TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- במיוחד... בהתחשב בתקווה


Posted by DjChook on Dec-25-2001 19:45:

במיוחד... בהתחשב בתקווה

הטרור משתולל
אנשים נהרגים
חיילים נחטפים
אוטובוסים מתפוצצים

המנהיגים הבכירים
בריבים עסוקים
ובנתיים אנשים
ללכת ברחוב חוששים

"הטרור בכל מקום"
את זה מזהירים
"אין פיתרון צבאי"
ובנתיים אנחנו נהרגים!

האבטלה גואה
המספרים עצומים
הסטטיסטיקה מאיימת
אך זה לא מזיז לבכירים

לחטט בפח
אנשים נאלצים
כי לקנות אוכל
אינם יכולים

הכינרת מתייבשת
המפלסים יורדים
ובעקבות המחדל
המים נגמרים

אין מתקני התפלה
אין כמעט גשמים
ומשום מה על המזל
אנחנו מסתמכים

ולמרות כל הצרות עד כה
החברות מנותקות
המחירים בשמיים
והן אל הבנק צוחקות

המחירים עולים
בלא הרף
הצרכנים מתלוננים
אך אין מי שיעזור להם

הכבישים הרוסים
לנהוג מסוכן בעיקר בגשמים
הבניינים עומדים ליפול
ואת האשמה הלאה מעבירים

כבר קרה לנו אסון
אסון ורסאי
שהיה אזהרה
לסכנות של כל יצור חי

ואם כל הצרות
לנו לא מספיקות
גם הישראלי ונימוסיו
הורסים הזדמנויות

בכל מקום
דחיפות ומכות
אנשים מסתכסכים
על שטויות

נשאלת השאלה
מדוע זה כך?
וזה לא מפתיע שהתשובה היא:
"אני ישראלי, אל תשכח!"

על חנייה ומסטיקים
אנשים נדקרים
ובאצטדיוני כדורגל
אף מוחצים

קללות ומכות
הפכו לחלק משגרת חיינו
והגרוע מכל
הוא עוד לפנינו

לכן אני קורא לכם
הפסיקו זאת מהר
אחרת אם תמשיכו
ישראל כבר לא תישאר

צריך להסתכל
גם על הדברים החיובים
ולא לנצל הזדמנויות
כדי להשמיץ את האנשים

רק באהבה אחווה ותקווה
נוכל להחזיר את העטרה לישנה
כמו כן, באחדות ובגאווה
נשיר כולנו את "התקווה"


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 19:48:

Re: במיוחד... בהתחשב בתקווה

quote:
Originally posted by DjChook
הטרור משתולל
אנשים נהרגים
חיילים נחטפים
אוטובוסים מתפוצצים

הכינרת מתייבשת
המפלסים יורדים
ובעקבות המחדל
המים נגמרים

אין מתקני התפלה
אין כמעט גשמים
ומשום מה על המזל
אנחנו מסתמכים

על חנייה ומסטיקים
אנשים נדקרים
ובאצטדיוני כדורגל
אף מוחצים

קללות ומכות
הפכו לחלק משגרת חיינו
והגרוע מכל
הוא עוד לפנינו



מי רשם את זה????

אני מסכים עם חלק מהדברים לא עם כולם
הקטע עם הכנרת ועם המגרש כדורגל לפי דעתי לא הכי במקום....


Posted by Q-PiXeL on Dec-25-2001 19:53:

נחמד...
מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 20:10:

quote:
Originally posted by Agent-Fire
נחמד...
מוריאנו הייתה חייב לצטט את כל הקטע



לא היה לי כוח למחוק אבל בשבלך אני עכשיו עושה
EDIT


Posted by DjChook on Dec-25-2001 20:25:

מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו

וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!!


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 20:28:

quote:
Originally posted by DjChook
מישהי שלחה לי את זה באייסיקיו

וזה כ"כ נכון הקטע עם הכדורגל !!!


מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי???


Posted by DjChook on Dec-25-2001 20:32:

quote:
Originally posted by Dj Moriano


מה זאת אומרת אתה מסכים איתי שזה לא במקום או שאתה לא מסכים איתי???



מה זה לא במקום ?

וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים!


Posted by dj alonzo on Dec-25-2001 20:38:

נחמד... אבל קצת ארוך מידי, מסטיקי כזה


Posted by DjChook on Dec-25-2001 20:42:

אני פשוט העתקתי


Posted by YuVaL on Dec-25-2001 20:57:

אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי...

אבל בשביל מה טרד על זה?


Posted by eXeTik on Dec-25-2001 21:00:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
אני מסכים אם כל הדברים האלו אחי...

אבל בשביל מה טרד על זה?


אשכרה... יזה אחד בטח היה משועמם פחד ורשם את זה
מה אנחנו אשמים?!


Posted by Dj Moriano on Dec-25-2001 21:14:

quote:
Originally posted by DjChook



מה זה לא במקום ?

וזה נכון מאד כי זה מה שקורה במגרשים!


אני בכלל לא מסכים זה קרה פעם אחת....


בארצות אחרות זה הרבה יותר גרוע
בדרום אמריקה התפרק יציע

באנגליה וטורקיה דקרו אנשים וחלקם נהרגו

ולא עולים לי עכשיו דברים לראש.....


Posted by Hell_Copter on Dec-25-2001 21:17:

שמעו...
הדברים שם די נכונים
אבל בדוגרי לא נראה לי זה כל כך במקום
לא חבל לבאס אותנו גם פה?
אנחנו אוכלים את החרא הזה בכל פעם ופה זה המפלט שלנו לברוח לטראנסים
מה צריך את זה...


Posted by YuVaL on Dec-25-2001 21:19:

*open*



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.