TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- זיהוי טראקים מהסט של עופר ניסים ב Bu99fm


Posted by dj-tooli on Dec-24-2001 22:22:

Hello! זיהוי טראקים מהסט של עופר ניסים ב Bu99fm

ב 25.12.01
בשעה 00:00
התחיל ב BU 99 FM
סט של DJ עופר ניסים
הוא שם פשוט דברים מקפיצים
אם מישהו שמע או יודע על מה אני מדבר
בבקשה תנו לי את השמות של הטראקים מהסט שלו

תודה


Posted by nimrod levi on Dec-24-2001 22:40:

ב00:15
הוא שם את
depeche mode - free love(deep dish bootleg mix)
זה מה שאני יודע


Posted by dj-tooli on Dec-24-2001 22:56:

תודה

תודה
עוד מישהו זיהה טראקים אחרים ?


Posted by on Dec-25-2001 00:13:

עופר ניסים??? זה לא שחקן כדורגל בהפועל חיפה?

חחחחחחחחחחחחח

אם הייתי קולט BU הייתי עוזר...


Posted by eXeTik on Dec-25-2001 00:23:

עופר ניסים... שוווווווווווו?!


Posted by dj-tooli on Dec-25-2001 00:59:

בקשר להצהרה שלך שזה שחקן בהפועל חיפה...אז לא

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
עופר ניסים??? זה לא שחקן כדורגל בהפועל חיפה?

חחחחחחחחחחחחח

אם הייתי קולט BU הייתי עוזר...


אתה מתכוון לאורן ניסים שחקן כדורגל
עופר ניסים הוא DJ

:-)


Posted by YuVaL on Dec-25-2001 08:45:

חחחחחחח
יש להם קשר איכשהו??..


שמע אחי.. אולי כדי לך לנסות את זה גם בפורום של בי יו.. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך יותר


Posted by Sm0keMachine on Dec-25-2001 11:15:

עופר ניסים הוא היוצר
טראנס פסיכודלי
oforia
לא?

מוזר שהוא שם דיפ דיש במיקס שלו.......


Posted by dj-tooli on Dec-25-2001 13:26:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחח
יש להם קשר איכשהו??..


שמע אחי.. אולי כדי לך לנסות את זה גם בפורום של בי יו.. אני בטוח שהם יוכלו לעזור לך יותר



אני מנסה גם בפורום של BU אבל אף אחד לא עונה שם
אין שם אנשים שמבינים במוסיקה אלקטרונית כמו שפה
בגלל זה אני מעדיף פה


Posted by DjChook on Dec-25-2001 14:52:

אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם

ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ?

בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה

אני בטוח שנעלה על משהו...


Posted by dj-tooli on Dec-25-2001 15:10:

quote:
Originally posted by DjChook
אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם

ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ?

בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה

אני בטוח שנעלה על משהו...

הבעיה שזה היה אתמול
ואני כבר לא זוכר
זה טראקים בסגנון של:
depeche mode - Free Love (Deep Dish Bootleg Mix)
והטראק של PET SHOP BOYS שהוזכר פה למעלה בהודעות


Posted by DjChook on Dec-25-2001 15:27:

בטח הוא שם את

edony clap your hands

ואת

sia - drink to get drunk


Posted by Dj-2TaLL on Dec-25-2001 16:26:

quote:
Originally posted by DjChook
אף אחד פה לא מקשיב לבי יו כי יש לנו יותר שירים מהם

ואנחנו ממקססים (לפחות רובנו) יותר טוב מהם... אתה מבין ?

בכל מקרה, תן כל מני דברים שאתה זוכר ששמעת יעני מילים וזה

אני בטוח שנעלה על משהו...

מסכים...

אחי ברכותי לפורום, אני בכל מקרה רואה אותך פעם ראשונה פה אז ברוכים הבאים...
איך קוראים לך?


Posted by DjChook on Dec-25-2001 17:21:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

מסכים...

אחי ברכותי לפורום, אני בכל מקרה רואה אותך פעם ראשונה פה אז ברוכים הבאים...
איך קוראים לך?

אותי ?????


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2001 20:57:

quote:
Originally posted by DjChook

אותי ?????


לא אחי... הוא דיבר אל
dj-tooli
ברוך הבא אחי!!

אני רועי


Posted by DjChook on Dec-25-2001 21:53:

חחח אני חן

ובטרד הזה כי אני לא הולך להיכנס עוד לאחרים להלילה אני אומר לכם

לילה טובבבבב


Posted by dj-tooli on Dec-25-2001 22:18:

Smiley DJ מי אני :)

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

מסכים...

אחי ברכותי לפורום, אני בכל מקרה רואה אותך פעם ראשונה פה אז ברוכים הבאים...
איך קוראים לך?


OK
קוראים לי טל
אני בן 17
מנתניה

נעים מאוד


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2001 22:41:

Re: מי אני :)

quote:
Originally posted by dj-tooli


OK
קוראים לי טל
אני בן 17
מנתניה

נעים מאוד


נעים מאוד אחי
כמו שכבר אמרתי אני רועי


Posted by m0sh on Dec-25-2001 22:42:

Re: מי אני :)

quote:
Originally posted by dj-tooli


OK
קוראים לי טל
אני בן 17
מנתניה

נעים מאוד


ערב טוב


Posted by Pinto on Dec-25-2001 22:42:

לא

quote:
Originally posted by Trance man
עופר ניסים הוא היוצר
טראנס פסיכודלי
oforia
לא?

מוזר שהוא שם דיפ דיש במיקס שלו.......


לזה מאופוריה קוראים עופר דיקובסקי והוא מתקלט פסיכודלי. מי שדיברו פה זה עופר ניסים.


Posted by Dj Moriano on Dec-26-2001 14:38:

Re: מי אני :)

quote:
Originally posted by dj-tooli


OK
קוראים לי טל
אני בן 17
מנתניה

נעים מאוד



אני איתן....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.