TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste Buitenlandse Producer?
Beste Buitenlandse Producer?
Ik heb gekozen voor picotto die weer lekkere plaatjes uitbracht dit jaar
Awesome EP
Metmorphose EP
en niet te vergtene die op sacrifice
nu gaat ik weer zeuren 
naja doe dan maar timo maas
Heb op Scot gestemd.....hoewel Mauro ook zeker in mijn top 3 staat 
En verder de wat onbekendere formaties.....SOLID SLEEP!!! WALTER & GELDER!!!! LEXICON 4!!!!!! en natuurlijk PvD!!!!!!!!!!
oooooooo Out there is echt toppie 
walter & gelder is volgens mij van dj astrid toch?
Shit...moeilijk.....
heb voor Hennes & Cold gestemd, als had ik evengoed voor Tracid, Scot, of Mauro kunnen kiezen

Kweenie....ik zag idd laatst een plaat met "dj Astrid presents - Gelder ...blabla" 
Maar ik ken ze via Paul van Dyk..en die draaide "seven of nine" al toen ik nog nooit van Astrid gehoord had

| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Kweenie....ik zag idd laatst een plaat met "dj Astrid presents - Gelder ...blabla" ![]() Maar ik ken ze via Paul van Dyk..en die draaide "seven of nine" al toen ik nog nooit van Astrid gehoord had |
toch maar de scott project gekozen maar uuh waarom staat dumonde er niet bij.. die hebben dit jaar toch aardig wat vette nummertjes en remixies gemaakt (okeej ze klinken vaak het zelfde maar toch.. )
| Originally posted by TimeportE (okeej ze klinken vaak het zelfde maar toch.. ) |
| Originally posted by magrec walter is de 2e naam van dj astrid ofzo (of de achternaam) |
Scott Project & Mauro.
Maar dr is ook dit jaar echt weer zoveel geproduceerd dat ik er echt weinig over kan zeggen eigenlijk.
Waar is LAURENT VERONNEZ???
De man achter Airwave, Body-Shock, Cape Town, Cloud 69, Cosmic Junkie, Extreme Trax, E.N.E.R.G.Y., Extended Mirror, Fire & Ice, Freebase, Groove Syndicate, Indoctrinate, L-Vee, Magnetix, Meridian, Montera, North Pole, Nova, Oddworld, Planisphere, PLG, The Green Martian, Ultravibe, Velvet Girl, V-One, V-Two, V-Three en Zolex 
Maar goed van dit rijtje.... kies ik voor Mauro Picotto vooral dankzij Proximus, Like This Like That, JoyEnergizer en Verdi 
Mauro zeker! Allemaal stuk voor stuk topplaatjes
voor mij duidelijk de beste buitenlandse producer!
DEFINATELY Scot Project.
Zijn nr's roeleren gewoon vind ik...
waarom staat dumonde er niet bij??
Blank en Jones... 
Als je het mij vraagt maak je volgende keer een complete poll of laat hem anders maar zitten. Mis te veel namen. Voor mij is het:
Trance - PUSH
HH - Jon Doe
Hardtrance - Kai Tracid & Scot Project
Ik heb Mauro gestemt...omdat die gozer dik beukt.....maarja.
Volgend jaar effe meer techno producers der bij tyfen...........ik ga voor........heeeeel moeilijk Marco Bailey......tochwelja............................
mauro picotto, omdat ie vet stampt en fire & ice en dumonde der ni bij staan
maar ja dat gezeik over wie er wel en niet bij staan...een complete poll zal wel een stuk of 50 producers tellen en dan weetik helemaal niet meer wie ik nou moet kiezen 
mzzzls
dan gaat ik toch maar voor Mauro.
Missen idd veel namen, maar je kunt natuurlijk niet alle namen in zo'n poll zetten. Dat schiet ook niet op
Scot Project