TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fantastische prachtige fenomenale cadeautjes

Posted by Henkie_henk on Dec-22-2001 03:38:

Fantastische prachtige fenomenale cadeautjes

Heeey.. ff snel

Morgen (middag uiteraard)

Nog kerstcadeautjes kopen voor t vrouwtje.. heeft iemand nog leuke tips ideen etc??

of wat jij voor der koopt zou willen kopen etc..

Thx in advance aappies

L@terZz

Posted by Dj Alpha on Dec-22-2001 06:57:

een opblaaskrokodil

Posted by Yarnie on Dec-22-2001 07:34:

euhhhhhh........tja..........ik zou toch een lekre opblaaskrokodil kopen.. of een geil lengeries setje(heb jij ook wat aan )
......ja toch!

Haudoe

Posted by Yarnie on Dec-22-2001 07:35:

euhhhhhh........tja..........ik zou toch een lekre opblaaskrokodil kopen.. of een geil lengeries setje(heb jij ook wat aan )
......ja toch! geen bon bons wordt ze alleen maar dik van

Haudoe

Posted by Massive on Dec-22-2001 07:35:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
een opblaaskrokodil

jah, of een krokodildo... of gewoon een literpak condooms, dan ken je weer een poosje mee door henk

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-22-2001 11:23:

doe s orgineel: koop d'r een lekker luchtje!

Posted by Blik on Dec-22-2001 11:42:

eetbare slipjes natuurlijk

Posted by New Wave on Dec-22-2001 12:11:

ga voor der strippen, verkleed je als kerstman.....op het einde lig je toch te krikken...........heeft ze toch een leuk kadootje gehad...........

Posted by Flippe on Dec-22-2001 12:21:

quote:
Originally posted by New Wave
ga voor der strippen, verkleed je als kerstman.....op het einde lig je toch te krikken...........heeft ze toch een leuk kadootje gehad...........

das idd wel een mooi idee voor een kado

Posted by Henkie_henk on Dec-22-2001 15:14:

quote:
Originally posted by Flippe

das idd wel een mooi idee voor een kado

Ja veel top ideetjes hiero!

thx he

Posted by Flipper01 on Dec-22-2001 15:36:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ja veel top ideetjes hiero!

thx he

We zijn natuurlijk wel heel benieuwd wat het uiteindelijk geworden is... Ik hoop dat ik t ook nog kan lezen, want ik vertrek morgen richting Egypte!! Zodra ik een internetcafe vind zal ik hier wel weer rondneuzen!

Posted by Henkie_henk on Dec-22-2001 15:50:

weet ik veel man.. werd om 4 uur wakker.. was laat gister.. anders haal ik morgen wel wat.. ist lekker nog drukker overal.. das ook rlxt..

trouwes als je een luchtje koopt.. heb je ook van die.. bla die bla amore ofzow.. mannen er vrouwen versie en die passen inelkaar.. kijk das nog es mooi.. kan je verhaaltje aanhange van bla bla netzoals wij bijelkaarpassen..

mja ik kijk nog wel ff

Posted by HiGH_NrG on Dec-22-2001 16:26:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
weet ik veel man.. werd om 4 uur wakker.. was laat gister.. anders haal ik morgen wel wat.. ist lekker nog drukker overal.. das ook rlxt..

trouwes als je een luchtje koopt.. heb je ook van die.. bla die bla amore ofzow.. mannen er vrouwen versie en die passen inelkaar.. kijk das nog es mooi.. kan je verhaaltje aanhange van bla bla netzoals wij bijelkaarpassen..

mja ik kijk nog wel ff

En een week later is t uit...

Posted by Dj Alpha on Dec-22-2001 17:28:

Verkleed jezelf als dr vader, loop naar dr slaapkamer met je broek los en kijk hoe ze reageert.. misschien is het wel een incest kind
geintjuh Henkie

Posted by Gekhous on Dec-22-2001 17:54:

Exclamation

quote:
Originally posted by Yarnie

geef dr een dildo, dan heeft ze tenminste ook wat te doen als je weer op inet zit....

Posted by Massive on Dec-22-2001 18:48:

quote:
Originally posted by Flipper01
want ik vertrek morgen richting Egypte!! Zodra ik een internetcafe vind zal ik hier wel weer rondneuzen!

w00t een internetcafe midden in de woestijn?? woeii

jajaja