TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 01/10 - David Guetta of andere plannen? :)
Pages (2): [1] 2 »
01/10 - David Guetta of andere plannen? :)
Iemand die nog naar La Rocca afzakt zaterdag avond?
Of wat zijn jullie van zin dees weekend, oude gewoontes is terug wat nieuw leven inblazen !
Re: 01/10 - David Guetta of andere plannen? :)
| quote: |
| Originally posted by pooley Iemand die nog naar La Rocca afzakt zaterdag avond? Of wat zijn jullie van zin dees weekend, oude gewoontes is terug wat nieuw leven inblazen ! |

ik weet het absoluut nog ni dit weekend...
dacht mss vanavond Members Night in Illusion
en morgen David Guetta is ook wel een goei idee
alleen heeft niemand zin om mee te gaan 
sint-gorikske in brussel gok ik
Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan
Main Room :
DJ Philip
02u: DJ David Guetta
Backstage : Influenza Edition
23h00 - 00h00 DJ Selem
00h00 - 01h00 DJ Corona
01h00 - 02h00 DJ Gols (Factory/Aalst)
02h00 - 03h00 DJ Myztic (Le Visocq)
03h00 - 06h00 DJ Miss Ann vs DJ DimitriX
06h00 - 09h00 DJ Koen (Tropicana)
vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets
morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???
ola den dries heeft een mokke! congrats 
en de vision, ist deze avond ni club rgr? 
enige coole aan vizion is de zondag avonden, JEAN !!!!!!!!!!
^arf? heb ik een vriedin??? hoe heet ze dan juist, want ik ben blijkbaar haar naam vergeten 
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben??? |
| quote: |
| Originally posted by pooley ola den dries heeft een mokke! congrats ![]() |
ow ja wat is die club-rgr eigenlijk pooley? toch niet heel den nacht rn'b ofzow e.. tsssss dat hebben ze er niet bij gezegd ze
(vertrouw nooit u vrienden als ze over uitgaan praten)
had gehoord van een vriendin dat dat vanalles door 1 is, zwaardere retro hitjes, groove, wa commercieel en consoorten.
Kzalt voor deze avond nimeer kunnen checken 
GAAN ! 
M.I.K.E. @ Rotationz -> albumvoorstelling (+ live guest set, vermoed ik)
ow ja dries, tis mexican night, go get drunk chulo
ja twas iets met tequilla
damn... kmoet rijden.
Know the feeling :/
Vertel me morgne hoe het was ;-)
check the core, een thread over u pooley 
h�h� 
| quote: |
| Originally posted by TOR M.I.K.E. @ Rotationz -> albumvoorstelling (+ live guest set, vermoed ik) |
nieuwe compilatie gok ik...
komt er ook artiestenalbum dan? 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic komt er ook artiestenalbum dan? |
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan ![]() |
| quote: |
| Originally posted by TOR yep, begin 2006 het gaat idd om Antwerp 05 vanavond.. der zijn exemplaren te winnen, dus me = present |
fuck off nerds!
en dries, hoe wast in club vizion, gore details wil ik !
^het stak er vol met jonnies en marina's 
en een paar super dronken sletten die waren aan het proberen te dansen, maar ze konden de maat niet houden... gevolg----> grond
Maar het was wel leutig, en om zo dicht tegen reflex te zijn zat het toch wel redelijk vol.
en qua musica, mengeling van vanalles?
btw, geen david guetta deze avond, spijtig genoeg, tzal een dronken avondje worden :///
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.