TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste Nederlandse Producer???
Pages (2): [1] 2 »
Beste Nederlandse Producer???
Ok ik heb het gevoel dat ik eigenlijk maar 4 hoef neer tez etten maar goed... kies ff uit de poll wie je de beste vond...
ik koos Marco V
WIL JE GVD JE POLL VERANDEREN KAN DAT NIET!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BAGGER DEPOT HIER 
missen dus 2 grote namen
Ik heb ook voor Marco V gekozen omdat ik vind dat hij de beste plaat van 2001 (Simulated) en vervolgens G.O.D.D heeft neergezet. En hijs op dit moment de DJ waar ik me het best in kan vinden qua muziek style...
GReeTZ
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik heb ook voor Marco V gekozen omdat ik vind dat hij de beste plaat van 2001 (Simulated) en vervolgens G.O.D.D heeft neergezet. En hijs op dit moment de DJ waar ik me het best in kan vinden qua muziek style... GReeTZ |
Beetje eenzijdig maar voor mij was 't ook marco V.
alhoewel tiesto en armin natuurlijk ook weer top platen hebben gemaakt dit jaar.
ik heb uiteindelijk voor tiesto gekozen omdat ik nog steeds verslaafd ben aan flight 643 en urban train.. marco v komt daar precies achter.. beide lekkere tracks (waar mijn voorkeur toch iets meer naar tiesto gaat) en ook de remixes zijn van beide erg goed!!
Marco V
Enne.. Henkie en Blik kunnen de poll veranderen hoor, moet je ff hun PMen
waar is sander kleinenberg?
met remixes van scorchio en exhale zijn 4 seasons EP...
pff dan stem ik maar op...
tiesto...
ik mis eigenlijk namen van ronald klinkenberg, ton tb en erik de koning (producers van absurd veel platen).....vergeleken met marco v is marco v maar een klein mannetje...
| Originally posted by magrec vergeleken met marco v is marco v maar een klein mannetje... |
ik heb mido gestemd.....o nee! die staat er niet tussen!! 
nee....moest uit dit rijtje maar Marco V kiezen, want hoewel ik Armin de beste NL dj vind (op Antiphus na)...vind ik zijn producties niet allemaal van YEAH 
Vooral die Rapture mix (bleeeeh)
| Originally posted by Optimus Trance Is dat zo? |
Moeilijke keuze, maar ik kies toch voor Tiesto.. vooral dankzij zijn album, want die is gewoon top
... Flight 643 & Suburban Train staan in mijn top 3 van beste platen van dit jaar... en hij heeft nog 4 zeer vette remixen geproduceert:
Delerium - Innocente (DJ Tiesto Remix)
Coast 2 Coast - Home (DJ Tiesto Remix)
Sarah Mc Lachlan - Sweet Surrender (DJ Tiesto Remix)
Jan Johnston - Flesh (DJ Tiesto Remix)
en aan de nieuwste Tiesto remixen moet ik nog duidelijk wennen 
Op de 2e plaats komt Armin van Buuren met 7 top producties/remixes:
Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (2x)
System F feat. Armin van Buuren - Exhale (2x)
Rising Star - Clear Blue Moon
Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix)
Ayumi Hamasaki - Appears (Armin van Buuren's Sunset Dub)
En op de 3 plaats Marco V. & DJ BENJAMIN (want alles produceert hij samen met Benjamin
) met hun Marco V platen, Collusion, Mo'Hawk, Out Of Grace en nog enkele strakke remixen.
Verder moeten we Michael Pollen niet vergeten, de man achter Silverblue, Syntone en Nexus 
Maar goed dan kunnen we nog ff doorgaan met goede nederlandse producers... uiteraard Ferry Corsten, Piet Bervoets, Benno de Goeij, Vincent De Moor, Ronald Hagen & Pascal Minnaard (Signum) Erik de Koning (Enrico), Ton van Empel (DJ Ton T.B.), Geert Huinink (Dawnseekers), DJ Astrid Walter, Ralph Barendse (Ralphie B), Ronald van Gelderen (Kid Vicious en co-producer van SUBURBAN TRAIN) om er maar meteen een paar te noemen 
Is Katana Nederlands?? Waarom was ie in t buitenland dan eerder uit dan in Nederland??
IIG Ik kies voor Ferry Corsten; eigenlijk omdat hij net zoveel heeft geproduceerd als Marco V maar het meeste van hem is alleen in het buitenland beroemd geworden of geen echte hit geworden.
