TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים
תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר
ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור
אי די אס אל או כבלים
הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב
אבל חשבתי לשאול אותכם??????????????
Re: אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
| quote: |
| Originally posted by arik לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור אי די אס אל או כבלים הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב אבל חשבתי לשאול אותכם?????????????? |
לפי מה שאני הבנתי הם כבר קיבלו אישור ממשרד התקשורת
והם רק צרכים לקבל עוד איזה אישור מהם או משהו כזה
אבל בעיקרון זה יהיה בקרוב מאד אולי אפילו עוד שבועיים עד חודש
נירשמתי לניסוי אני מקווה שיבחרו אותי אז אני לא יצתרך לשלם אל זה
אני חושב שזה צריך להיות די זול וזה לא ניתקע כמו אי די אס אל
ובכל מקרה גם אם אי די אס אל אתה לא מגיע למהירות המקסימלית אז אני מעדיף את הכבלים בגלל היציבות של זה ולא בגלל המיהירות למרות שהכבלים מהיר כמו האי די אס אל אם לא יותר!!!
Re: אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
| quote: |
| Originally posted by arik לפני שנה ביקשתי מאבא שלי שיקנה אי די אס אל ואתם יודעים איך זה הורים תמיד הם מחכים שירדו המחירים ובצדק זה היה אחוש יקר ועד שירדו המחירים פתאום הגיע החיבור בכבלים אז עכשיו יש לי לבחור אי די אס אל או כבלים הרבה אמרו לי שכבלים יותר יציב אבל חשבתי לשאול אותכם?????????????? |
Re: Re: אי די אס אל נגד כבלים מה לבחור?????!1
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN עדיין לא "יצא" כבלים... אבל הנה התשובה: מבחינת בטיחות:אי די אס אל בגלל שהכבלים זה בעצם אי פי קבוע אז הוא יותר פגיע ,לעומת אי די אס אל שהוא לא אי פי קבוע ויותר בטוח (כל מיני שטוית עם וינדוס) מבחינת מהירות אז זה ככה:אי די אס אל ,בעצם נותן לך פס רוחב פרטי,יעני לא משנה אם כל השכונה תיהיה מחוברת המהירות תיהיה אותו דבר,לעומת זאת כבלים עם כל השכונה תיהיה מחוברת אז יבצר עומס שזה בעצם ככה במודם רגיל כבלים אולי יתנו שירות יותר מהר אבל לא תמיד תגיע למהירוית שאתה יכול... מבחינה כספית :כבלים מנצח בגדול,אין ספקים מזדיינים יש רק את הכבלים זה לא על קוו,לא עושה בעיות שלא מתחבר ולא בעיות של משתמש... יותר קל לחבר לרשת את זה,כי אתה מחובר 24 שעות ולא פתאום באמצע הלילה שאתה מוריד משהו הוא יתנתק אז הסיכום: בטיחות,מהירות(תלוי אם זה יהיה באותה מהירות או שכבלים יהיה יותר מהר) אי די אס אל מחיר,יציבות כבלים לדעתי עדיף כבלים בגלל ההדבל של המחיר וה-24 שעות! |
אולי כן ואולי לא...
אני אם יצא היום אני כנראה יעבור עוד 5 חודשים...
כבלים בלי ספק
הכל כמעט בגלל המחיר...
בגלל המחיר
אבל גם חשוב מאד הקטע שאין לכבלים באגים כמו לאי די אס אל
כי אם אתה מוריד בוכתה של טרקים בקצב מהיר אז באי די אס אל
יש את הקטע המסריח שזה יכול להתקע לך ואז אתה צריך לכבות את המחשב או את המודם
בקשר למהירוית....
בארץ מחוברים לאי די אס אל רק 4000 משתמשים...
ככה שאני לא חושב שיהיה קצת אנשים בכבלים...
כשיהיה - קח כבלים ורק כבלים
איידיאסאל זה חרא מכל הבחינות.
מחיר חרא, מהירות חרא, יציבות חרא, ואתה תלוי גם בבזק וגם בספק אינטרנט.
אחי כבלים זה באמת שווה, ה
upstream
בכבלים בהרבה יותר גבוה מאידיאסאל יענו השליחה יותר גבוה.
ובקשר לאי פי זה ממש לא משנה שזה קבוע, באידיאסאל יש ספקים שגם נותנים איפי קבוע וזה אפילו יותר טוב.
רק שים לב שהניסוי יכול להיות ממש חרא כי יום אחד זה יכול להפסיק לעבוד או שתהיה הגבלה רצינית על מהירות אבל עדיין הניסוי שווה כי הוא בחינם
| quote: |
| Originally posted by arik בגלל המחיר אבל גם חשוב מאד הקטע שאין לכבלים באגים כמו לאי די אס אל כי אם אתה מוריד בוכתה של טרקים בקצב מהיר אז באי די אס אל יש את הקטע המסריח שזה יכול להתקע לך ואז אתה צריך לכבות את המחשב או את המודם |
הכבלים הוכיחו את עצמם באמריקה ובעוד הרבה ארצות בעולם...
אני מקווה שזה יגיע לכאן סוף סוף, אבל בינתיים ה-
ADSL
בארץ, הוכיח להרבה אנשים שהוא פשוט חרא.
יש אולי ארצות שכלפיהן יש חיבור מהיר, אבל זה לא תמידי, וזה לא לגבי שני הכיוונים - האפסטרים הוא כמו של איי אס די אן, והדאונסטרים נע בין 1 קילו-בייט, לבין אולי 150 קילו-בייט...
כבלים הרבה יותר טובים
ולא מוגבלים כל כך...
הניסוי אומנם דיי חרא עכשיו כי הם בודקים הגבלות, אבל כשזה יהיה פתוח לציבור זה יהיה הרבה יותר טוב! 
