TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Airwave announcement
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Airwave announcement
NEW AIRWAVE ALBUM + SINGLE
Today we are announcing the new Airwave album Trilogique. A renewed concept and sound packed in 3 CD with 3 styles hybridised together in one solid album. CD 1: Progressive Trance, CD 2: Progressive House and CD 3: Bedroom Lounge. The album will be released early 2006 and in November you can expect the new single Progressive Agressive of which you can listen to a loop in our audio player in the top right of this screen. Enjoy!!!
niiiiiiiiiiiiice nieuws
looking forward to it 

![]()

SPAM
j/k 
HAHA ja en neen kweeni
Bwuh... die Progressive Aggressive doet me ni echt iets. Vind em wa simpel, en die vocal vind ik helemaal niks. Lolo, je hebt betere dingen gemaakt, maar er zullen wel betere tracks staan op Trilogique, vermoed ik 
Ieder zen ding, natuurlijk. Wacht maar tot jij den full track hoort, maar ik respecteer je mening.
L.
ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt...
| quote: |
| Originally posted by Phortastic CD 3: Bedroom Lounge. |
Die 3de sample is wel leuk!
Ook die opbouw van Yves Deruyter trouwens! Maar na het uplifting gedeelte valt het voor mij wat tegen.
Wiii wallpapers en hoort de experts es 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt... |
ach ja, je kunt ni iedereen tegelijk bevallen!! Ma goe, was het mijn bedoeling dan zou ik het puur aan mijn portefeuille denken, en da ni mensen, zeker ni!!
L.
| quote: |
| Originally posted by Lolo Ma goe, was het mijn bedoeling dan zou ik het puur aan mijn portefeuille denken, en da ni mensen, zeker ni!! |
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle wth? Wat moete daar onder verstaan? zachte slaapmuziek, sensuele sexdeuntjes of relaxerende dutjesmuziek? En om eerlijk te zijn krijg ik al kiekevel als ik het woord lounge nog maar zie staan. |
Die Yves Deruyter track klinkt anders wel nie slecht
Die Progressive Agressive ken ik alleszins van Tranceplant 5, nooit gedacht dat dat een Airwave was eigenlijk. btw, in tegenstelling tot het Frans en Nederlands is het Aggressive
maar da's nie erg natuurlijk. Die Yves Deruyter vind ik ronduit SUPER, detecteer ik daar wat Airwave invloed (Elemental-piano-toestand, niet?)? Zou kunnen, al gebeurd met Born Slippy als ik me dat goed herinner. Nova is nooit mijn type project geweest tbh. De laatste 6 samples op www.bonzaimusic.com zouden dan door l-vee-handen gepasserd zijn, zeker?
Kan er al een tl af van trilogique? Komt de eerste track van TP5 erop want euh...

En When Things Go Wrong 2005?
En Sunspot 2005? Want euh...
Hey, 3 cd's, dan denk ik aan full versions en dat zou schitterend zijn. Gaat het enkel over de Airwave alias op die cd's? Dan gaan er veel nieuwe trax tussenzitten, neem ik aan
. www.djairwave.com under construction? Gewoon van server verhuizen, of houden we die vanaf vandaag best nauwlettend in de gaten?
Sorry voor de lawine aan vragen, hoor
, maar het is allemaal een beetje mysterieus 
Aaaah, early 2006... the waiting game. Is ie al definitief af? Kijk er behoorlijk naar uit 
| quote: |
| Originally posted by TOR Airwave - God Surrounds Us roxxor |
tracklist van trilogique komt eraan, nog ff geduld, de twee remixen zullen erop staan, maar wel als bonus track, geen full versions spijtig genoeg heb je maar 74 minuten op een cd, het is allemaal Airwave materiaal en niks anders, we zijn effectief bezig met iets voor mijn site, meer info binnenkort.
En laatste antwoord: den album is al een paar dagen af... hehehehehehehe.
L.
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Indeed!! En er mogen gerust breaks opstaan � la Planisphere b-sides! Frogger en Cubed zijn echt geweldig goeie progbreaks!! |
Zalig
I can't wait! 
| quote: |
| Originally posted by Lolo tracklist van trilogique komt eraan, nog ff geduld, |
| quote: |
de twee remixen zullen erop staan, maar wel als bonus track, geen full versions spijtig genoeg heb je maar 74 minuten op een cd, |
| quote: |
het is allemaal Airwave materiaal en niks anders, we zijn effectief bezig met iets voor mijn site, meer info binnenkort. |
| quote: |
En laatste antwoord: den album is al een paar dagen af... hehehehehehehe. L. |
Waw, zoveel nieuwe tracks 
Wordt het trouwens allemaal 'Airwave', of ook andere nieuwe dingetjes? Meer loungey tracks lijken me niet echt 'Airwave'-materiaal 
Dat van Yves Deruyter, is dat geen cover van Keane? Klinkt me wat 'goedkoop' eerlijk gezegd. Die piano klinkt er alleszins naar... Ook die Airwave/Planisphere-achtige bass stab klinkt wel ni echt op z'n plaats me dunkt 
Ach, het wordt toch wel vet 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.