TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Airwave announcement
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Lolo on Sep-26-2005 13:44:

Airwave announcement

HIER/HERE/ICI

Posted by Phortastic on Sep-26-2005 13:47:

NEW AIRWAVE ALBUM + SINGLE
Today we are announcing the new Airwave album Trilogique. A renewed concept and sound packed in 3 CD with 3 styles hybridised together in one solid album. CD 1: Progressive Trance, CD 2: Progressive House and CD 3: Bedroom Lounge. The album will be released early 2006 and in November you can expect the new single Progressive Agressive of which you can listen to a loop in our audio player in the top right of this screen. Enjoy!!!

niiiiiiiiiiiiice nieuws

looking forward to it

Posted by Jasperovitsj on Sep-26-2005 13:47:

Posted by Zehra on Sep-26-2005 13:49:

Posted by eieregooie on Sep-26-2005 14:06:

SPAM

j/k

Posted by Lolo on Sep-26-2005 14:07:

HAHA ja en neen kweeni

Posted by Xilver on Sep-26-2005 14:08:

Bwuh... die Progressive Aggressive doet me ni echt iets. Vind em wa simpel, en die vocal vind ik helemaal niks. Lolo, je hebt betere dingen gemaakt, maar er zullen wel betere tracks staan op Trilogique, vermoed ik

Posted by Lolo on Sep-26-2005 14:19:

Ieder zen ding, natuurlijk. Wacht maar tot jij den full track hoort, maar ik respecteer je mening.

L.

Posted by Phortastic on Sep-26-2005 14:23:

ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt...

Posted by Dark Apostle on Sep-26-2005 14:35:

quote:
Originally posted by Phortastic
CD 3: Bedroom Lounge.

wth? Wat moete daar onder verstaan? zachte slaapmuziek, sensuele sexdeuntjes of relaxerende dutjesmuziek?

En om eerlijk te zijn krijg ik al kiekevel als ik het woord lounge nog maar zie staan.

Posted by Hydra on Sep-26-2005 14:43:

Die 3de sample is wel leuk!

Ook die opbouw van Yves Deruyter trouwens! Maar na het uplifting gedeelte valt het voor mij wat tegen.

Posted by mellow_head on Sep-26-2005 15:13:

Wiii wallpapers en hoort de experts es

Posted by Eagle` on Sep-26-2005 15:15:

quote:
Originally posted by Phortastic
ik oordeel nooit over low quality sample loopjes. Dat is geen track maar een soort van trailer. Kga ook niet zeggen na het zien van een trailer dat een film zuigt...

mo ge kunt toch min of meer een menig vormen. Soit weinig boeiende samples imo

Posted by Lolo on Sep-26-2005 17:08:

ach ja, je kunt ni iedereen tegelijk bevallen!! Ma goe, was het mijn bedoeling dan zou ik het puur aan mijn portefeuille denken, en da ni mensen, zeker ni!!

L.

Posted by Dark Apostle on Sep-26-2005 17:22:

quote:
Originally posted by Lolo
Ma goe, was het mijn bedoeling dan zou ik het puur aan mijn portefeuille denken, en da ni mensen, zeker ni!!

maw je wou stiekem een paar jaren '80 hitjes remixen met een beat onder, maar u geweten liet het niet toe.

Posted by TOR on Sep-26-2005 17:30:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
wth? Wat moete daar onder verstaan? zachte slaapmuziek, sensuele sexdeuntjes of relaxerende dutjesmuziek?

En om eerlijk te zijn krijg ik al kiekevel als ik het woord lounge nog maar zie staan.

