TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1


Posted by arik on Dec-22-2001 17:55:

אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1

לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 17:57:

Re: אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1

quote:
Originally posted by arik
לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????


אני אישית חושב ששווה לנסות את הכבלים
אבל אמרו לי שזה עוד לא יצא!!..


Posted by arik on Dec-22-2001 18:06:

לפי מה שאני הבנתי הם כבר קיבלו אישור ממשרד התקשורת
והם רק צרכים לקבל עוד איזה אישור מהם או משהו כזה
אבל בעיקרון זה יהיה בקרוב מאד אולי אפילו עוד שבועיים עד חודש
נירשמתי לניסוי אני מקווה שיבחרו אותי אז אני לא יצתרך לשלם אל זה
אני חושב שזה צריך להיות די זול וזה לא ניתקע כמו אי די אס אל
ובכל מקרה גם אם אי די אס אל אתה לא מגיע למהירות המקסימלית אז אני מעדיף את הכבלים בגלל היציבות של זה ולא בגלל המיהירות למרות שהכבלים מהיר כמו האי די אס אל אם לא יותר!!!


Posted by m0sh on Dec-22-2001 18:09:

Re: אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1

quote:
Originally posted by arik
לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????


עדיין לא "יצא" כבלים...

אבל הנה התשובה:

מבחינת בטיחות:אי די אס אל
בגלל שהכבלים זה בעצם אי פי קבוע אז הוא יותר פגיע ,לעומת אי די אס אל שהוא לא אי פי קבוע ויותר בטוח (כל מיני שטוית עם וינדוס)

מבחינת מהירות אז זה ככה:אי די אס אל ,בעצם נותן לך פס רוחב פרטי,יעני לא משנה אם כל השכונה תיהיה מחוברת המהירות תיהיה אותו דבר,לעומת זאת כבלים עם כל השכונה תיהיה מחוברת אז יבצר עומס שזה בעצם ככה במודם רגיל
כבלים אולי יתנו שירות יותר מהר אבל לא תמיד תגיע למהירוית שאתה יכול...

מבחינה כספית :כבלים מנצח בגדול,אין ספקים מזדיינים יש רק את הכבלים זה לא על קוו,לא עושה בעיות שלא מתחבר ולא בעיות של משתמש...

יותר קל לחבר לרשת את זה,כי אתה מחובר 24 שעות ולא פתאום באמצע הלילה שאתה מוריד משהו הוא יתנתק

אז הסיכום:
בטיחות,מהירות(תלוי אם זה יהיה באותה מהירות או שכבלים יהיה יותר מהר)
אי די אס אל

מחיר,יציבות כבלים

לדעתי עדיף כבלים בגלל ההדבל של המחיר וה-24 שעות!


Posted by arik on Dec-22-2001 18:17:

Re: Re: אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


עדיין לא "יצא" כבלים...

אבל הנה התשובה:

מבחינת בטיחות:אי די אס אל
בגלל שהכבלים זה בעצם אי פי קבוע אז הוא יותר פגיע ,לעומת אי די אס אל שהוא לא אי פי קבוע ויותר בטוח (כל מיני שטוית עם וינדוס)

מבחינת מהירות אז זה ככה:אי די אס אל ,בעצם נותן לך פס רוחב פרטי,יעני לא משנה אם כל השכונה תיהיה מחוברת המהירות תיהיה אותו דבר,לעומת זאת כבלים עם כל השכונה תיהיה מחוברת אז יבצר עומס שזה בעצם ככה במודם רגיל
כבלים אולי יתנו שירות יותר מהר אבל לא תמיד תגיע למהירוית שאתה יכול...

מבחינה כספית :כבלים מנצח בגדול,אין ספקים מזדיינים יש רק את הכבלים זה לא על קוו,לא עושה בעיות שלא מתחבר ולא בעיות של משתמש...

יותר קל לחבר לרשת את זה,כי אתה מחובר 24 שעות ולא פתאום באמצע הלילה שאתה מוריד משהו הוא יתנתק

אז הסיכום:
בטיחות,מהירות(תלוי אם זה יהיה באותה מהירות או שכבלים יהיה יותר מהר)
אי די אס אל

מחיר,יציבות כבלים

לדעתי עדיף כבלים בגלל ההדבל של המחיר וה-24 שעות!


