TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- piet bervoets en johan gielen
Pages (2): [1] 2 »
piet bervoets en johan gielen + schietpartij dag later...
ben net terug uit scanners (=kuttent) waar bervoets en gielen draaiden...en teeerrrinnggg wat een relaxte sets zeg
wel jammer dat er geen hond naar scanners was gegaan..hooguit 200 man toen et op zn drukst was
piet bervoets stond het eerste deel van zn set voor een paar mensen die aan de kant stonden te draaien...moet best rot zijn voor een dj
maar goed ik had alle ruimte om lekker uit mn dak te gaan
en der waren teveel kindjes van 13-15
oke dat wou ik ff kwijt
mzzzzzzzzlss
waar zit die tent ergens? En komen daar vaker bekende dj's?
GreetZ RubDub
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink waar zit die tent ergens? En komen daar vaker bekende dj's? GreetZ RubDub |
dordrecht
amnesty international weg nogwat
www.scanners.fm
en der komen vaker bekende djs....alleen niemand komt er kijken =/
2e kerstdag komt marco v...=))
duss allemaal naar scanners?
mzzls
oh ja der hangt over et algemeen niet erg veel sfeer...maar dat komt door al die kutkindjes die alleen maar langs de kant durven staan
en op een normale vrij/zat avond moet je er zeker NIET heen gaan 
mmmm...dus er is geen deurbeleid???'TMF kwam toch ook wel es in scanners???
w0000t!!! Piet Bervoets behind the wheels en niemand op za dansvloer??
was da voor ne kuttent?? 
SHIT!!!!!!!!!! Ben het vergeten....... Naja Gielen was er ook, misschien ben ik het wel express vergeten HeHe
Piet Bervoets, draaid altijd steengoed 
| Originally posted by Akira mmmm...dus er is geen deurbeleid???'TMF kwam toch ook wel es in scanners??? |
| Originally posted by Henkie_henk jij zag ook meteen je kansen?? met die 14 jarige enzow? |
de grens is toch wel 16 hoor...haha
zo mooi he..
14 jaar: In welke groep zit jij?
Ik: Ik studeer
14 jaar: *studeer?* 
Ma hoe jonger hoe nauwer, hoe nauwer hoe lekkerder
Hep ik van horen zeggen hoor 
dus pietje draaide goed? das mooi, want vrijdag ga ik nog naar een feessie toe waar ie ook draait (en ja gielen draait daar OOK, netzoals misja (helsloot, red.)
o ja, of nauwer ook fijner is moet je bij rubje dubje vragen, weet daar alles van
groeten kolkiewolkie
Nou...... vertel vertel
Of moeten we daar een nieuwe post voor openen 
| Originally posted by kolkiewolkie dus pietje draaide goed? das mooi, want vrijdag ga ik nog naar een feessie toe waar ie ook draait (en ja gielen draait daar OOK, netzoals misja (helsloot, red.) o ja, of nauwer ook fijner is moet je bij rubje dubje vragen, weet daar alles van groeten kolkiewolkie |
| Originally posted by kolkiewolkie o ja, of nauwer ook fijner is moet je bij rubje dubje vragen, weet daar alles van groeten kolkiewolkie |

ga uitvoeren !
| Originally posted by NiTro /me will b there 2... |
Ehmz, guys.....
Zijn jullie er niet op de hoogte van dat er GDV vannacht iemand is neergeclocked in de scanner's!?
Die kerel is dus in de scanners neergeschoten en op weg naar het ziekenhuis overleden.
Misschien dat de politie de discotheek even wil dichthouden ivm sporenonderzoek etc.
