TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar
Pages (3): [1] 2 3 »
Thrillseekers vs Pulser @ Mondaybar
L�rdag 19 november
Monday Bar Sessions
INSIGMA
Thrillseekers vs. Pulser
Mondo, Stockholm
22.00-04.00
Pris: 250kr (C.U.M)
Pulser - 2h solo
BAREN 22.00-04.00 (HOUSE)
Esteban Nu�es & Victor Sanchez
Fyfan!! Helstrip!!! 

Jag �r ju d�r s�klart !
omfg
Smutt!
Monday Bar r�ddar den trista h�sten! 
I'll be there
Ska bara fixa biljett 
H�rligt, det slumpar sig till och med s� v�l att jag kan den helgen. Lysande!
G�r ju ingenting att det �r p� en l�rdag
Detta f�r man ju inte missa 

ffs!
Och jag som flyttar precis dagarna innan. Jag kommer att vara luspank! 
Skit ocks�...
j�ss dette h�res bra ut 
hejsan mina v�nner klart man ska dit hehe S� HIMLA SKOJ jag f�r flash back av Trill o pulser haha
S�ger bara Triniy 1 �heller hur FRED ??? HAAAA =) party party =) SES
| quote: |
| Originally posted by EsseT hejsan mina v�nner klart man ska dit hehe S� HIMLA SKOJ jag f�r flash back av Trill o pulser haha S�ger bara Triniy 1 �heller hur FRED ??? HAAAA =) party party =) SES |

This looks like a very cool party! Very cool and unusual line-up, at least from what from I see in the NL and UK!
I'm in London at the moment, flying to Stockholm is cheap, I haven't been there for a year and a half, might be a good occasion to stop over 
How much is it?
Do you need to buy tix in advance and where?
| Originally posted by C-naptik This looks like a very cool party! Very cool and unusual line-up, at least from what from I see in the NL and UK! I'm in London at the moment, flying to Stockholm is cheap, I haven't been there for a year and a half, might be a good occasion to stop over ![]() How much is it? Do you need to buy tix in advance and where? |
Thanks very much for your info! 
That would be nice if someone in Sweden could help me buy the ticket, but I will ask Mondaybar just in case.
Anyway, I'm not sure yet if I'll go...hesitating between this and the Armin Only party the week before in Holland. Armin should be nice, but I've seen him several times before and entrance is over 40 euros. Your party in Stockholm looks more...exotic and special 
Synd att det inte var en vecka innan, d� hade jag kunnat fira f�rdelsedagen p� ett roligare s�tt. Men detta v�rkar mycket intressant (�ven fast det inte �r den 12e
)
Uppdatering av linan
STORA GOLVET 22.00-04.00 (TRANCE):
INSIGMA - EXCLUSIVE 2 HOUR B2B THRILLSEEKERS VS PULSER
THRILLSEEKER - 2 HOUR SOLO
PULSER - 2 HOUR SOLO
BAREN 22.00-04.00 (HOUSE):
ESTEBAN NU�EZ, VICTOR SANCHEZ
visst �r det s� att det biljetterna kostar 250kr?
uppdaterade f�rstasidan lite iaf
Tror den h�r festen kommer bli riktigt fet!
Mycke vocals o s�...me like!
Biljetten redan ink�pt!

| Originally posted by xPROXYx Tror den h�r festen kommer bli riktigt fet! Mycke vocals o s�...me like! Biljetten redan ink�pt! |
| Originally posted by ShyTrance va kostar biljetten ? |
| Originally posted by xPROXYx Tror den h�r festen kommer bli riktigt fet! Mycke vocals o s�...me like! Biljetten redan ink�pt! |
Jag hoppas inte biljetterna �r slut eller s�. N�gon som k�pt biljett nyligen som har koll?
Ska k�pa biljetter till mig och viz kiss p� m�ndag eller liknande. K�nns som det var ett tag sen jag festade p� ricktigt.
vilka kommer?
startar upp en partylista