TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glada nyheter

Posted by Ravesquad on Dec-23-2001 16:20:

Hello! Glada nyheter

Eftersom mindshooter e p� semester fixa jag s� barnungen e bannad nu...p� ett tag iaf.. Sk�nt tycker jag

GOD JUL p� er alla och hoppas ni f�r allt ni �nskat

Posted by fruktsoppa on Dec-23-2001 18:48:

f�rst�r inte riktigt varf�r ni har gjort det f�r..

Posted by Virus on Dec-23-2001 23:30:

Jag har egentligen inte n�t emot Alien,han var rolig med sin sarkasm f�rut, men nu har det g�tt f�r l�ngt. Att han nu �r bannad �r en naturlig konsekvens av on�digt provocerande inl�gg och d� syftar jag fr�mst p� det senaste i "svenska folket".

Ravesquad s�ger att han �r bannad under en tid, men sen kan komma tillbaka. Jag, personligen, har inget emot att se honom h�r igen, men sn�lla Alien h�ll d� stilen.

God Jul.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-24-2001 11:36:

N� Ravesquad har det v�l aldrig vart n�gra problem med, vi har chattat en del p� ICQ. Han e en hel hyvens kis

Go Jul...

Posted by Virus on Dec-25-2001 15:32:

Nu blev det lite f�rvirrat.. Jag menade Alien, inte Ravesquad.
Ravesquad e great!

Posted by fruktsoppa on Dec-25-2001 19:14:

quote:
Originally posted by King of Clubs
Nu blev det lite f�rvirrat.. Jag menade Alien, inte Ravesquad.
Ravesquad e great!

h�rr�, kungen.. nu f�rvirrade du mig �nnu mer..

Posted by mindshooter on Dec-25-2001 19:39:

Fattar inte varf�r det tas upp g�ng p� g�ng? Han gjorde fel och vart bannad... Jag h�rde att han vart bannar n�r han snackade skit i chatten......inte av att du (ravesquad) gjorde n�got....fast jag vet inte
Tycker att vi inte ska prata dumt om andra m�nniskor h�r �verhuvudtaget...nu har alla utryckt sitt hat mot alien en g�ng

GOD JUL!

Posted by Virus on Dec-25-2001 23:42:

quote:
Originally posted by fruktsoppa

h�rr�, kungen.. nu f�rvirrade du mig �nnu mer..

alright, s� h�r: steve skrev "Ravesquad har det v�l inte varit n�t problem med.." och d� tolkade jag det som att steve trodde att jag menade Ravesq. n�r jag skrev "Ravesquad s�ger att han �r bannad under en tid"

Hmm.. vet inte om detta f�rtydligade n�nting, men i alla fall..

Mind, det �r inte schysst med kollektiv mobbing, det tycker inte jag heller, men han j�vlades riktigt mycket den h�r g�ngen. Och det togs ju upp igen eftersom det h�nde p� nytt..

Jaja, skit i det nu vill jag bara p�peka att tjejer �r dj�vulskt onda!

God Forts�ttning!

Posted by mindshooter on Dec-26-2001 10:17:

Jaja Alien sumpa sin sista respekt hos mig n�r han �n en g�ng gick in i svenska folket och jiddrade...... T�nker dock inte g�ra n�gra hatiska uttalanden

Hoppas ni �r n�jda med era julklappar

Posted by fruktsoppa on Dec-26-2001 12:17:

quote:
Originally posted by mindshooter
...nu har alla utryckt sitt hat mot alien en g�ng

GOD JUL!

ehh, nee.. inte alla.

Posted by mindshooter on Dec-26-2001 18:02:

quote:
Originally posted by fruktsoppa

ehh, nee.. inte alla.

N�mn en som inte gjort det?

Posted by Aendy on Dec-26-2001 20:08:

quote:

Fruktsoppa menar nog att han aldrig gjort det, och antar att han menar att han aldrig haft anledning att g�ra det heller. Men det �r ju bara vad jag tror.