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 הכבלים הוכיחו את עצמם באמריקה ובעוד הרבה ארצות בעולם... אני מקווה שזה יגיע לכאן סוף סוף, אבל בינתיים ה- ADSL בארץ, הוכיח להרבה אנשים שהוא פשוט חרא. יש אולי ארצות שכלפיהן יש חיבור מהיר, אבל זה לא תמידי, וזה לא לגבי שני הכיוונים - האפסטרים הוא כמו של איי אס די אן, והדאונסטרים נע בין 1 קילו-בייט, לבין אולי 150 קילו-בייט... כבלים הרבה יותר טובים ולא מוגבלים כל כך... הניסוי אומנם דיי חרא עכשיו כי הם בודקים הגבלות, אבל כשזה יהיה פתוח לציבור זה יהיה הרבה יותר טוב! |
יו איזה זיוני שכל אני בשוק!
אז ככה:
אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים
כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי !
עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל,
שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא !
עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי
ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה.
עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה,
ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם
מה אתם משווים ?!?!?!?!!
איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה
עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה.
בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא !
והאיידיאסאל ירד שהם יצאו...
וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי?
יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם,
ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל...
אז חכו, שיהיה כבלים תדברו.
לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי...
אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק...
ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה
אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP
אני לא מתווכח איתך
אבל אני חושב ששניהם בסך הכל מספיקים בישביל להוריד את הטטרקים שאתה רוצה
יותר טוב מחיבור רגיל
וחבר שלי כבר בניסוי הרבה זמן והוא אומר שאין בעיות אם זה וכמובן שזה תלוי מאיזה אתר אתה מוריד שזה ברור לכולנו פה
סבבה,
אבל כל מה שאני אומר הוא,
זה שתפסיקו לדבר על האיידיאסאל כאילו זה חרא והכבלים תותחים
כי כבלים עדיין לא הראו את עצמם...
ודר"א בכמה חבר שלך מוריד אריק ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook יו איזה זיוני שכל אני בשוק! אז ככה: אני מחובר דרך אינטרנט זהב לאיידיאסאל, וגם דרך ראוטר ל 4 מחשבים כך שזה לא משנה, הראוטר הופך את זה לחיבור קבוע, ועדיין לא התנתקתי ! עכשיו, בקשר לאיידיאסאל בתור איידיאסאל, שמתם לב איך זה עובד עם בזק, גם השירותים הטלפנים שלהם חרא, כי הם מונופול, וכל מונופול זה חרא ! עכשיו בקשר לכבלים, גלשתי באינטרנט בכבלים, הורדתי במקסימום של 20 קיי ומי שעשיתי את זה אצלו, אמר שזה נדיר שזה עובר את זה. עכשיו בקשר למה שיהיה, הכבלים לא יצאו כ"כ מהר, עכשיו עם הבעיות בממשלה לאף שר זה לא ממש מעניין את הביצה, ובכל מקרה, ראיתם את נונסטופ, אמרו תוך חודש, ךתך שבוע.. עברה שנה, והם פשטו את הרגל (עברו להיות סתם מתב), ובקשר לתחרות בינהם מה אתם משווים ?!?!?!?!! איידיאסאל זה שיטה שעובדת על מקס' של 8 מגה, והכבלים 2 מגה עכשיו, ברור שבשני המקרים לא נגיע למקס, אבל ברגע שהכבלים יצאו תתחיל תחרות, וההגבלות תוסרנה. בקשר למחיר, מאיפה הבאתם את המחיר של הכבלים ? הוא עוד לא יצא ! והאיידיאסאל ירד שהם יצאו... וזה לא נכון שאין בעיות בכבלים, מישהו ניסה את הממיר הדיגיטלי? יש לי של ערוצי זהב, והוא ממש לא משהו, כאילו הוא טוב בתור טלויזיה, אבל בתיפקוד שלו כ"מחשב" הוא גרוע, יעני ממש איטי ונתקע מדי פעם, ואמרו לי שזה עוד הרבה יותר גרוע במתב ותבל... אז חכו, שיהיה כבלים תדברו. לי אין תלונות לאיידיאסאל שלי... אני לא כזה מוריד הרבה, ואני מספיק לשמוע שיר אחד עד שיש לי שיר אחד אז זה מספיק... ובקשר לאייפיקבוע זה חרא של דבר בהרבה מובנים, וזה מחייב אותך לשים פיירוול שתוקע לך דברים אחרים כמו העברות / לפעמים אייסיקיו וכדומה אז אם אתם כלכך רוצים אייפי קבוע, תתקינו DYNIP |
חחח מה אתם בכלל קוראים מה אני רושם ?
סתם 
בכל מקרה, לא לקחתי אישי, כי אני לא מומחה ולא אתה, כל אחד מדבר לפי ההגיון שלו
ותאמין לי אני לא רואה את הכבלים של הכבלים ככבלים מטורפים ומהירים
כי בכל זאת גם הם מלפני 10 שנים
אהה, והיה אינטרנט בכבלים בארה"ב לפני 5 שנים גם, כך ש....
בכל מקרה, בזק זונות, אבל שתהיה תחרות אפשר להתחיל לדבר על זה.
בינתיים הכבלים זה ניסוי, כמו שקראתי היום על אינטרנט בלווין
אולי אני לא מומחה אבל אני מבין טוב מאד בזה
הקטע של 8 מגה ו2 מגה הוא תארותי בלבד כי המהירות המירבית של מודם 56 הוא 56 קיי....
סמוך עלי שכבלים יהיה יותר זול כי תשלם רק לחברת כבלים
נראה
נחיה ונראה
לפי דעתי סיפקתם לי מה שאני צריך לדעת
תודה 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.