TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Valse Kaarten Innercity!!!!!!!!1
Valse Kaarten Innercity!!!!!!!!1
Zag net dit berichtje op start2dance staan van 1 van een gast die bij ID&T werkt.
Bij de ticketbalie van verkooppunt Fame Music in de Kalverstraat in Amsterdam zijn onlangs 603 blanco tickets van Ticketservice gestolen. De kaartnummers van deze gestolen tickets zijn 3359398 t/m 3360000.
Doordat Innercity is uitverkocht is er een grote kans dat deze blanco tickets als Innercity tickets op de markt komen hetgeen vrij eenvoudig is te realiseren.
Mocht, in voorkomend geval, een ticket worden aangeboden, waarop de achterzijde een nummer staat vermeld dat valt binnen de bovenvermelde reeks, koop deze dan niet. De nummers zijn bij ons bekend en de toegang zal worden geweigerd.
GREETZ!!
ik ga niet naar innercity, maar thnx voor het waarschuwen.
gheghe prachtig...................
Best slim om blanco kaarten te jatten, maar kun je die niet ook voor andere feesten gebruiken? Gewoon andere tekst erop drukken... Of heeft ieder feest zijn eigen nummer serie?
GreetZ, DC
Had mn kaartje 1 october al dusse... :-)
| quote: |
| Originally posted by HaZZa Had mn kaartje 1 october al dusse... :-) |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus en ik heb m 38 juni gekocht |
ik heb nummer 004130 ofzo...komt niet eens in de buurt van 3359398 t/m 3360000 
kheb toch kaarten van de free reocrd shop die zijn helemaal anders 
ik heb 16168413230367 geloof ik..
Is makkelijk te onthouden, want als je het door 10000000000000 deelt.. is het iets meer dan 1,5...
Dus ik doe gewoon 1,5 keer 10000000000000 en dan heb ik mijn kaartnummer ongeveer..
Het is in iedergeval geen kaart in die reeks..
wat toevallig, ik heb nummer 3359397 
grapje, ik heb er geen hehe