TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- beste dj binnen en buitenland
beste dj binnen en buitenland
oke ff polletje
kep tog maar op mister armin gestemd, die vent roelt zo, zulke lekkere sets dattie geeft ...
PERFECT
MARCO V , lijkt me duidelijk , super sets
Tiesto draait elke zaal waar dan ook wel plat, dus mijn vote gaat naar Ferry... offuh.. Armin, of... uhm.. neh.. toch Sie-esto maar 
Armin voor mij...stuk voor stuk lekkere sets!
Nou, mijn stem is uiteraard naar Dave Clarke gegaan! NOT dus, omdat die er niet instond, wat een loooooser poll zeg :P, keus #2, Sander Kleinenberg, staat er ook al niet in. Dus geen stem van mij deze maal...
Doe mij maar Marco V, zijn sets vindt ik beter dan die van Ti�sto
Lekker stampen als ik uitga en lekka relaxt luisteren als ik thuis
ben na Ti�sto
MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!!
Whehehe


ik hou het ook maar op Tiesto!
Kan niet kiezen wie mijn favo is. Ten eerste zijn de muzieksoorten te verschillend om ze allemaal bij elkaar te zetten vind ik en ten tweede en veel belangrijker: Er hebben dit jaar zoveel dj's mooie dingen laten zien dat ik gewoon geen keus kan maken. Helaas
| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance MAURO CAPPUCINOOOOOOOOOOoooooooo!!! Whehehe ![]() ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Bellie Hahahahah!!!!rofl!! dat wijf van Trance Energy..wat een dom wicht ![]() Mijn stem OOK op Mauroooo!!! GREETZ!! |
| quote: |
| Originally posted by Chicane Mauro Picasso was dat toch? |
k heb toch maar op Zjesto gevote
Ik zat heel erg te twijfellen tussen
Mauro
Tiesto
Marco V
Nou draait Tiesto wat zachter dan Mauro en Marco V. Dus die valt af, al is ie wel geweldig.
En eigenlijk kan ik niet kiezen tussen Marco V en Mauro. Mauro is meer techno. Marco V draait verschillend.
Daarom uiteindelijk toch maar Marco V omdat hij eigenlijk alles wel draait.
Waarom staat Lady Dana er niet bij, anders had ik daarvoor gekozen denk ik. Al vind ik Hennes & Cold ook super.
Ik heb op Armin van Buuren gestemd door zijn perfecte platenkeuzes altijd en zijn super sets!
2de keus zou bij mij net als bij DJ_Massive Piet Bervoets zijn 
zekerz op marco V gestemd
MARCO V!!! en piet bervoets 2 maar die stond er niet bij zoals dj_massive al zei
maar dat boeit toch niet als ie 2 is 
mzzzzls
Armin van Buuren 
Daarna komen Ferry Corsten, DJ Tiesto, Marco V, Johan Gielen, Piet Bervoets, Scott Bond en Judge Jules en Paul van Dyk pas aan de beurt
ik heb weer voor carl cox gekozen.. ook al ben ik dan in het algemeen een vet tiesto addict, toch ga ik voor carl cox omdat deze gast gewoon zoooo goed kan mixen, het is gewoon super vet om hem 3 platen door elkaar te zien mixen).. maar ja ik zal vast wel weer in de minderheid zijn ..
Uiteraard gestemd voor Marco V. Hoewel Lady Dana ook erg goed, maar helaas staat ze er niet tussen 
| quote: |
| Originally posted by The Groove Hoewel Lady Dana ook erg goed (is?), maar helaas staat ze er niet tussen |
hadden erbij gemoeten. Ach ja. 3 votes voor hardstyle dan maar he. (en Raoel waar is dj the white he?)
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik heb weer voor carl cox gekozen.. < > maar ja ik zal vast wel weer in de minderheid zijn .. |
Armin toch maar......tja, hij heeft het verdiend dit jaar!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.