Grtz,
TNG
| Originally posted by tango Ehmz, guys..... Zijn jullie er niet op de hoogte van dat er GDV vannacht iemand is neergeclocked in de scanner's!? Die kerel is dus in de scanners neergeschoten en op weg naar het ziekenhuis overleden. Misschien dat de politie de discotheek even wil dichthouden ivm sporenonderzoek etc. Grtz, TNG |
| Originally posted by kolkiewolkie o ja, en ben je nog ergens aan te herkennen ofzo, ik waarschijnlijk aan de enorme doorsnee waarmee ik die avond gepaard zal gaan ivm een familyparty eerder die avond |
Bedenk me opeens dat mijn kop ergens op pagin 14 - 16 bij de thread 'laat jezelf zien..' staat, dus als (en alleen ALS) je me herkent, feel free to knock (niet te hard, just for a call)
greetz kolkiewolkie
hehe......daar sta je inderdaad als Kermit de Snikkel! j/k!
Jongens, kijk er nog maar s goed naar,
na 31 december kan het misschien niet meer 
hahah kolkiewolkie aka kermit de snikkel
maar ALS ik je al tegenkom zal ik je ff aantikken. En ik zal ook ff kijken als ik nog een fototje heb liggen voor de laat jezelf zien thread...
| Originally posted by tango Ehmz, guys..... Zijn jullie er niet op de hoogte van dat er GDV vannacht iemand is neergeclocked in de scanner's!? Die kerel is dus in de scanners neergeschoten en op weg naar het ziekenhuis overleden. Misschien dat de politie de discotheek even wil dichthouden ivm sporenonderzoek etc. Grtz, TNG |
en in de old school zaal lady dana en darkraver 
oh vaag tis nog waar ook:
Na het verschrikkelijke incident op maandagnacht 24 december heeft de directie van Scanners besloten om de feesten met de kerstdagen af te gelasten. Dit om aan te geven dat wij het zinloze geweld meer dan zat zijn.
Ons medeleven gaat uit naar het slachtoffer en zijn nabestaanden.
Wat is er precies gebeurd?
Afgelopen maandag had een organisatiebureau Scanners afgehuurd voor een R&B Party. Dit was het eerste R&B feest in Scanners.
Om 04.45 uur is een 21 jarige jongen uit Tilburg van Antilliaanse afkomst in de grote zaal met een vuurwapen neergeschoten. Onderweg naar het ziekenhuis is hij overleden. De geruchten zijn dat het mogelijk om een afrekening binnen het Antilliaanse milieu gaat. Het mag duidelijk zijn dat door dit toedoen de naam van Scanners, PPS beveiliging en de gemeente Dordrecht hiermede in een kwaad daglicht is komen te staan.Ondanks cameracircuit, detectiepoorten, verscherpte controle bij het visiteren en backup van politie zijn er helaas toch personen die de normen en waarden in het leven totaal negeren.
Wij zijn dan ook met zijn allen ontzet door dit voorval.
In verband met het politieonderzoek kunnen we meer informatie helaas nog niet verstrekken.
Via de media of onze website laten wij u weten wanneer Scanners weer geopend is.
Directie Scanners
maar ja dan heb je et wel over een r en b party......en als je weet hoeveel antillianen in dordt wonen die altijd terinzooi maken...krispijn <--kutbuurt (ik scheer niet alles over 1 kam, maar toch is et daar niet veilig) wel vaag dat een wapen zomaar naar binnen kan...ik werd altijd 2 keer gefoeilleerd (gek uitziende indo??
)
naja toch wel weer kut...voorlopig geen scanners dus
mzzzzls
Re: piet bervoets en johan gielen + schietpartij dag later...
| Originally posted by John ben net terug uit scanners (=kuttent) waar bervoets en gielen draaiden...en teeerrrinnggg wat een relaxte sets zeg wel jammer dat er geen hond naar scanners was gegaan..hooguit 200 man toen et op zn drukst was piet bervoets stond het eerste deel van zn set voor een paar mensen die aan de kant stonden te draaien...moet best rot zijn voor een djmaar goed ik had alle ruimte om lekker uit mn dak te gaan en der waren teveel kindjes van 13-15 oke dat wou ik ff kwijt mzzzzzzzzlss |