TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זיהוי טראקים מהסט של עופר ניסים ב Bu99fm
זיהוי טראקים מהסט של עופר ניסים ב Bu99fm
ב 25.12.01
בשעה 00:00
התחיל ב BU 99 FM
סט של DJ עופר ניסים
הוא שם פשוט דברים מקפיצים
אם מישהו שמע או יודע על מה אני מדבר
בבקשה תנו לי את השמות של הטראקים מהסט שלו
תודה 
ב00:15
הוא שם את
depeche mode - free love(deep dish bootleg mix)
זה מה שאני יודע
תודה
תודה
עוד מישהו זיהה טראקים אחרים ?
עופר ניסים??? זה לא שחקן כדורגל בהפועל חיפה? 
חחחחחחחחחחחחח
אם הייתי קולט BU הייתי עוזר...
עופר ניסים... שוווווווווווו?!
בקשר להצהרה שלך שזה שחקן בהפועל חיפה...אז לא
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts עופר ניסים??? זה לא שחקן כדורגל בהפועל חיפה? ![]() חחחחחחחחחחחחח אם הייתי קולט BU הייתי עוזר... |
חחחחחחח
יש להם קשר איכשהו??..

שמע אחי.. אולי כדי לך לנסות את זה גם בפורום של בי יו.. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך יותר
עופר ניסים הוא היוצר
טראנס פסיכודלי
oforia
לא?
מוזר שהוא שם דיפ דיש במיקס שלו.......
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy חחחחחחח יש להם קשר איכשהו??.. ![]() שמע אחי.. אולי כדי לך לנסות את זה גם בפורום של בי יו.. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך יותר |
אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם
ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ?
בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה
אני בטוח שנעלה על משהו...
| quote: |
| Originally posted by DjChook אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ? בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה אני בטוח שנעלה על משהו... |
בטח הוא שם את
edony clap your hands
ואת
sia - drink to get drunk
| quote: |
| Originally posted by DjChook אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ? בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה אני בטוח שנעלה על משהו... |


| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL מסכים... אחי ברכותי לפורום, אני בכל מקרה רואה אותך פעם ראשונה פה אז ברוכים הבאים... איך קוראים לך? ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אותי ????? |
חחח אני חן
ובטרד הזה כי אני לא הולך להיכנס עוד לאחרים להלילה אני אומר לכם
לילה טובבבבב
מי אני :)
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL מסכים... אחי ברכותי לפורום, אני בכל מקרה רואה אותך פעם ראשונה פה אז ברוכים הבאים... איך קוראים לך? ![]() ![]() |
Re: מי אני :)
| quote: |
| Originally posted by dj-tooli OK קוראים לי טל אני בן 17 מנתניה נעים מאוד |
Re: מי אני :)
| quote: |
| Originally posted by dj-tooli OK קוראים לי טל אני בן 17 מנתניה נעים מאוד |
לא
| quote: |
| Originally posted by Trance man עופר ניסים הוא היוצר טראנס פסיכודלי oforia לא? מוזר שהוא שם דיפ דיש במיקס שלו....... |
Re: מי אני :)
| quote: |
| Originally posted by dj-tooli OK קוראים לי טל אני בן 17 מנתניה נעים מאוד |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.