זה היה די מעמיק
תראה אני לא צריך להוריד טרק על 300 קיי
גם 30 עד 80 ככה יספיק לי
העיקר שלא ירד כל 2 קיי כמו עכשיו
ומה שחשבתי עליו זה שעבר כל כך הרבה זמן מאז שיש אי די אס אל שאף ילד לא יחכה לכבלים בטח כל מי שרצה אינטרנט מהיר כבר קנה אי די אס אל
מי יחכה לכבלים שנה שלמה
מה שאומר זה לא יהיה הרבה מישתמשים וזה יהיה די מהיר
מה אתה אומר????


Posted by m0sh on Dec-22-2001 18:22:

אולי כן ואולי לא...

אני אם יצא היום אני כנראה יעבור עוד 5 חודשים...

כבלים בלי ספק

הכל כמעט בגלל המחיר...


Posted by arik on Dec-22-2001 18:28:

בגלל המחיר
אבל גם חשוב מאד הקטע שאין לכבלים באגים כמו לאי די אס אל
כי אם אתה מוריד בוכתה של טרקים בקצב מהיר אז באי די אס אל
יש את הקטע המסריח שזה יכול להתקע לך ואז אתה צריך לכבות את המחשב או את המודם


Posted by m0sh on Dec-22-2001 19:24:

בקשר למהירוית....
בארץ מחוברים לאי די אס אל רק 4000 משתמשים...

ככה שאני לא חושב שיהיה קצת אנשים בכבלים...


Posted by s0undw4v3 on Dec-22-2001 19:29:

כשיהיה - קח כבלים ורק כבלים
איידיאסאל זה חרא מכל הבחינות.
מחיר חרא, מהירות חרא, יציבות חרא, ואתה תלוי גם בבזק וגם בספק אינטרנט.


Posted by Q-PiXeL on Dec-22-2001 19:56:

אחי כבלים זה באמת שווה, ה
upstream
בכבלים בהרבה יותר גבוה מאידיאסאל יענו השליחה יותר גבוה.

ובקשר לאי פי זה ממש לא משנה שזה קבוע, באידיאסאל יש ספקים שגם נותנים איפי קבוע וזה אפילו יותר טוב.

רק שים לב שהניסוי יכול להיות ממש חרא כי יום אחד זה יכול להפסיק לעבוד או שתהיה הגבלה רצינית על מהירות אבל עדיין הניסוי שווה כי הוא בחינם


Posted by Dj Moriano on Dec-22-2001 20:00:

quote:
Originally posted by arik
בגלל המחיר
אבל גם חשוב מאד הקטע שאין לכבלים באגים כמו לאי די אס אל
כי אם אתה מוריד בוכתה של טרקים בקצב מהיר אז באי די אס אל
יש את הקטע המסריח שזה יכול להתקע לך ואז אתה צריך לכבות את המחשב או את המודם


אל תיהיה בטוח שבכבלים לא יהיו באגים....
אף אחד עדין לא ניסה כבלים זה ממש חדש
ADSL
יש להרבה ואתה יכול לשאול אם אנשים מרוצים מזה וגם
הADSL
הראה מה הוא יכול והכבלים לא....


Posted by s0undw4v3 on Dec-22-2001 21:15:

הכבלים הוכיחו את עצמם באמריקה ובעוד הרבה ארצות בעולם...
אני מקווה שזה יגיע לכאן סוף סוף, אבל בינתיים ה-
ADSL
בארץ, הוכיח להרבה אנשים שהוא פשוט חרא.
יש אולי ארצות שכלפיהן יש חיבור מהיר, אבל זה לא תמידי, וזה לא לגבי שני הכיוונים - האפסטרים הוא כמו של איי אס די אן, והדאונסטרים נע בין 1 קילו-בייט, לבין אולי 150 קילו-בייט...

כבלים הרבה יותר טובים
ולא מוגבלים כל כך...

הניסוי אומנם דיי חרא עכשיו כי הם בודקים הגבלות, אבל כשזה יהיה פתוח לציבור זה יהיה הרבה יותר טוב!


Posted by Dj Moriano on Dec-23-2001 12:10:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
הכבלים הוכיחו את עצמם באמריקה ובעוד הרבה ארצות בעולם...
אני מקווה שזה יגיע לכאן סוף סוף, אבל בינתיים ה-
ADSL
בארץ, הוכיח להרבה אנשים שהוא פשוט חרא.
יש אולי ארצות שכלפיהן יש חיבור מהיר, אבל זה לא תמידי, וזה לא לגבי שני הכיוונים - האפסטרים הוא כמו של איי אס די אן, והדאונסטרים נע בין 1 קילו-בייט, לבין אולי 150 קילו-בייט...

כבלים הרבה יותר טובים
ולא מוגבלים כל כך...

