by DjNumShum on Dec-22-2001 19:32:

מממ
זה טראנס..אולי זה היה בתיהת אפקטים...

לא חושב אבל..


Posted by DjChook on Dec-22-2001 19:37:

דוגרי

תזכר אולי יש ווקלים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.