Posted by mindshooter on Dec-26-2001 21:19:

Jamen d� har han missf�rst�tt det hela
F�r jag sa "Utryckt SITT hat"...... Har man inte haft n�t hat har man inte heller beh�vt utrycka det......

Posted by Gaby on Dec-26-2001 22:40:

quote:

JAG!!!
Long time no see k�ra v�nner!!!

Posted by reveal on Dec-27-2001 00:13:

quote:

jag har hitintills inte heller yttrat mig, av den anledningen att jag helt enkelt inte orkar bry mig om en grabb som tror han �r rolig genom att l�gga in patetiska inl�gg f�r att f�rs�ka sabba en seri�s diskussion... s�dana m�nnsikor f�rtj�nar ingen uppm�rksamhet

Posted by Gaby on Dec-27-2001 00:19:

quote:

God Forts�ttning!

Inte alla v�l?

Posted by Ravesquad on Dec-27-2001 00:32:

quote:
Originally posted by Gaby

JAG!!!
Long time no see k�ra v�nner!!!

Hej bruden hoppas du haft en bra jul och f�r det fett i London e grymt avundsjuk p� er som ska dit

Posted by Gaby on Dec-27-2001 00:42:

quote:
Originally posted by Ravesquad

Hej bruden hoppas du haft en bra jul och f�r det fett i London e grymt avundsjuk p� er som ska dit

Tackar tackar...allt har vart bra...har s�kert g�tt upp 10 kg men det ska ju bort i London tillsammans me Tiesto

Posted by mindshooter on Dec-27-2001 10:57:

Hehe Gaby v�lkommen tillbaka

Jag menar att dom som inte har utryckt sitt hat har f�rmodligen inte k�nnt att dom beh�vt det heller........ Men nu har du det iallafall x-dream

Gaby skulle aldrig vara elak mot n�gon

Posted by SteveTranz4ever on Dec-27-2001 11:25:

quote:

God Forts�ttning!
Det kan jag ju h�lla med om i m�nga fall, har tv� sm� j�vlar i min l�genhet nu. Men dom har sina stunder och vore det inte f�r att dom var s� j�vliga ibland och s� gulliga ibland s� skulle man nog inte gilla dom lika mycket. Tjejer �r och f�rblir ett mysterium...

Posted by Virus on Dec-27-2001 17:20:

quote:
Originally posted by Gaby

Inte alla v�l?

Nej, alla utom du

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Men dom har sina stunder och vore det inte f�r att dom var s� j�vliga ibland och s� gulliga ibland s� skulle man nog inte gilla dom lika mycket. Tjejer �r och f�rblir ett mysterium...

Jaa, det �r det som g�r mej s� tokig. Att dom kan vara s� otroligt manipulativa och �nd� komma iv�g med det.. Eller ocks� �r det bara en sj�lv som g�r p� f�r m�nga billiga knep..

Neej, tjejer �r nog inte dj�lvulskt onda �nd�. Bara n�stan..

Posted by x-dream on Dec-27-2001 18:18:

quote:
Jag menar att dom som inte har utryckt sitt hat har f�rmodligen inte k�nnt att dom beh�vt det heller........ Men nu har du det iallafall x-dream

Hur kom jag in i bilden......Hmmm m�rkligt.....Har inte sagt ett ljud i detta thread....

Posted by Ravesquad on Dec-27-2001 20:16:

Fler glada nyheter..

min konsum har brunnit upp.. iofs r�tt hemskt men inget ont som inte f�r n�tt gott me sig...nu f�r jag l�n o slipper jobba

Posted by mindshooter on Dec-27-2001 21:29:

quote:
Originally posted by x-dream

Hur kom jag in i bilden......Hmmm m�rkligt.....Har inte sagt ett ljud i detta thread....

Haha ja det kan man fr�ga sig....Det var mystiskt.....

Jag menade f�rst�s reveal