TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!


Posted by djcresto on Oct-02-2005 13:36:

Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!

zou toch vet zijn, niet?


Posted by Kaidreas on Oct-02-2005 13:37:

???? meesa don't understand?


Posted by Real on Oct-02-2005 13:38:

Re: Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!

quote:
Originally posted by djcresto
zou toch vet zijn, niet?



Posted by Belgian Bonzai on Oct-02-2005 13:42:

LOL










Smerig, hoor.


Posted by mellow_head on Oct-02-2005 15:47:

LMAOROFLCOPTER!!! Alsof die mensen ooit naar hier gaan afzakke dream on pretty boy


Posted by Gladius on Oct-02-2005 16:08:

damn you gert
ik schrok me een hoedje =<


Posted by Lady_LizzY on Oct-02-2005 16:37:

Re: Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!

quote:
Originally posted by djcresto
zou toch vet zijn, niet?


Trut


Posted by speentje on Oct-02-2005 17:33:

was het maar waar maybe one day...


Posted by Blue Sky 99 on Oct-02-2005 19:52:

grrrrrrrrrrr


Posted by Pheatus on Oct-02-2005 20:54:

Gert jong

Toch meer kans in G&D @ Musicafé IMO


Posted by djcresto on Oct-02-2005 20:58:

Luister de laatste tijd wel veel nr hun setjes en vind ze echt wel super. Eén van de weinigen die ik absoluut nog eens live wil zien. En café d'anvers lijkt me voor hun muziekstijl toch het ideale kader


Posted by Zehra on Oct-03-2005 00:20:

da zou wel vet zijn idd


Posted by Jasperovitsj on Oct-03-2005 06:01:

Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!?


Posted by djcresto on Oct-03-2005 06:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!?


dat of la rocca eh. Welke club zou er anders geschikt zijn? Of beter, wie kan hen betalen?


Posted by Wildfir3 on Oct-03-2005 06:39:

the OH!


Posted by Real on Oct-03-2005 07:26:

quote:
Originally posted by Wildfir3
the OH!

Haha.


Posted by Jasperovitsj on Oct-03-2005 12:16:

Line up:

Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden


Stel je voor


Posted by eieregooie on Oct-03-2005 13:11:

ik kan me alleen bij G&D iets voorstellen

SK mogen ze er wel bijzetten op de Line-up, en dan kom ik wel


Posted by Wildfir3 on Oct-03-2005 14:26:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Line up:

Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden


Stel je voor


ge gaat me ni zeggen dat gij de residents van the oh! kent? :X


Posted by Jasperovitsj on Oct-03-2005 14:35:

Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!


Posted by Xilver on Oct-03-2005 14:55:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!


respect, wesley!


Posted by TOR on Oct-03-2005 17:38:

gert jong, you got me there for a sec.

maar zou idd mooi zijn.. es een mailke sturen hé


Posted by Dark Apostle on Oct-04-2005 16:12:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Line up:

Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden


Stel je voor


lol en zet die line-up ipv van in de Oh! in CdA met zijn gewoonlijk publiek....ooooh daar wil ik dan wel bij zijn


Posted by Dark Apostle on Oct-04-2005 16:15:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!


beuh Jumpers zijn mietjes, die weten niet wat echt Beuqen is

Promo
Converter
Combichrist
The Outside Agency (die ik verdomme heb gemist op Dour )
Regi: His Worlds World Tour


dat zou te mooi zijn om waar te zijn


Posted by The_G0dfather on Oct-04-2005 18:02:

fuck, 'k zag 't al helemaal zitten



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.