TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 01/10 - David Guetta of andere plannen? :)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by pooley on Sep-30-2005 09:26:

01/10 - David Guetta of andere plannen? :)

Iemand die nog naar La Rocca afzakt zaterdag avond?

Of wat zijn jullie van zin dees weekend, oude gewoontes is terug wat nieuw leven inblazen !


Posted by djcresto on Sep-30-2005 11:32:

Re: 01/10 - David Guetta of andere plannen? :)

quote:
Originally posted by pooley
Iemand die nog naar La Rocca afzakt zaterdag avond?

Of wat zijn jullie van zin dees weekend, oude gewoontes is terug wat nieuw leven inblazen !


vanavond birthday party in sotto's

morgennr de ikea denk ik

en derna weet ik het nog nie


Posted by Kelly* on Sep-30-2005 16:13:

ik weet het absoluut nog ni dit weekend...
dacht mss vanavond Members Night in Illusion
en morgen David Guetta is ook wel een goei idee
alleen heeft niemand zin om mee te gaan


Posted by Eagle` on Sep-30-2005 16:17:

sint-gorikske in brussel gok ik


Posted by FUSyke on Sep-30-2005 16:44:

Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan

Main Room :

DJ Philip
02u: DJ David Guetta

Backstage : Influenza Edition

23h00 - 00h00 DJ Selem
00h00 - 01h00 DJ Corona
01h00 - 02h00 DJ Gols (Factory/Aalst)
02h00 - 03h00 DJ Myztic (Le Visocq)
03h00 - 06h00 DJ Miss Ann vs DJ DimitriX
06h00 - 09h00 DJ Koen (Tropicana)


Posted by Kaidreas on Sep-30-2005 17:30:

vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets

morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???


Posted by pooley on Sep-30-2005 17:34:

ola den dries heeft een mokke! congrats
en de vision, ist deze avond ni club rgr?

enige coole aan vizion is de zondag avonden, JEAN !!!!!!!!!!


Posted by Kaidreas on Sep-30-2005 17:40:

^arf? heb ik een vriedin??? hoe heet ze dan juist, want ik ben blijkbaar haar naam vergeten


Posted by Eagle` on Sep-30-2005 17:43:

quote:
Originally posted by Kaidreas
vanavond is naar die nieuwe keet in westerlo gaan zien, de vision ofzoiets

morgen dunno.. kheb anders wel goesting in david guetta. ma of men vrienden daarin goesting hebben???


quote:
Originally posted by pooley
ola den dries heeft een mokke! congrats



had me ook eerst mislezen


Posted by Kaidreas on Sep-30-2005 17:45:

ow ja wat is die club-rgr eigenlijk pooley? toch niet heel den nacht rn'b ofzow e.. tsssss dat hebben ze er niet bij gezegd ze (vertrouw nooit u vrienden als ze over uitgaan praten)


Posted by pooley on Sep-30-2005 17:53:

had gehoord van een vriendin dat dat vanalles door 1 is, zwaardere retro hitjes, groove, wa commercieel en consoorten.
Kzalt voor deze avond nimeer kunnen checken
GAAN !


Posted by TOR on Sep-30-2005 18:30:

M.I.K.E. @ Rotationz -> albumvoorstelling (+ live guest set, vermoed ik)


Posted by pooley on Sep-30-2005 18:51:

ow ja dries, tis mexican night, go get drunk chulo


Posted by Kaidreas on Sep-30-2005 18:52:

ja twas iets met tequilla


damn... kmoet rijden.


Posted by pooley on Sep-30-2005 18:56:

Know the feeling :/
Vertel me morgne hoe het was ;-)


Posted by Kaidreas on Sep-30-2005 18:57:

check the core, een thread over u pooley


Posted by pooley on Sep-30-2005 19:27:

h�h�


Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2005 21:17:

quote:
Originally posted by TOR
M.I.K.E. @ Rotationz -> albumvoorstelling (+ live guest set, vermoed ik)

De nieuwe compilatie, of het artiestenalbum al?


Posted by Phortastic on Oct-01-2005 00:18:

nieuwe compilatie gok ik...

komt er ook artiestenalbum dan?


Posted by TOR on Oct-01-2005 07:54:

quote:
Originally posted by Phortastic
komt er ook artiestenalbum dan?


yep, begin 2006


het gaat idd om Antwerp 05 vanavond.. der zijn exemplaren te winnen, dus me = present


Posted by FUSyke on Oct-01-2005 09:02:

quote:
Originally posted by FUSyke
Als mijn vriendin haren schouder en rug geen zeer meer doet dan wordt het David Guetta. Ik heb hem al telkens moeten missen maar nu wil ik hem eindelijk eens zien! Morgen eens achter kaartjes gaan


Kaartjes zijn binnen


Posted by Phortastic on Oct-01-2005 12:06:

quote:
Originally posted by TOR
yep, begin 2006


het gaat idd om Antwerp 05 vanavond.. der zijn exemplaren te winnen, dus me = present



wohoooooooo nice nieuws.


Posted by pooley on Oct-01-2005 15:03:

fuck off nerds!

en dries, hoe wast in club vizion, gore details wil ik !


Posted by Kaidreas on Oct-01-2005 17:31:

^het stak er vol met jonnies en marina's
en een paar super dronken sletten die waren aan het proberen te dansen, maar ze konden de maat niet houden... gevolg----> grond
Maar het was wel leutig, en om zo dicht tegen reflex te zijn zat het toch wel redelijk vol.


Posted by pooley on Oct-01-2005 17:44:

en qua musica, mengeling van vanalles?


btw, geen david guetta deze avond, spijtig genoeg, tzal een dronken avondje worden :///


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.