הניסוי אומנם דיי חרא עכשיו כי הם בודקים הגבלות, אבל כשזה יהיה פתוח לציבור זה יהיה הרבה יותר טוב!



הADSL
הוכיח את עצמו בארצות אחרות כמו קוריאה ויפן ושם
הוא עובד ממש טוב יותר טוב מכבלים

אבל בארץ כמו בהרבה דברים לא מתקדמים, והשתיות חרא, והשרת חרא והרבה דברים חרא......

אם אתה מתקבל לניסוי אז שווה אם לא אז
חכה קצת זמן תראה איך זה בארץ......


Posted by DjChook on Dec-23-2001 14:54:

יו איזה זיוני שכל אני בשוק!

אז ככה:

אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !

עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם

מה אתם משווים ?!?!?!?!!

איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה

עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.

בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...

וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...

אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...

אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...

ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה

אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP


Posted by arik on Dec-23-2001 15:25:

אני לא מתווכח איתך
אבל אני חושב ששניהם בסך הכל מספיקים בישביל להוריד את הטטרקים שאתה רוצה
יותר טוב מחיבור רגיל
וחבר שלי כבר בניסוי הרבה זמן והוא אומר שאין בעיות אם זה וכמובן שזה תלוי מאיזה אתר אתה מוריד שזה ברור לכולנו פה


Posted by DjChook on Dec-23-2001 15:29:

סבבה,

אבל כל מה שאני אומר הוא,
זה שתפסיקו לדבר על האיידיאסאל כאילו זה חרא והכבלים תותחים
כי כבלים עדיין לא הראו את עצמם...

ודר"א בכמה חבר שלך מוריד אריק ?


Posted by m0sh on Dec-23-2001 16:08:

quote:
Originally posted by DjChook
יו איזה זיוני שכל אני בשוק!

אז ככה:

אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !

עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם

מה אתם משווים ?!?!?!?!!

איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה

עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.

בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...

וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...

אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...

אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...

ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה

אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP



מי שמזיין את השכל זה אתה.... בלי לפגוע בך יש כל מיני סוגים של כבלים ואי די סל אל...
אם אתה לא מבין למה כבלים יהיה יותר זול אז עכשיו תבין שלאי די אס אל אתה משלם לספק אינטרנט וגם על הקוו טלפון...
אתה תלוי על בזק המסריחים האלה זה בכלל לא יציב .
כבלים אולי פועלים על מקס יותר נמוך אבל זה ממש לא קשור כי אי אפשר להגיע למהריות האלו...
כבלים מעלה יותר מהר ועוד הרבה דברים טובים...
הכבלים עובדים על חוטי כבלים מן הסתם... ואי די אס אל על חוטי טלפון!
שעושים המון בעיות ,זאת הבעיה המרכזית של בזק אם,בשביל להתחיל לראות כאן מהירוית הם צריכים להחליף את החוטי בחוטי אופטים...שהם לא רוצים כי זה עולה להן המון כסף וזה לא שווה להם כי אין הרבה מחוברים...
ברגע שהחוטים יהיו אופטים,המצב יהיה הרבה יותר טוב...
אין תשתית לדברים האלה בארץ...תחשבו שאי די אס אל לפני 5 שנים בארה"ב היה יותר מהר...


Posted by DjChook on Dec-23-2001 16:22:

חחח מה אתם בכלל קוראים מה אני רושם ?

סתם

בכל מקרה, לא לקחתי אישי, כי אני לא מומחה ולא אתה, כל אחד מדבר לפי ההגיון שלו

ותאמין לי אני לא רואה את הכבלים של הכבלים ככבלים מטורפים ומהירים

כי בכל זאת גם הם מלפני 10 שנים

אהה, והיה אינטרנט בכבלים בארה"ב לפני 5 שנים גם, כך ש....

בכל מקרה, בזק זונות, אבל שתהיה תחרות אפשר להתחיל לדבר על זה.
בינתיים הכבלים זה ניסוי, כמו שקראתי היום על אינטרנט בלווין


Posted by m0sh on Dec-23-2001 18:46:

אולי אני לא מומחה אבל אני מבין טוב מאד בזה

הקטע של 8 מגה ו2 מגה הוא תארותי בלבד כי המהירות המירבית של מודם 56 הוא 56 קיי....

סמוך עלי שכבלים יהיה יותר זול כי תשלם רק לחברת כבלים


Posted by DjChook on Dec-23-2001 20:22:

נראה
נחיה ונראה


Posted by arik on Dec-24-2001 12:32:

לפי דעתי סיפקתם לי מה שאני צריך לדעת
תודה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.