TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lord of the Rings
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Muppet on Dec-25-2001 12:14:

Cool Lord of the Rings

He,

Nou de film is al een paar dagen in de bios en ik denk dat vele hem al gezien hebben...wat vonden jullie ervan??????????

Persoonlijk vond ik hem echt gaaf....met name de eerst veldslag en moria.

Greetz Muppet

Posted by Subsonik on Dec-25-2001 12:20:

Eh nou , ik heb em vrijdag 'gezien' , we waren een anderhalf uur te vroeg , dus toen zijnwe eerst gaan zuipe , en ik zat verdoofd in de bios toen, en ik vonde beelden egt wel mooi maar snapte er geen hol van , ik zag niet egt een verhaallijn....misschien noges gaan alsk nuchter ben

Posted by BlaiR.WitcH on Dec-25-2001 12:33:

Zekers een gave film.. ik heb um vorige week zaterdag gezien
en ga zeker nog een keer.
Alhoewel de special effects van de eerste veldslag me toch een
beetje tegenvielen.
Nu nog een jaartje wachten op deel2... bummer...........

Posted by eXos on Dec-25-2001 12:54:

Ik heb m al als Lord.Of.The.Rings.TS-CENTROPY, maar ik ga m nog nie op m'n computer kijken. Ik wil m eerst in de bios zien.

GReeTZ

Posted by Flippe on Dec-25-2001 12:56:

IK hewb hem nog niet gezien, moet hem denk ik tch maar es gaan kijken

Posted by The Groove on Dec-25-2001 13:52:

Meestelijke film! Gebasseerd op een goed boek, goede cast met geweldige acteurs zoals Ian McKellen, Ian Holm, John-Rhys Davies en Sean Bean!! En de locaties zijn ook adembenemend! Een aanrader voor iedereen die hem nog niet gezien heeft!

Posted by Dj Lex on Dec-25-2001 14:00:

Geloof dat ik de enige ben die er nix aan vindt, vond hem te langdradig en gewoon niet echt boeiend. Fantasy trekt me ook niet echt en had de boeken ook niet gelezen

Posted by HaZZa on Dec-25-2001 14:19:

Film was zeker vet.
Als je Baldur's Gate 1 of 2 speelt, dan snap je gelijk een heleboel van de film
Niet het verhaal maar de opzet zelf.
Ben zelf oowk een boek over deze sjit aan ut schrijven, dus inspiratie genoeg :-)

Posted by Gurian on Dec-25-2001 14:56:

ABOO
an fucking writer on this forum

He Shakespear lukt het een beetje dan??

Posted by Jukx on Dec-25-2001 15:02:

Jaaa, ik vond de film echt heel erg gaaf!!! Die Gimli is ook zo grappig he! En "Samwise Gamgee".. hahaha!
Het boek is ook supergaaaaaf, heb het iets van 3x gelezen ofzo. Ze hadden in de film wel veel stukken weggelaten hoor! Dat hele stuk met Tom Bombadil bijvoorbeeld en de Grafheuvels. Verder had Arwen een veeeeeel grotere rol dan in het boek.. Glorfindel kwam daardoor niet voor in de film.
Maarja, film was echt heel erg gaaf!! Die Uruk-Hai waren echt heel erg gaaf gemaakt vond ik! zagen er best wel eng uit! en al die landschappen enzo.. pfff, echt mooi hoor!
jammer dat we nu weer een jaar moeten wachten om deel 2 te kunnen zien!

Posted by Rudy on Dec-25-2001 15:28:

ik heb m net een uur geleden gezien! Wat een topfilm! Echt mooie beelden en een fucking goed verhaal! Ik vind echt dat de acteurs goed zijn gekozen bij het script! Ze geven echt extreem goed die personages weer!
Idd jammer dat we nu zolang moeten wachten op deel 2! Want hij stopte echt midden in het verhaal!

Posted by Remy D on Dec-25-2001 17:30:

Echt Super GRUWELIJKE vette film, ik ga waarschijnlijk zondag of anders latert die week voor de 2e keer. Toen ik gister naar Harry Potter(ook heel leuk) was en het voorstukje zag van LOTR schoten de kriebels al weer in mijn buik rond zo'n indruk heeft die film op me achtergelaten. Dus wat mij betreft zeker film v/h jaar en nu naar de volgende kerst voor de volgende .

En in mei: ATTACK of the Clones

Posted by Little Theseus on Dec-25-2001 17:58:

WHAAAAAAA!!!!
Ik heb m vrijdag in Scheveningen gekeken, helemaal uitverkocht en die bios daar is echt MEGA!!!!
Supervette film, ik vind wel dat je de boeken moet hebben gelezen als je er heen gaat, het lijkt voor veel mensen veel maar dat valt reuze mee als je er eenmaal in begint (Ja Lex!)
Geesj wat schrok ik me de pleuris toen Bilbo nog 1 keer die ring vroeg vast te houden: GHAAAA!!
Of die ringwraiths... SHIRE!!!! BAGGINS!!!!!

The Power Of The Ring Corrupts All Who Desire It!
Dat zinnetje bleef maar in mn kop dolen, ik gaf op een gegeven moment na de bios op alle vragen antwoord met iets van die zin erin: (was toen ook wel weer aardig ver weg, maar dat was gelukkig niet zo erg bij de film, behalve dat er geen pauze was en ik moest ZEIKEN!!!)

