TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- במיוחד... בהתחשב בתקווה
במיוחד... בהתחשב בתקווה
הטרור משתולל
אנשים נהרגים
חיילים נחטפים
אוטובוסים מתפוצצים
המנהיגים הבכירים
בריבים עסוקים
ובנתיים אנשים
ללכת ברחוב חוששים
"הטרור בכל מקום"
את זה מזהירים
"אין פיתרון צבאי"
ובנתיים אנחנו נהרגים!
האבטלה גואה
המספרים עצומים
הסטטיסטיקה מאיימת
אך זה לא מזיז לבכירים
לחטט בפח
אנשים נאלצים
כי לקנות אוכל
אינם יכולים
הכינרת מתייבשת
המפלסים יורדים
ובעקבות המחדל
המים נגמרים
אין מתקני התפלה
אין כמעט גשמים
ומשום מה על המזל
אנחנו מסתמכים
ולמרות כל הצרות עד כה
החברות מנותקות
המחירים בשמיים
והן אל הבנק צוחקות
המחירים עולים
בלא הרף
הצרכנים מתלוננים
אך אין מי שיעזור להם
הכבישים הרוסים
לנהוג מסוכן בעיקר בגשמים
הבניינים עומדים ליפול
ואת האשמה הלאה מעבירים
כבר קרה לנו אסון
אסון ורסאי
שהיה אזהרה
לסכנות של כל יצור חי
ואם כל הצרות
לנו לא מספיקות
גם הישראלי ונימוסיו
הורסים הזדמנויות
בכל מקום
דחיפות ומכות
אנשים מסתכסכים
על שטויות
נשאלת השאלה
מדוע זה כך?
וזה לא מפתיע שהתשובה היא:
"אני ישראלי, אל תשכח!"
על חנייה ומסטיקים
אנשים נדקרים
ובאצטדיוני כדורגל
אף מוחצים
קללות ומכות
הפכו לחלק משגרת חיינו
והגרוע מכל
הוא עוד לפנינו
לכן אני קורא לכם
הפסיקו זאת מהר
אחרת אם תמשיכו
ישראל כבר לא תישאר
צריך להסתכל
גם על הדברים החיובים
ולא לנצל הזדמנויות
כדי להשמיץ את האנשים
רק באהבה אחווה ותקווה
נוכל להחזיר את העטרה לישנה
כמו כן, באחדות ובגאווה
נשיר כולנו את "התקווה"
Re: במיוחד... בהתחשב בתקווה
| quote: |
| Originally posted by DjChook הטרור משתולל אנשים נהרגים חיילים נחטפים אוטובוסים מתפוצצים הכינרת מתייבשת המפלסים יורדים ובעקבות המחדל המים נגמרים אין מתקני התפלה אין כמעט גשמים ומשום מה על המזל אנחנו מסתמכים על חנייה ומסטיקים אנשים נדקרים ובאצטדיוני כדורגל אף מוחצים קללות ומכות הפכו לחלק משגרת חיינו והגרוע מכל הוא עוד לפנינו |
נחמד...
מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע 
| quote: |
| Originally posted by Agent-Fire נחמד... מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע |
מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו
וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!!
| quote: |
| Originally posted by DjChook מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!! |
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי??? |
נחמד... אבל קצת ארוך מידי, מסטיקי כזה
אני פשוט העתקתי
אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי...
אבל בשביל מה טרד על זה?
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי... אבל בשביל מה טרד על זה? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה זה לא במקום ? וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים! |
שמעו...
הדברים שם די נכונים
אבל בדוגרי לא נראה לי זה כל כך במקום
לא חבל לבאס אותנו גם פה?
אנחנו אוכלים את החרא הזה בכל פעם ופה זה המפלט שלנו לברוח לטראנסים
מה צריך את זה...
*open*
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.