TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- beste dj binnen en buitenland


Posted by Siesta on Dec-25-2001 21:08:

beste dj binnen en buitenland

oke ff polletje


Posted by Siesta on Dec-25-2001 21:25:

kep tog maar op mister armin gestemd, die vent roelt zo, zulke lekkere sets dattie geeft ...

PERFECT


Posted by Subsonik on Dec-25-2001 21:28:

MARCO V , lijkt me duidelijk , super sets


Posted by Chicane on Dec-25-2001 21:31:

Tiesto draait elke zaal waar dan ook wel plat, dus mijn vote gaat naar Ferry... offuh.. Armin, of... uhm.. neh.. toch Sie-esto maar


Posted by HiGH_NrG on Dec-25-2001 21:35:

Armin voor mij...stuk voor stuk lekkere sets!


Posted by -TAIS- on Dec-25-2001 21:37:

Nou, mijn stem is uiteraard naar Dave Clarke gegaan! NOT dus, omdat die er niet instond, wat een loooooser poll zeg :P, keus #2, Sander Kleinenberg, staat er ook al niet in. Dus geen stem van mij deze maal...


Posted by Gurian on Dec-25-2001 21:50:

Doe mij maar Marco V, zijn sets vindt ik beter dan die van Ti�sto
Lekker stampen als ik uitga en lekka relaxt luisteren als ik thuis
ben na Ti�sto


Posted by Opti on Dec-25-2001 22:26:

MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!

Whehehe


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-25-2001 23:10:

ik hou het ook maar op Tiesto!


Posted by Remy D on Dec-25-2001 23:25:

Kan niet kiezen wie mijn favo is. Ten eerste zijn de muzieksoorten te verschillend om ze allemaal bij elkaar te zetten vind ik en ten tweede en veel belangrijker: Er hebben dit jaar zoveel dj's mooie dingen laten zien dat ik gewoon geen keus kan maken. Helaas


Posted by Bellie on Dec-25-2001 23:53:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!

Whehehe


Hahahahah!!!!rofl!!
dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht
Mijn stem OOK op Mauroooo!!!

GREETZ!!


Posted by Chicane on Dec-26-2001 08:53:

quote:
Originally posted by Bellie


Hahahahah!!!!rofl!!
dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht
Mijn stem OOK op Mauroooo!!!

GREETZ!!



Mauro Picasso was dat toch?


Posted by Massive on Dec-26-2001 09:34:

quote:
Originally posted by Chicane



Mauro Picasso was dat toch?


lollll woeii chicaneman! sanka! @: )

by the way waarom staat PIET BERVOETS er niet in???? me number one deejay!

anywayz ik hebt dan maar op Arminia gestemz0rd, na Piet is ie za best!!

aiiiii!


Posted by Flippe on Dec-26-2001 09:51:

k heb toch maar op Zjesto gevote


Posted by raoel on Dec-26-2001 10:16:

Ik zat heel erg te twijfellen tussen

Mauro
Tiesto
Marco V

Nou draait Tiesto wat zachter dan Mauro en Marco V. Dus die valt af, al is ie wel geweldig.
En eigenlijk kan ik niet kiezen tussen Marco V en Mauro. Mauro is meer techno. Marco V draait verschillend.

Daarom uiteindelijk toch maar Marco V omdat hij eigenlijk alles wel draait.

Waarom staat Lady Dana er niet bij, anders had ik daarvoor gekozen denk ik. Al vind ik Hennes & Cold ook super.


Posted by Partyhardy! on Dec-26-2001 11:10:

Smile

Ik heb op Armin van Buuren gestemd door zijn perfecte platenkeuzes altijd en zijn super sets!
2de keus zou bij mij net als bij DJ_Massive Piet Bervoets zijn


Posted by serialkillah on Dec-26-2001 14:36:

zekerz op marco V gestemd


Posted by John on Dec-26-2001 17:58:

MARCO V!!! en piet bervoets 2 maar die stond er niet bij zoals dj_massive al zei maar dat boeit toch niet als ie 2 is
mzzzzls


Posted by moogwai on Dec-26-2001 21:36:

Armin van Buuren

Daarna komen Ferry Corsten, DJ Tiesto, Marco V, Johan Gielen, Piet Bervoets, Scott Bond en Judge Jules en Paul van Dyk pas aan de beurt


Posted by TimeportE on Dec-28-2001 20:44:

ik heb weer voor carl cox gekozen.. ook al ben ik dan in het algemeen een vet tiesto addict, toch ga ik voor carl cox omdat deze gast gewoon zoooo goed kan mixen, het is gewoon super vet om hem 3 platen door elkaar te zien mixen).. maar ja ik zal vast wel weer in de minderheid zijn ..


Posted by The Groove on Dec-29-2001 11:41:

Uiteraard gestemd voor Marco V. Hoewel Lady Dana ook erg goed, maar helaas staat ze er niet tussen


Posted by rellivisit on Dec-29-2001 13:15:

quote:
Originally posted by The Groove
Hoewel Lady Dana ook erg goed (is?), maar helaas staat ze er niet tussen


Idd, er is te weinig aan de techno en hardstyle addicts gedacht, maar ja, het is dan ook een trance forum he. Ik heb maar voor warmduscher gekozen, hij draait niet super, maar wel het meest mijn style samen met kai. Dana en Pila(piel) hadden erbij gemoeten. Ach ja. 3 votes voor hardstyle dan maar he. (en Raoel waar is dj the white he?)


Posted by Robvef on Dec-29-2001 14:04:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik heb weer voor carl cox gekozen.. < > maar ja ik zal vast wel weer in de minderheid zijn ..


Ik doe met je mee, ben zelf ook helemaal gek van Carl Cox, alleen jammer dat bijv. Michel de Hey of Tom Harding er niet bijstaan.


Posted by Oxygen on Dec-29-2001 16:00:

Armin toch maar......tja, hij heeft het verdiend dit jaar!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.