Vraag: Biertje?
Mijn antwoord: The Corrupt Of Desire Who It All Ring!

Posted by Opti on Dec-25-2001 19:08:

quote:
Originally posted by Little Theseus
WHAAAAAAA!!!!
Ik heb m vrijdag in Scheveningen gekeken, helemaal uitverkocht en die bios daar is echt MEGA!!!!

Waarom kwam je niet ff buurten?

Posted by Blik on Dec-25-2001 22:09:

ik kan hem nog niet kijken omdat die niet in den bosch draait nu moet ik dus nog 2 maanden wachten vuile geldklopper die gasten die daarvoor gezorgd hebben

Posted by HaZZa on Dec-26-2001 12:07:

JA ut boek lukt al aardig
als je er belang bij hebt, kan ik ut je wel sturen
Iets van 30 kantjes op ut moment
PM me maar

Posted by eXos on Dec-26-2001 12:39:

quote:
Originally posted by HaZZa
JA ut boek lukt al aardig
als je er belang bij hebt, kan ik ut je wel sturen
Iets van 30 kantjes op ut moment
PM me maar

Ik heb m wel in 3x 600 mb voor je

Posted by serialkillah on Dec-26-2001 19:11:

Ja, dit is ongeveer de beste film OOIT

Posted by arno on Dec-27-2001 11:47:

ik ga vanavond, hij lijkt me echt zoooo bruut!!!!

Posted by Flipper01 on Dec-27-2001 14:16:

Thumbs up

Ik vond de film echt GEWELDIG!!
Ik ben nu ook het eerste boek maar weer gaan lezen, want dat wa alweer een hele tijd geleden.. Verder vond ik dat de sfeer geweldig neergezet was! Ik kan haast niet w88 tot het volgende deel!!

Posted by HaZZa on Dec-27-2001 14:24:

Ey Petrus, ff voor den duidelijkheid,
Ik schrijf dus op ut moment mn EIGEN boek. Niet over lord of the rings, maar in dezelfde stijl, dus met magiers en swordsmans n shit

Daarom zeit ik dus dat als jem wilde hebben, dat je maar moes roepen.
Al is ie dan nog nie af... :-)

Posted by Eye-Riz on Dec-27-2001 16:07:

me gaat vanavond, ben echt errug benieuwd!!!!

Posted by TimeportE on Dec-27-2001 17:04:

ik ben vorige week zaterdag naar de film gegaan en ik kan heel duidelijk zeggen: WAT EEN MEESTERLIJKE film!! ik kwam echt in een soort waas de bios uit, ik had hoge verwachtingen gehad voor de film en ze waren bijna allemaal uitgekomen!! het is allemaal gewoon zoooo goed (voor "diepere uitleg moet je naar de chill out gaan!) .. ik ben nu dus ook bezig die rip te downen (dank gaat naar petrus hiervoor, ook al is ie nog niet helemaal geupload (gebeurd dat nog een keer, denk je??)) en ik denk ook dat ik em zeker nog wel een keer in de bios ga kijken.. TOPPER!!

Posted by eXos on Dec-27-2001 17:53:

Tering, het lijkt wel of iedereen vanavond gaat...

Ik ook nml. Ik heb m hier wel op 3cd's liggen, maar ik wil m eerst in de bios kijke voordat ik m op m'n schermpie hier kijk...

Posted by Eye-Riz on Dec-28-2001 00:29:

Ben net terug, en ik vond hem echt moooooooi!
Ik had het niet verwacht... hoe hoger de verwachtingen, hoe meer kans dat het tegenvalt.... maar dat doet ie dus absoluut niet. Al die landschappen, al die beschrijvingen (vooral die leefwereld van Galadriel, zo mooi!) die Tolkien geeft zijn echt meesterlijk weergegeven. Ik kon me er echt helemaal in vinden! Ik schoot echt een paar keer uit mijn stoel van onverwachte dingen (dat is niet zo raar, dat doe ik altijd, hihihi), terwijl ik eigenlijk best wist wat er ging gebeuren.
Voor wie nog niet geweest is: Let op de muziek die komt nadat Gandalf in de diepte verdwijnt... sprookje, zo mooi!
Ik heb maar een paar dingen die ik me iets anders had voorgesteld: ik had me Boromir iets robuuster voorgesteld, en Galadriel iets meer elfjes-fee-achtig, iets 'fijner'. Orks had ik iets meer hondachtigs en gebocheld voorgesteld. Oja, en Gollem was in mijn wereldje iets meer gelijkend op een mol-achtige. Maar dat is ieders eigen beleving. Ik kon me elke keer wel echt inleven in hoe de karakters waren, erg 'authentiek' (zet de figuren op een rijtje, en je geeft er zelf al wel de namen bij!)

Ik weet al wat ik volgend jaar ga doen: voordat ik naar deel II ga, ga ik eerst thuis op video deel I nog kijken, lekkere marathon houden!!!

Iemand in de bios was aan het mekkeren dat de film stopt midden in het tweede boek... blijkbaar iemand die wat te zeggen wilde hebben, want het sloeg nergens op. Heb thuis nog eens nagekeken, en het stopt precies bijhet einde van het eerste boek. Moron!

Nu maar wachten op deel II!!!!!

Pages (2): [1] 2 »