TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!
Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!
zou toch vet zijn, niet? 
???? meesa don't understand?
Re: Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!
| quote: |
| Originally posted by djcresto zou toch vet zijn, niet? |
LOL
Smerig, hoor. 
LMAOROFLCOPTER!!! Alsof die mensen ooit naar hier gaan afzakke
dream on pretty boy 
damn you gert
ik schrok me een hoedje =<
Re: Gabriel & Dresden @ Café D'anvers!
| quote: |
| Originally posted by djcresto zou toch vet zijn, niet? |
was het maar waar
maybe one day...
grrrrrrrrrrr 
Gert jong 
Toch meer kans in G&D @ Musicafé IMO

Luister de laatste tijd wel veel nr hun setjes en vind ze echt wel super. Eén van de weinigen die ik absoluut nog eens live wil zien. En café d'anvers lijkt me voor hun muziekstijl toch het ideale kader 
da zou wel vet zijn idd 
Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!? 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Kzie die kerels nog wel eens in België komen draaien, en misschien zelfs in Café!? |
the OH!
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 the OH! |
Line up:
Pedroh!
Furax
Q-IC
Greg C
Gabriel & Dresden
Stel je voor 
ik kan me alleen bij G&D iets voorstellen 
SK mogen ze er wel bijzetten op de Line-up, en dan kom ik wel 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Line up: Pedroh! Furax Q-IC Greg C Gabriel & Dresden Stel je voor |
Een echte jumper kent zijn beuq-dj's!
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Een echte jumper kent zijn beuq-dj's! |
gert jong, you got me there for a sec.

maar zou idd mooi zijn.. es een mailke sturen hé 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Line up: Pedroh! Furax Q-IC Greg C Gabriel & Dresden Stel je voor |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Een echte jumper kent zijn beuq-dj's! |
)
fuck, 'k zag 't al helemaal zitten
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.