Airwave - God Surrounds Us

roxxor

sample #1 is bij mij trouwens nog steeds E-Love - Vrantique

Posted by Bunz on Sep-26-2005 17:47:

Die Yves Deruyter track klinkt anders wel nie slecht

Posted by Belgian Bonzai on Sep-26-2005 21:56:

Die Progressive Agressive ken ik alleszins van Tranceplant 5, nooit gedacht dat dat een Airwave was eigenlijk. btw, in tegenstelling tot het Frans en Nederlands is het Aggressive maar da's nie erg natuurlijk. Die Yves Deruyter vind ik ronduit SUPER, detecteer ik daar wat Airwave invloed (Elemental-piano-toestand, niet?)? Zou kunnen, al gebeurd met Born Slippy als ik me dat goed herinner. Nova is nooit mijn type project geweest tbh. De laatste 6 samples op www.bonzaimusic.com zouden dan door l-vee-handen gepasserd zijn, zeker?

Kan er al een tl af van trilogique? Komt de eerste track van TP5 erop want euh...
En When Things Go Wrong 2005?
En Sunspot 2005? Want euh...
Hey, 3 cd's, dan denk ik aan full versions en dat zou schitterend zijn. Gaat het enkel over de Airwave alias op die cd's? Dan gaan er veel nieuwe trax tussenzitten, neem ik aan . www.djairwave.com under construction? Gewoon van server verhuizen, of houden we die vanaf vandaag best nauwlettend in de gaten?
Sorry voor de lawine aan vragen, hoor , maar het is allemaal een beetje mysterieus

Aaaah, early 2006... the waiting game. Is ie al definitief af? Kijk er behoorlijk naar uit

Posted by Jasperovitsj on Sep-26-2005 21:57:

quote:
Originally posted by TOR
Airwave - God Surrounds Us

roxxor

Indeed!!
En er mogen gerust breaks opstaan � la Planisphere b-sides! Frogger en Cubed zijn echt geweldig goeie progbreaks!!

Posted by Lolo on Sep-26-2005 22:10:

tracklist van trilogique komt eraan, nog ff geduld, de twee remixen zullen erop staan, maar wel als bonus track, geen full versions spijtig genoeg heb je maar 74 minuten op een cd, het is allemaal Airwave materiaal en niks anders, we zijn effectief bezig met iets voor mijn site, meer info binnenkort.

En laatste antwoord: den album is al een paar dagen af... hehehehehehehe.

L.

Posted by Lolo on Sep-26-2005 22:11:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Indeed!!
En er mogen gerust breaks opstaan � la Planisphere b-sides! Frogger en Cubed zijn echt geweldig goeie progbreaks!!

dan ga je heel gelukkig zijn denk ik!! hehehe

Posted by Jasperovitsj on Sep-26-2005 22:28:

Zalig

I can't wait!

Posted by Belgian Bonzai on Sep-26-2005 22:37:

quote:
Originally posted by Lolo
tracklist van trilogique komt eraan, nog ff geduld,

Ok
quote:

de twee remixen zullen erop staan, maar wel als bonus track, geen full versions spijtig genoeg heb je maar 74 minuten op een cd,

Idd zeer spijtig genoeg, nu ja, als ie maar goed is. Op een cd kan toch 79m57? Die remixes alleen al maken het album een must-have imo, ik hoop dat die minimaal ge-edit zijn. We zullen zien.
quote:

het is allemaal Airwave materiaal en niks anders, we zijn effectief bezig met iets voor mijn site, meer info binnenkort.

Safe, dan kan er volgend jaar misschien een lolo album van af? Ik kan maar hopen, h�.
En... ok.
quote:

En laatste antwoord: den album is al een paar dagen af... hehehehehehehe.

L.

Dat bespaart een hoop gezaag LOL.
Merci voor de info

Posted by Icone on Sep-27-2005 15:57:

Waw, zoveel nieuwe tracks

Wordt het trouwens allemaal 'Airwave', of ook andere nieuwe dingetjes? Meer loungey tracks lijken me niet echt 'Airwave'-materiaal

Dat van Yves Deruyter, is dat geen cover van Keane? Klinkt me wat 'goedkoop' eerlijk gezegd. Die piano klinkt er alleszins naar... Ook die Airwave/Planisphere-achtige bass stab klinkt wel ni echt op z'n plaats me dunkt

Posted by eieregooie on Sep-27-2005 16:13:

Ach, het wordt toch wel vet

Pages (4): [1] 2 3 4 »