TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beste Label van het Jaar
Beste Label van het Jaar
Overdose/Pulse
al die lekkere scot project stampertjes enzo 
waar is hooj, waar is defected waar is yoshitoshi.....
??????????????????

edit kheb maar voor captivating sounds gekozen.
Tracid Traxxx!!!!
Al zat Overdose en Nukleuz er dicht achter...

| quote: |
| Originally posted by magrec waar is hooj, waar is defected waar is yoshitoshi..... ?????????????????? ![]() edit kheb maar voor captivating sounds gekozen. |
YUMMY wat een nummertjes brengen die uit 
VET huis aan de Thames!!!!
Beste label?
International Deejay Gigolos !! Label van DJ Hell.. stijl van het label is combinatie van electro & techno.. heeeerlijk! 
Maar inderdaad.. ik vind het lijstje van labels verre van compleet! waar zijn Primate, Kanzleramt, CLR etc etc.
Hooj mag inderdaad ook niet ontbreken. Volg Hooj nog niet zo lang maar wat ik er tot nu toe van gezien/geluisterd heb, was allemaal heel erg lekker! 
na goed.. hier heb ik eigenlijk geen kaas van gegeten, want ik heb geen vinyls
maar toch mis ik bonzai label van L-vee, M.I.K.E. en Yves DeRuyter
Ik twijfelde tussen BXR en Tracid Traxxx..
Eigenlijk heeft BXR dit jaar heel veel goeds gedaan (commercieel gezien dan)
Begin dit jaar met Mauro Picotto's doorbraak; Komodo en Proximus. Piu had zich in feite al bewezen maar heeft dit jaar ook weer een paar zeer goede producties weten te persen en ja... Gigi D'Agostino, laat ik het daar maar niet over gaan hebben
.
Dit moment zou ik zeggen: Tracid Traxxx maar eigenlijk moet ik kijken hoe ik het over het hele jaar gezien vind, dus BXR.
Tracid Traxx omdat ik toch wel van het iets hardere stampwerk hou zo nu en dan...
Ik wou op BONZAI stemmen, maar die staat er niet tussen.....hmm dan stem ik maar nix
Ik heb Tracid Traxx gekozen zonder twijfel!!!!
Ik heb maar op session gestemt, heb ik wel wat plaaten van, echt super beukwerk!.
Daarbij vind ik Skunkworks (techno) ook super...maar die stond der nie bij 
heb op BXR gestemd omdat serendipity daarop uitkwam volgens mij...en anders is et jammer..gigi ook op bxr lees ik net? hrm...rot naja kan gebeuren
eigenlijk zeggen al die labels zeggen me niet zoveel 
(koop nooit platen vandaar)
mzzzlss
Tracid Traxx
IK heb gevote op Tracid Traxx
| Originally posted by John heb op BXR gestemd omdat serendipity daarop uitkwam volgens mij...en anders is et jammer mzzzlss |

waar is Cyber Records ???
man man die hebben toch ook superplaaten uitgebracht; DJ Cyber, DJ Nukem, Chab, etc.
maar goed, let the flamewar begin: ik stem voor ID&T
Music Is The Answer

| Originally posted by DJ_Massive maar goed, let the flamewar begin: ik stem voor ID&T Music Is The Answer |