TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [25/26-11-2005] Awakenings, Westergasfabriek, A'dam (Kne'Deep & Drumcode specials)
Pages (2): [1] 2 »
[25/26-11-2005] Awakenings, Westergasfabriek, A'dam (Kne'Deep & Drumcode specials)
| quote: |
| Vrijdag 25 november - Awakenings Kne'Deep Special 22:00 - 23:45 Shinedoe 23:45 - 01:15 Bold 01:15 - 02:45 Marco Nastic 02:45 - 04:30 Rush 04:30 - 05:45 Marco Remus 05:45 - 07:00 Torsten Kanzler & Frank Kvitta Zaterdag 26 november - Awakenings Drumcode Special 22:00 - 00:30 Jesper Dahlback 00:30 - 03:00 Adam Beyer 03:00 - 04:00 Hardcell & Grindvik 04:00 - 05:30 Cari Lekebusch 05:30 - 07:00 Patrick Skoog Voorverkoop voor deze 2 edities start op zaterdag 15 oktober. |
Re: [25/26-11-2005] Awakenings, Westergasfabriek, A'dam (Kne'Deep & Drumcode specials)
| Originally posted by basd Overigens: Shinedoe? Waren ze echt zo erg door de schranzharries heen? |
Zaterdag ga ik wel heen denk ik 
Als er nou nog meer mensen gaan (Harmen, Tim, Josti, Bas, Bastiaan, Tin..???) dan ga ik wel mee. Dus hou me even op de hoogte , lijkt me gezellig weer een keer! Maar dan moeten er wel minstens 4 man gaan...
Niet weer zoals Tim die zegt " iedereen gaat" en dan gaan alleen Harmen en ik mee 
| Originally posted by SnuggLe Als er nou nog meer mensen gaan (Harmen, Tim, Josti, Bas, Bastiaan, Tin..???) dan ga ik wel mee. Dus hou me even op de hoogte , lijkt me gezellig weer een keer! Maar dan moeten er wel minstens 4 man gaan... Niet weer zoals Tim die zegt " iedereen gaat" en dan gaan alleen Harmen en ik mee |

| Originally posted by New Wave Ik kan trouwens niet, ik sta tot de winterstop elk weekend op eerste divisie en eredivise voetbal. |
| Originally posted by Djeebie Wat gaaf! Moet je voor zowel SBS, RTL als Talpa filmen dan? |
| Originally posted by New Wave Voor sbs en talpa. Live op RTL mag ik nog niet doen omdat ik nog een groentje ben. Mag op dit moment 1 bepaalde camera doen. Is niet erg want het is erg leuk werk. |
| Originally posted by SnuggLe 1 bepaalde? Diegene die uitstaat? Diegene in de kleedkamer? |
, hij staat aan 
| Originally posted by New Wave nee atser , hij staat aan ![]() Ik mag op dit moment alleen de 16 meter camera doen. Is een slomo camera voor buitenspel overzicht, slomo van doelpunten en corner overzicht. |
| Originally posted by SnuggLe Cool, ik zal eens opletten vanavond! |

laat maar, ik ga geen kaartje meer proberen te scoren voor zaterdag a.s.
Deze week een kaartje kopen voor volgende maand!!!
Drumcode avond

helaas zit ik in nepal anders was ik er zeker weer bij geweest!
| Originally posted by franzelare helaas zit ik in nepal anders was ik er zeker weer bij geweest! |
| Originally posted by Little Theseus laat maar, ik ga geen kaartje meer proberen te scoren voor zaterdag a.s. Deze week een kaartje kopen voor volgende maand!!! Drumcode avond |
Ik ga, denk ik, maar eens een keertje weer mee (eerst even kijken hoeveel salaris ik deze week krijg)... Josta zou toch sowieso gaan? Ging daarvan uit omdat juist zij dat mailtje had gestuurd...
| Originally posted by Opti Ik ga, denk ik, maar eens een keertje weer mee (eerst even kijken hoeveel salaris ik deze week krijg)... Josta zou toch sowieso gaan? Ging daarvan uit omdat juist zij dat mailtje had gestuurd... |
Daar dacht ik vandaag toevallig aan (of jij ook zou gaan)... het antwoord is ja!
Ik ben zaterdag aanwezig 
26 november gaat voor mij niet meer door. Ten eerste omdat er niets concreet is met wie we nou gaan en OF er nog mensen gaan (wat eerst wel afgesproken was) en ten tweede omdat ik dan een housewarming van een goede vriend heb.
Dus dan maar op naar 23 december in R'dam. Wie gaat er mee..??? Tim, Josta, Harmen, Bastiaan, Tin?? Plan nou gewoon allemaal een keer in en dan gaan we los in R'dam!
Zie hier: http://www.tranceaddict.com/forums/...2698&forumid=13
| Originally posted by Opti Ik ga, denk ik, maar eens een keertje weer mee (eerst even kijken hoeveel salaris ik deze week krijg)... Josta zou toch sowieso gaan? Ging daarvan uit omdat juist zij dat mailtje had gestuurd... |
Als ik maandag nog een kaartje kan scoren ben ik er vrijdag bij. Kreeg van de week mail van 'n studiegenoot dat ie de kaartjes voor hem en z'n vriendin al in de pocket had en of ik ook nog meeging. Lijkt me wel 'n strak plan eigenlijk (ben wel weer eens toe aan techno en ben wel 'ns benieuwd wat dat awakenings nou 'all about' is
.
Volgens mij hoef ik me niet mentaal voor te bereiden op het zien van bekenden van hier of wel
?
Ik heb er al zin in, las in de mailinglist dat ze nieuwe hele dikke lasers hebben, incl een witte. Ben benieuwd 
moet zaterdagnacht werken dus
Misschien kan ik vrijdag wel. Moet eigenlijk tentamens leren maar als het goed is krijg ik deze week mn 13e maand uitgekeerd en dat moet gevierd worden 
Wie gaan er nou precies vrijdag!?
Veel plezier morgen