TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glada nyheter
Glada nyheter
Eftersom mindshooter e p� semester fixa jag s� barnungen e bannad nu...p� ett tag iaf.. Sk�nt tycker jag
GOD JUL p� er alla och hoppas ni f�r allt ni �nskat
f�rst�r inte riktigt varf�r ni har gjort det f�r..
Jag har egentligen inte n�t emot Alien,han var rolig med sin sarkasm f�rut, men nu har det g�tt f�r l�ngt. Att han nu �r bannad �r en naturlig konsekvens av on�digt provocerande inl�gg och d� syftar jag fr�mst p� det senaste i "svenska folket".
Ravesquad s�ger att han �r bannad under en tid, men sen kan komma tillbaka. Jag, personligen, har inget emot att se honom h�r igen, men sn�lla Alien h�ll d� stilen.
God Jul.
N� Ravesquad har det v�l aldrig vart n�gra problem med, vi har chattat en del p� ICQ. Han e en hel hyvens kis
Go Jul... 
Nu blev det lite f�rvirrat.. Jag menade Alien, inte Ravesquad.
Ravesquad e great! 
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Nu blev det lite f�rvirrat.. Jag menade Alien, inte Ravesquad. Ravesquad e great! |
Fattar inte varf�r det tas upp g�ng p� g�ng? Han gjorde fel och vart bannad... Jag h�rde att han vart bannar n�r han snackade skit i chatten......inte av att du (ravesquad) gjorde n�got....fast jag vet inte 
Tycker att vi inte ska prata dumt om andra m�nniskor h�r �verhuvudtaget...nu har alla utryckt sitt hat mot alien en g�ng 
GOD JUL!
| Originally posted by fruktsoppa h�rr�, kungen.. nu f�rvirrade du mig �nnu mer.. |

Jaja Alien sumpa sin sista respekt hos mig n�r han �n en g�ng gick in i svenska folket och jiddrade...... T�nker dock inte g�ra n�gra hatiska uttalanden 
Hoppas ni �r n�jda med era julklappar 
| Originally posted by mindshooter ...nu har alla utryckt sitt hat mot alien en g�ng ![]() GOD JUL! |
| Originally posted by fruktsoppa ehh, nee.. inte alla. |
| Originally posted by mindshooter N�mn en som inte gjort det? |
Jamen d� har han missf�rst�tt det hela 
F�r jag sa "Utryckt SITT hat"...... Har man inte haft n�t hat har man inte heller beh�vt utrycka det......
| Originally posted by King of Clubs Jaja, skit i det nu vill jag bara p�peka att tjejer �r dj�vulskt onda! ![]() God Forts�ttning! |
| Originally posted by Gaby JAG!!! Long time no see k�ra v�nner!!! |
hoppas du haft en bra jul och f�r det fett i London
e grymt avundsjuk p� er som ska dit
| Originally posted by Ravesquad Hej bruden hoppas du haft en bra jul och f�r det fett i London e grymt avundsjuk p� er som ska dit |
Hehe Gaby v�lkommen tillbaka 
Jag menar att dom som inte har utryckt sitt hat har f�rmodligen inte k�nnt att dom beh�vt det heller........ Men nu har du det iallafall x-dream 
Gaby skulle aldrig vara elak mot n�gon 
| Originally posted by King of Clubs Jaja, skit i det nu vill jag bara p�peka att tjejer �r dj�vulskt onda! ![]() God Forts�ttning! |
| Originally posted by Gaby Inte alla v�l? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Men dom har sina stunder och vore det inte f�r att dom var s� j�vliga ibland och s� gulliga ibland s� skulle man nog inte gilla dom lika mycket. Tjejer �r och f�rblir ett mysterium... |
| Originally posted by mindshooter Jag menar att dom som inte har utryckt sitt hat har f�rmodligen inte k�nnt att dom beh�vt det heller........ Men nu har du det iallafall x-dream ![]() |
Fler glada nyheter..
min konsum har brunnit upp.. iofs r�tt hemskt men inget ont som inte f�r n�tt gott me sig
...nu f�r jag l�n o slipper jobba
| Originally posted by x-dream Hur kom jag in i bilden......Hmmm m�rkligt.....Har inte sagt ett ljud i detta thread.... |