Voor mij Marco V!!!
Zijn nrs waren echt vet, die van tiesto ook wel maar van hem waren beter vond ik
misschien nog een ideetje voor een verkiezing van de beste dj en de beste remixer
hallo..hallo..waar is Rank 1 ???????????
Piet Bervoets & Benno de Goeij zijn echt DE producers van het jaar voor mij
Whahahaha, die hele poll moet dan veranderd worden man

Sorry hoor DJ Iwan.. maar wat een FLUT-lijst. 
De poll gaat over de beste Nederlandse producer.. maar van de producers die jij neer hebt gezet is er geen ��n die (herhaaldelijk) tot de platenkoffer behoort van de grote gevestigde (buitelandse) deejays. De namen die jij genoemd hebt zijn misschien in Nederland heel erg bekend maar in het buitenland stellen ze heel weinig voor.
Ja, ik vind eigenlijk dat Nederland zowiezo weinig producers kent die internationale erkenning genieten.
Een paar die dat wel zijn: Speedy J, Secret Cinema (gaan beiden al heel lang mee en zijn denk ik Neerlands beste en meest erkende producers.) Voor de rest: Lemon 8 (is vaste keus bij John Digweed en schijnt het helemaal te gaan maken), Sander Kleinenberg hoort er ook nog tussen.
Tja, voor de rest kan ik er op het moment niet zo veel verzinnen eigenlijk..
[edit]Schiet me toch weer een naam te binnen. Steve Rachmad aka Scorp, Sterac. Zo willen Carl Cox en Darren Emerson wel eens een plaatje van hem draaien.
[/edit]
Tis toch Armin van Buuren geworden voor mij...paar lekkere plaatjes dit jaar...
Marco V daar strak achter...en Tiesto daar weer achter...
De poll had beter de beste nl Trance-producer kunnen heten. Ik mis DJ Remy ook ertussen!!!!!!! Maar ik heb nu Marco V gekozen.
dit slaat werkelijk nergens op.....als je een poll houd, zet dan zonodig bijna alle nederlandse producers (bekende) neer...wat jukx al zei........ik ga dus ook voor SPEEDY J.........beetje jammer weer.................maar ik heb marco v genoemd......wat moet ik anders...de rest zuigt fokking veel.........
Ik kies voor Ti�sto
Omdat hij een aantal goede nummers heeft geproduceerd (Flight 643 en
Suburban Train), daarnaast vindt ik zijn laatste cd ook super relaxt
Daarna komt bij mij Marco V, vette nummers ma net niet zo goed als
Ti�sto
MARCO V!!!!!
ferry is 2 en bervoets & de goeij 3
en waarom staat barthezz erbij? :P
mzzzlss
Ehm........weer een moeilijke keuze,
maar als ik toch moet kiezen: TIESTO! 
| Originally posted by moogwai Op de 2e plaats komt Armin van Buuren met 7 top producties/remixes: Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (2x) System F feat. Armin van Buuren - Exhale (2x) Rising Star - Clear Blue Moon Iio - Rapture (Armin van Buuren Remix) Ayumi Hamasaki - Appears (Armin van Buuren's Sunset Dub) |
echt top producer en als 2de keus Marco V & Benjamin.| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Vooral die Rapture mix (bleeeeh) |
| Originally posted by Jukx Sorry hoor DJ Iwan.. maar wat een FLUT-lijst. ![]() De poll gaat over de beste Nederlandse producer.. maar van de producers die jij neer hebt gezet is er geen ��n die (herhaaldelijk) tot de platenkoffer behoort van de grote gevestigde (buitelandse) deejays. De namen die jij genoemd hebt zijn misschien in Nederland heel erg bekend maar in het buitenland stellen ze heel weinig voor. Ja, ik vind eigenlijk dat Nederland zowiezo weinig producers kent die internationale erkenning genieten. Een paar die dat wel zijn: Speedy J, Secret Cinema (gaan beiden al heel lang mee en zijn denk ik Neerlands beste en meest erkende producers.) Voor de rest: Lemon 8 (is vaste keus bij John Digweed en schijnt het helemaal te gaan maken), Sander Kleinenberg hoort er ook nog tussen. Tja, voor de rest kan ik er op het moment niet zo veel verzinnen eigenlijk.. [edit]Schiet me toch weer een naam te binnen. Steve Rachmad aka Scorp, Sterac. Zo willen Carl Cox en Darren Emerson wel eens een plaatje van hem draaien. [/edit] |